Data: 2010-05-02 22:52:50 | |
Autor: kosik | |
[tech] chainsuck | |
Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:hrkmgs$61d$1portraits.wsisiz.edu.pl... Co może być przyczyną tego, że łańcuch regularnie klinuje mi sie pomiędzy średnią, a dużą tarczą z przodu? I to zarówno podczas redukcji jak i zmiany na wyższy bieg. Zaciąga dołem i klinuje się pomiędzy tarczami. Przestawiałem już przednią przerzutkę w trzech płaszczyznach i ciągle to samo :/ A w jakim stanie masz napęd? Chainsucki są zwykle spowodowane zużyciem zębatki - robią się haczyki na końcach zębów i łańcuch nie schodzi gładko. Może pora wziąć pilnik w dłoń :) Pozdrawiam kosik |
|
Data: 2010-05-02 23:06:22 | |
Autor: MadMan | |
[tech] chainsuck | |
Dnia Sun, 2 May 2010 22:52:50 +0200, kosik napisał(a):
A w jakim stanie masz napęd? Chainsucki są zwykle spowodowane zużyciem zębatki - robią się haczyki na końcach zębów i łańcuch nie schodzi gładko. Może pora wziąć pilnik w dłoń :) Ja miewam chainsucki na w miarę nowym napędzie (ze 2000 km dopiero ma - łańcuch XT + kaseta LX + zębatki LX/Middleburn). Nie wiem dlaczego. Być może korba Truvativa nie lubi się ze środkową zębatką LX (ze środkową zębatką Truvativa nic się nie działo). Być może to przez takie dziwne cosie które chyba mają ułatwiać wrzucenie z małej na średnią - nie wiem. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|