chargeback a "Płacę z sync"

Data: 2012-12-05 00:24:16
Autor: TZ
chargeback a "Płacę z sync"

We wtorek, 4 grudnia 2012, o godz. 21:02:56, napisałeś na temat: "chargeback a
"Płacę z sync""
neoniusz neon@joemonster.org, news:k9lktg$og7$1node2.news.atman.pl

Zapłaciłem MPK za pomocją "Płacę z sync". Usługa zgodnie z regulaminem MPK powinna działać, lecz nie działa i nikt nie wie, kto jest za to odpowiedzialny. Chcę im dowalić jak najbardziej i dlatego rozważam wszelkie możliwości, żeby odzyzskać swoje pieniadze. Czy chargeback jest ograniczony tylko do płatności kartą? Zapłaciłem eCardem za pomocą "Płacę z Sync" i myślę jak odzyskać kasę za niewykonaną usługę...

Regulamin obsługi produktów Alior Sync
IX. Program lojalnościowy
§52.
1. Za korzystanie z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych oraz Kart
   kredytowych Sync Credit MasterCard Bank nalicza Punkty premiowe.
2. Punkty Premiowe naliczane są za:
a. Realizację płatności Płacę z Alior Sync,
b. Realizację operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez fizycznego
okazania Karty za pośrednictwem Internetu (operacje MOTOEC),
zgodnie z zasadą, że za zaksięgowaną transakcję naliczana jest liczba Punktów
premiowych odpowiadająca 5% kwoty transakcji. Liczba Punktów premiowych jest
zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

Choć może już to zmienili?! ;-))

--
TZ

- Joanna d'Arc była jedyną dziewicą we Francji, za co też poniosła karę. -

chargeback a "Płacę z sync"