chans klotz i zitrone maja racjê !!!

Data: 2011-04-11 13:11:54
Autor: MH
chans klotz i zitrone maja racjê !!!
Tak siê pe³owcy boicie Jaros³awa Kaczyñskiego...

I obserwuj±c wypowiedzi ró¿nych tam takich popleczników jarkacza , jak chans
klotz , cytryna , itp.. , muszê im przyznaæ racjê w jednym:

TAK , MACIE RACJÊ !!!  BOIMY SIÊ JAROS³AWA KACZYÑSKIEGO !!  NO BO KTO SIÊ NIE
BOI MALARII , CHOLERY, TSUNAMI I WÓJ WIE JESZCZE CZEGO !!!

MH

Data: 2011-04-11 15:22:31
Autor: Hans Kloss
On 11 Kwi, 15:11, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

TAK , MACIE RACJÊ !!!  BOIMY SIÊ JAROS³AWA KACZYÑSKIEGO !!  \
No to na¶ci na ukojenie nerwów , wiedz przynajmniej ¿e nie jeste¶ sam
ze swoimi lêkami:
http://www.youtube.com/watch?v=4y551onDohU
Oj potworne to PiS takie ¿e  a¿ strach siê baæ... ;)
J-23

Data: 2011-04-11 15:30:31
Autor: jadrys
chans klotz i zitrone maja racjÄ™ !!!
W dniu 2011-04-11 15:11,  MH pisze:
Tak się pełowcy boicie Jarosława Kaczyńskiego...

I obserwując wypowiedzi różnych tam takich popleczników jarkacza , jak chans
klotz , cytryna , itp.. , muszę im przyznać rację w jednym:

TAK , MACIE RACJĘ !!!  BOIMY SIĘ JAROSÅ‚AWA KACZYŃSKIEGO !!  NO BO KTO SIĘ NIE
BOI MALARII , CHOLERY, TSUNAMI I WÓJ WIE JESZCZE CZEGO !!!

MH

A czy przejmujsz się katarem w ostatniej fazie raka? Czym niby Kaczyński mialby Ci bardziej zaszkodzić od Tuska czy Kwaśniewskiego?

Data: 2011-04-11 15:38:30
Autor: Krzysztof
chans klotz i zitrone maja racjÄ™ !!!

A czy przejmujsz się katarem w ostatniej fazie raka? Czym niby Kaczyński
mialby Ci bardziej zaszkodzić od Tuska czy Kwaśniewskiego?
Przypomnij sobie jaki pomysł na walkę z kryzysem mial pic, to sam będziesz sie bał.

K.

Data: 2011-04-11 15:45:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-11 15:38, Krzysztof pisze:

[...]

Ogólnie to dość dobrze wspominam rządy PiS-u. - Prawie całkowite zaniechanie wyprzedaży majątku narodowego, obniżka podatków, próby walki z korupcją itditp. - Poza kilkoma zgrzytami w stylu nagrywania na dyktafon rozmow z kolegą-ministrem i intryg wobec koalicjantów, rząd bez uwag krytycznych.

Data: 2011-04-11 15:01:33
Autor: MH
chans klotz i zitrone maja racjê !!!
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

> Przypomnij sobie jaki pomysÅ&#65533; na walkÄ&#65533; z kryzysem mial pic, to sam > bÄ&#65533;dziesz sie baÅ&#65533;.
>
> K.

Ogólnie to doÅ&#65533;Ä&#65533; dobrze wspominam rzÄ&#65533;dy PiS-u. - Prawie caÅ&#65533;kowite zaniechanie wyprzedaży majÄ&#65533;tku narodowego,

Dziêki temu za³apa³ sie Ojciec Doktor Dyrektor (stocznia)

obniżka podatków,

Zawieszenie akcyzy na paliwa , siê benzynownie dziêki temu nachapa³y. Ceny
takie same jak przed...

próby walki z korupcjÄ&#65533; itditp.

Doktor G. , Gwó¼d¼ do trumny Koalicjanta itp...

 - Poza kilkoma zgrzytami w stylu nagrywania na
dyktafon rozmow z kolegÄ&#65533;-ministrem i intryg wobec koalicjantów, rzÄ&#65533;d bez uwag krytycznych.

