chainreactioncycles

Data: 2009-12-29 01:46:25
Autor: stefandora
chainreactioncycles
mariuszmo wrote:
wiecie może ile idzie towar z UK z www.chainreactioncycles.com   ?
ta darmowa standardowa wysyłka do PL przy zakupach powyżej limitu 459zł?

I czy ktoś tam płacił kredytówką np Visą cy pay pal?
mysle, że karta wygodniejsza ale nigdy nie płaciłem w ten sposób przy takich zakupach zagranicznych, prosba o inf jak ktoś przerabiał taką platnosc kartą czy nie było problemów,
 a może ktoś chce się podłaczyć do zakupów? Mnie to wszystko jedno bo sie w kwocie zmieszcze ale gdyby kto chciał....

Płacone kartą, dostawa w ciągu 3-4 dni.

--
Dorota,
Szprota.