chargeback a "PĹ‚acÄ™ z sync"

Data: 2012-12-04 21:02:56
Autor: neoniusz
chargeback a "PĹ‚acÄ™ z sync"
Zapłaciłem MPK za pomocją "Płacę z sync". Usługa zgodnie z regulaminem MPK powinna działać, lecz nie działa i nikt nie wie, kto jest za to odpowiedzialny. Chcę im dowalić jak najbardziej i dlatego rozważam wszelkie możliwości, żeby odzyzskać swoje pieniadze. Czy chargeback jest ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą "Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

Data: 2012-12-04 12:22:44
Autor: luc
chargeback a "Płacę z sync"
Tak się podepnę do tematu - czy kto¶ może płacił Syncem za to:
http://www.ztm.waw.pl/mock.php?c=174&l=1
i dostał 5% zwrotu?

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-05 08:27:07
Autor: neoniusz
chargeback a "Płacę z sync"
On 2012-12-04 21:22, luc wrote:
Tak się podepnę do tematu - czy kto¶ może płacił Syncem za to:
http://www.ztm.waw.pl/mock.php?c=174&l=1
i dostał 5% zwrotu?

Wyglada na to, ze cie placi dotpayem wiec powinien byc zwrot, nie? :) Z tego samego powodu (zeby dostac zwrot) kupilem ten swoj bilet MPK przez internet - oni tutaj korzystaja z eCardu. Dzis nareszcie udalo mi sie dodzwonic do "informatyka", ktory pracuje w godzinach 7-14 i ponoc mial cos naprawic, wiec moze obedzie sie bez walki o kase.

Data: 2012-12-05 00:05:35
Autor: luc
chargeback a "Płacę z sync"
W dniu ¶roda, 5 grudnia 2012 08:27:07 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
On 2012-12-04 21:22, luc wrote:

> [...]

Wyglada na to, ze cie placi dotpayem wiec powinien byc zwrot, nie? :) Z tego samego powodu (zeby dostac zwrot) kupilem ten swoj bilet MPK przez internet - oni tutaj korzystaja z eCardu. Dzis nareszcie udalo mi sie dodzwonic do "informatyka", ktory pracuje w godzinach 7-14 i ponoc mial cos naprawic, wiec moze obedzie sie bez walki o kase.

Kurde nie wiem, jeszcze powiedz±, że wykonałem czynno¶ci pozorne ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-04 21:11:35
Autor: osa
chargeback a "PĹ‚acÄ™ z sync"
W dniu 2012-12-04 21:02, neoniusz pisze:
Czy chargeback jest
ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą
"Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

IMO tylko reklamacja, bo chargeback jest procedurą karcianą, a Ty zrobiłeś przelew z konta. Powodzenia z reklamacją!

Data: 2012-12-04 22:52:12
Autor: xbartx
chargeback a "Płacę z sync"
Dnia Tue, 04 Dec 2012 21:02:56 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Ostatnio składałem reklamację z PayU (allegro) to 60 dni czas oczekiwania a podobno jakbym zapłacić z "płacę synkiem" to tylko 30 dni oczekiwania na reklamację a jaki skutek będzie to już ciężko powiedzieć ;)

--
xbartx

Data: 2012-12-05 00:24:16
Autor: TZ
chargeback a "Płacę z sync"

We wtorek, 4 grudnia 2012, o godz. 21:02:56, napisałe¶ na temat: "chargeback a
"Płacę z sync""
neoniusz neon@joemonster.org, news:k9lktg$og7$1node2.news.atman.pl

Zapłaciłem MPK za pomocj± "Płacę z sync". Usługa zgodnie z regulaminem MPK powinna działać, lecz nie działa i nikt nie wie, kto jest za to odpowiedzialny. Chcę im dowalić jak najbardziej i dlatego rozważam wszelkie możliwo¶ci, żeby odzyzskać swoje pieniadze. Czy chargeback jest ograniczony tylko do płatno¶ci kart±? Zapłaciłem eCardem za pomoc± "Płacę z Sync" i my¶lę jak odzyskać kasę za niewykonan± usługę...

Regulamin obsługi produktów Alior Sync
IX. Program lojalno¶ciowy
§52.
1. Za korzystanie z rachunków oszczędno¶ciowo-rozliczeniowych w złotych oraz Kart
   kredytowych Sync Credit MasterCard Bank nalicza Punkty premiowe.
2. Punkty Premiowe naliczane s± za:
a. Realizację płatno¶ci Płacę z Alior Sync,
b. Realizację operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez fizycznego
okazania Karty za po¶rednictwem Internetu (operacje MOTOEC),
zgodnie z zasad±, że za zaksięgowan± transakcję naliczana jest liczba Punktów
premiowych odpowiadaj±ca 5% kwoty transakcji. Liczba Punktów premiowych jest
zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku.

Choć może już to zmienili?! ;-))

--
TZ

- Joanna d'Arc była jedyn± dziewic± we Francji, za co też poniosła karę. -

chargeback a "PĹ‚acÄ™ z sync"