Krytykuj , ¶mia³o !!  Mamy demokracjê !!!

MH

Data: 2011-04-12 14:59:03
Autor: jadrys
chans klotz i zitrone maja racjÄ™ !!!
W dniu 2011-04-11 17:01,  MH pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚(a):

W dniu 2011-04-11 15:38, Krzysztof pisze:
A czy przejmujsz siÄ&#65533; katarem w ostatniej fazie raka? Czym niby KaczyĹ&#65533;ski
mialby Ci bardziej zaszkodziÄ&#65533; od Tuska czy KwaĹ&#65533;niewskiego?
Przypomnij sobie jaki pomysĹ&#65533; na walkÄ&#65533; z kryzysem mial pic, to sam
bÄ&#65533;dziesz sie baĹ&#65533;.

K.

OgĂłlnie to doĹ&#65533;Ä&#65533; dobrze wspominam rzÄ&#65533;dy PiS-u. - Prawie caĹ&#65533;kowite
zaniechanie wyprzedaĹźy majÄ&#65533;tku narodowego,
Dzięki temu załapał sie Ojciec Doktor Dyrektor (stocznia)

I bardzo dobrze że to on a nie jakiÅ› wiecznie nienażarty Å›wiÅ„ski ryj z Wall Street.  Chociaż z tych pieniÄ™dzy Polacy bÄ™dÄ… mieli pożytek, - czy to z radia czy z tv, nie wspominajÄ…c już o uczelni.

obniĹźka podatkĂłw,
Zawieszenie akcyzy na paliwa , się benzynownie dzięki temu nachapały. Ceny
takie same jak przed...

Jednak nie chcesz widzieć subtelnej różnicy - ceny nie wzrosły...

prĂłby walki
z korupcjÄ&#65533; itditp.
Doktor G. , Gwóźdź do trumny Koalicjanta itp...

Tak, takie pokazówki odniosły większy skutek niż samo złapanie na gorącym uczynki tysięcy łapówkarzy ale nie nagłaśnianie tego.

  - Poza kilkoma zgrzytami w stylu nagrywania na
dyktafon rozmow z kolegÄ&#65533;-ministrem i intryg wobec koalicjantĂłw, rzÄ&#65533;d bez
uwag krytycznych.

Krytykuj , Å›miaÅ‚o !!  Mamy demokracjÄ™ !!!

MH

No i te zagrania sprawiły że ani Ziobry ani Kaczyńskiego nigdy nie będę darzył szacunkiem.

Data: 2011-04-13 09:55:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:io1ib4$cm3$4news.onet.pl...
[...]

Najlepsze pokazówki w Polsce były za stalinizmu. Kwintesencją pokazówek było stracenie ojca znanego aktora. Twoja komusza natura domaga się, by w ramach walki z korupcją zgładzić paru łapówkarzy.
Nie idź tą drogą!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-11 16:45:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:inv0m2$c5p$1news.onet.pl...
[...]

Obniżka podaków bez obniżki wydatków. I dług rośnie!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-12 14:59:08
Autor: jadrys
[...]

Dług w dużej mierze jest efektem rozdawniczej polityki obecnej ekipy.

Data: 2011-04-13 09:56:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:io1ib2$cm3$2news.onet.pl...

[...]

Jak zwykle - mówisz głupoty - niestety.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-11 19:16:53
Autor:
On Mon, 11 Apr 2011 15:45:22 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Przypomnij sobie jaki pomys³ na walkê z kryzysem mial pic, to sam > bêdziesz sie ba³.
>
> K.

Ogólnie to do¶æ dobrze wspominam rz±dy PiS-u. - Prawie ca³kowite zaniechanie wyprzeda¿y maj±tku narodowego, obni¿ka podatków, próby walki z korupcj± itditp. - Poza kilkoma zgrzytami w stylu nagrywania na dyktafon rozmow z koleg±-ministrem i intryg wobec koalicjantów, rz±d bez uwag krytycznych.

 skoro bylo tak dobrze dlaczego po dwu latach zrejterowal?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-04-12 14:58:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-11 19:16, "<he®sk>" pisze:
[...]

z korupcjÄ… itditp. - Poza kilkoma zgrzytami w stylu nagrywania na
dyktafon rozmow z kolegą-ministrem i intryg wobec koalicjantów, rząd bez
uwag krytycznych.
  skoro bylo tak dobrze dlaczego po dwu latach zrejterowal?

