[tech] chainsuck

Data: 2010-05-02 22:16:58
Autor: Wojek
[tech] chainsuck
Niewe pisze:
Co może być przyczyną tego, że łańcuch regularnie klinuje mi sie pomiędzy średnią, a dużą tarczą z przodu? I to zarówno podczas redukcji jak i zmiany na wyższy bieg. Zaciąga dołem i klinuje się pomiędzy tarczami. Przestawiałem już przednią przerzutkę w trzech płaszczyznach i ciągle to samo :/

Ile masz z tyłu zębatek?

pozdr.
w.

Data: 2010-05-02 22:32:34
Autor: Niewe
[tech] chainsuck
Wojek pisze:
Ile masz z tyłu zębatek?

To podchwytliwe pytanie? Dziewięć ich mam. Chyba ;)

Data: 2010-05-02 23:53:20
Autor: Wojek
[tech] chainsuck
Niewe pisze:
Wojek pisze:
Ile masz z tyłu zębatek?

To podchwytliwe pytanie? Dziewięć ich mam. Chyba ;)

Nie, nie podchwytliwe, łańcuch ma różną szerokość w zależności od liczby zębatek z tyłu. A możesz jeszcze podać model korby żeby było łatwiej?

pozdr.
w.

Data: 2010-05-02 15:02:57
Autor: tadek
chainsuck
On 2 Maj, 23:53, Wojek <wo...@wywal.to> wrote:
Niewe pisze:

> [...]

Nie, nie podchwytliwe, łańcuch ma różną szerokość w zależności od liczby
zębatek z tyłu. A możesz jeszcze podać model korby żeby było łatwiej?

mam zestaw XT łańcuch 70701 NOWE przebieg góra 400 km i przy zrzucani
z dużej na średnią tarczę wciąga mi łańcuch w przerzutkę przód.

Data: 2010-05-03 02:33:58
Autor: Niewe
[tech] chainsuck
Wojek pisze:
Niewe pisze:
Wojek pisze:
[...]

Korba XT, w miarę nowa. Myślę, że ok 2000 przebiegu.

[tech] chainsuck