chargeback i allegro?

Data: 2011-08-31 11:38:37
Autor: blue
chargeback i allegro?
X-No-Archive:yes

Witam
Czy ktoś z was z sukcesem zrealizował chargeback w Allegro (PayU)?

Data: 2011-08-31 11:54:28
Autor: Radex
chargeback i allegro?
W dniu 2011-08-31 11:38, blue pisze:
X-No-Archive:yes

Witam
Czy ktoś z was z sukcesem zrealizował chargeback w Allegro (PayU)?
Właśnie złożyłem reklamację w banku i zobaczymy...

Data: 2011-09-01 20:57:30
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
chargeback i allegro?
Radex wrote:
[...]

Podobno się da, ale wiąże się to podobno z utratą możliwości
korzystania z PayU w przyszłości. Nie daje głowy za to, gdyż
nie jestem w stanie przypomnieć sobie źródła informacji, gdzie
to widziałem/czytałem..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-09-29 21:00:43
Autor: zlotowinfo
chargeback i allegro?
Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:j3okiv$fhj$1news.onet.pl...
Radex wrote:
[...]

w sumie myślałem że allegro w jakiś sposób zabezpiecza sprzedających przed fraudami, przecież pierwsza transakcja kartą nie idzie odrazu (chyba jakaś weryfikacja), niezweryfikowani nie mogą wogóle kupować kartą

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

chargeback i allegro?