Obowiązki wobec układu okrągłostołowego. perspektywa reelekcji ( i inne zaszczyty) dla brata była bardzo nęcąca.

Data: 2011-04-11 19:43:49
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-11 15:45, jadrys pisze:
[...]

nie zrownowazyli budzetu - nic nei odlozyli na gorsze czasy. Wlasnie wtedy trzeba bylo majatek sprzedawac - mozna bylo wiecej kasy wyciagnac. w ekonomii nie ma miejsce na ideologie.

--
the_foe

Data: 2011-04-11 13:46:24
Autor: Hans Kloss
On 11 Kwi, 19:43, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

nie zrownowazyli budzetu - nic nei odlozyli na gorsze czasy.
Nie kompromituj siê. Znasz jaki¶ rzad demokratyczny który robi³by,
zamiast d³ugów, OSZCZÊDNO¦CI?
Ka¿dy wydaje tyle ile ma co do grosza a na dodatek sie zad³u¿a.
Niemniej w tej ostatniej dziedzinie rz±d kaczora zachowa³ pewien
umiar, rz±d ryzego donka przekroczy³ za¶ wszelkie granice nie tylko
przyzwoito¶ci ale wrêcz instynktu samozachowawczego.
J-23

Data: 2011-04-11 22:53:47
Autor: pluton
chans klotz i zitrone maja racjê !!!

J-23
[stek bzdur]

Nullification

Data: 2011-04-12 14:58:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-11 19:43, the_foe pisze:
[...]

Rząd to nie tylko ekonomia, ale właśnie i odkładanie na złe czasy. Gdy one w końcu nadejdą to czym zaczniesz handlować gdy już nie masz praktycznie nic?

Data: 2011-04-11 19:45:26
Autor: the_foe
chans klotz i zitrone maja racjÄ™ !!!
W dniu 2011-04-11 15:45, jadrys pisze:
obniżka podatków

od 2009 roku! Czyli za swojej kadencji wydawali do woli z wyzszych pdoatkow, nic nie odlozyli a Tusk musial te obnizke przezyc i placac za obsluge dlugu ktory narastal takze za PISu choc rzadzili w czasach kiedy nalezalo zarabiac a nie tracic.

--
the_foe

Data: 2011-04-12 10:33:00
Autor: Krzysztof
[...]

Przy 6 % wzrostu PKB to było dość łatwe, w dodatku robiąc 18 mld deficytu.
Sytuacja gospodarcza nie była zasługą picu , tylko wcześniejszych reform i oszczędności poprzedniego rządu. Pic zrobił tyle ,że w ciagu 2 lat wydał wszystkie. Z wcześniejszymi emeryturami nie zrobił nic, a dokładniej przedłużył o następne 2 lata.
Z tymi kilkoma intrygami to przesadziłes, przynajmniej raz w tygodniu była awantura koalicyjna, po prostu strach było włączyć tivi:D.
K.

Data: 2011-04-12 15:06:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 10:33, Krzysztof pisze:

[...]

Ja jednak im przyznaję te zasługi. Aha i poza tym Rząd Kaczyńskiego wprowadził bardzo dobry zwyczaj skladania raportów z pracy poszczególnych ministrów, - widać było że nie próżnowali. A powiedz mi czy następca Ziobry - Czuma cokolwiek robił? Za co ten facet brał pensje możesz mi powiedzieć?

Data: 2011-04-12 08:49:19
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:inuvqe$8hm$1news.onet.pl...
[...]

Mając świadomość, że z tego nic dobrego, to po co brać to pod uwagę?

boukun

Data: 2011-04-12 15:08:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 08:49, boukun pisze:

[...]

Coś trzeba wziąć pod uwagę. - Innej alternatywy na dzień dzisiejszy nie ma.

chans klotz i zitrone maja racjê !!!