[ID] chalrie sheen + drugi

Data: 2009-12-06 16:04:14
Autor: identifikator: 20040501
[ID] chalrie sheen + drugi
leciał kiedyś w telewizji taki głupawy film z ch. sheenem, dwóch pracowników od wywozu śmieci znajduje na śmietniku trupa i później jest cała zabawa z tym trupem... może Ktoś wie o jaki film chodzi?

i drugi, komedia napisana oczami dziecka (wyjaśnia się to pod koniec filmu), jakiś senator ginie z ręki swojego sobowtóra który pragnie przejąć jego władzę, nikt nie zauważa różnicy tylko to małe dziecko... może Ktoś wie?

Data: 2009-12-06 16:21:04
Autor: Tiber
[ID] chalrie sheen + drugi
Silly, silly identifikator: 20040501 nabazgrału:

leciał kiedyś w telewizji taki głupawy film z ch. sheenem, dwóch
pracowników od wywozu śmieci znajduje na śmietniku trupa i później
jest cała zabawa z tym trupem... może Ktoś wie o jaki film chodzi?

"Men at Work". Nie widziałem, ale pewnie nie tylko ja tak mam, bo inni
pomagający też potrafią używać Gugla.

--
tbr

[ID] chalrie sheen + drugi