chamidło4

Data: 2010-03-21 16:55:33
Autor: Piotr
chamidło4

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:g0a7lpdxiucw.1gmdmxwzyy9eg.dlg40tude.net...

W tym roku Międzynarodowy Dzień Walki z Rasizmem obchodzony jest w wielu
miejscach w Polsce pod hasłem ‘Nazizmu nigdy więcej na Allegro!’ W
kilkunastu miastach odbywać się będą akcje informacyjne, działanie
artystyczne, koncerty, rozdawanie ulotek i zbiĂłrki podpisĂłw pod apelem.

Nazizmu na Allegro?  :-) Bije na mĂłzg od tego paradowania, co?
Piotr
PS. A w stopce wciąż ci sami, profesjonali wojownicy z faszyzmo/nazizmo/homofobo/rasizmem/. :-)
Czyli gdzie tylko można kaskę utłuc, to oni juz są z "dobrą nowiną"... :-)

Data: 2010-03-21 17:17:01
Autor: bolek
chamidło4

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho5fhf$5u6$1news.onet.pl...

[...]

artystyczne, koncerty, rozdawanie ulotek i zbiórki podpisów pod apelem.

Nazizmu na Allegro?  :-) Bije na mózg od tego paradowania, co?
Piotr
PS. A w stopce wciąż ci sami, profesjonali wojownicy z faszyzmo/nazizmo/homofobo/rasizmem/. :-)
Czyli gdzie tylko można kaskę utłuc, to oni juz są z "dobrą nowiną"... :-)

Jemu nie chodzi o rasizm.
On pomylił to z dniem opieki nad zwierzętami.
Pejsy mu przerosły mózg./lub coś w tym rodzaju/

bolek

chamidło4