chamscy i tepi lekarze

Data: 2011-05-06 07:42:51
Autor: Misiek
chamscy i tepi lekarze

Użytkownik <fir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipv27q$1g6$1inews.gazeta.pl...
W zwiazku z tym ze od dawna jestem chory (problemy z ukl oddechowym
najprawdopodobniej drozdzak w ukl oddechowym) dana mi zostala
watpliwa przyjemnosc chodzenia po naprawde wielu lekarzach (by
uzyc popularnego zwrotu 'chodzic po lekarzach')

Niestety 'watpliwa przyjemnosc' jest tu tak naprawde dosyc drastycznym
eufemizmem bo czesto spotykam tak zenujacych gburow i glabow ze
jest to dosyc trudne do uwierzenia (przynajmniej dla tych ktorzy
'nie znaja zycia') -- kiedys np bylem u lekarza z obawa ze jestem
chory na borelioze i ow totalny zbrodniarzo-pajac zaproponowal mi
bym 'spuscil z rurki' i generalnie mnie olal (po czym oczywiscie ciezko
zachorowalem na borelioze i nabawilem sie naprawde ciezkich klopotow
na kilka lat zycia w koncu sie z niej wyleczylem ale skutki czuje do dzis
-- i to nie jest wyjatek to jest norma, - tj dokladniej przewazajaca
wiekszosc lekarzy jest naprawde kiepska a niektorzy (tak z 1/3 1/4)
sa bardziej przerazajacy niz 'Pila 118' (i ci pojda do piekla);
czesto spotykam sie z jawna glupota i arogancja sprowadzajaca sie
do nie rozumienia tego co mowie albo wrecz oczywistym chamstwem i
prostactwem (wszelkie zapisy o powinnosci lekarza i misji zawodu itp
oczywiscie pusty smiec h)

w sumie coraz bardziej sie do tego przyzwyczajam i to niesie pewna ulge
ale oczywiscie towarzyszy mi okropne uczucie niesprawiedliwosci bezsilnosci
itp - nie mam po prostu pojecia jak postepowac z takimi chamskimi lekarzami
tlukami... co mozna zrobic? jak ich 'osadzic'? jak naprawic sytuacje?
- czy naprawde jest tak ze nic nie mozna zrobic? - i jeszcze wazniejsza
rzecz, jak w koncu wyegzekwowac jakies skuteczne potraktowanie mnie i
leczenie /problemy z ukladem oddechowym w prakyce prawie uniemozliwjaja
mi prace zawodowa - tymczasem dla lekarzy to nic, generalnie dla nich
najlatwiejszym sposobem zalatwienia tego przypadku (ktory medycznie
faktycznie wychodzi na to nie jest szablonowy) jest olewka - i tak
sie tulam juz pare lat/

zmien lekarza/ przychodnie. Ten cie oklamuje ...

chamscy i tepi lekarze