cham na rowerze [WAW]

Data: 2012-08-28 10:16:30
Autor: z
cham na rowerze [WAW]
W dniu 2012-08-28 00:49, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Jade sobie Mostem Lazienkowskim w piatek po poludniu.

Opublikowałeś czyjś wizerunek bez zgody. Po co? A kto Cię tam wie...
Więcej tego nie rób bo łamiesz prawo.

Data: 2012-08-28 10:32:52
Autor: zly
cham na rowerze [WAW]
Dnia Tue, 28 Aug 2012 10:16:30 +0200, z napisał(a):

Opublikowałeś czyjś wizerunek bez zgody. Po co? A kto Cię tam wie...
Więcej tego nie rób bo łamiesz prawo.

Zaskarż go

--
marcin

Data: 2012-08-28 11:08:48
Autor: z
cham na rowerze [WAW]
W dniu 2012-08-28 10:32, zly pisze:
Zaskarż go

Ja nie mam powodu. Jak kiedyś ktoś Twoje zdjęcie opublikuje z dopiskiem .... wybierz sobie jakiś obraźliwy... to zaczniesz się interesować tym co wolno a czego nie wolno.

Data: 2012-08-28 11:41:35
Autor: Titus Atomicus
cham na rowerze [WAW]
In article <k1huot$roe$1@news.task.gda.pl>, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

W dniu 2012-08-28 00:49, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Witam,
> Jade sobie Mostem Lazienkowskim w piatek po poludniu.

Opublikowałeś czyjś wizerunek bez zgody. Po co?

Po to zeby napietnowac chamskie zachowanie tego osobnika...

A kto Cię tam wie...

?

Więcej tego nie rób bo łamiesz prawo.

Wiec mnie pozwij.