chc mi zablokowa serwis internetowy obnie.info

Data: 2009-08-18 17:18:27
Autor: PiotRek
chc mi zablokowa serwis internetowy obnie.info
Użytkownik "CC" <obnie@interia.pl> napisał w wiadomości news:dcal859oo7dvd3mqgvkp1u3kkos5ji9n684ax.com...
Od kilku dni jestem atakowany przez mojego providera, czyli firmę OVH,
chcą abym się tłumaczył z wysyłania postów na grupy dyskusyjne.

Nareszcie.

--
Piotr

Data: 2009-08-19 14:30:16
Autor: FD
PiotRek pisze:
[...]

Noooo.... widze, ze ktos mnie barani łbie uprzedzil....
do tej pory nie mialem czasu sie tym zajac,
ale widocznie nie tylko mnie ten SPAM wnerwial

Data: 2009-08-19 15:36:41
Autor: PiotRek
Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6grs6$lrs$1nemesis.news.neostrada.pl...
PiotRek pisze:

> Nareszcie.

Noooo.... widze, ze ktos mnie barani łbie uprzedzil....
do tej pory nie mialem czasu sie tym zajac,
ale widocznie nie tylko mnie ten SPAM wnerwial

To do mnie?
;-)

Piotr

Data: 2009-08-19 18:53:53
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
PiotRek pisze:
[...]

Pewnie dlatego, że przez KFa dotarło dopiero przez Ciebie. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-21 06:34:39
Autor: FD
chc mi zablokowa serwis internetowy obnie.info
PiotRek pisze:

To do mnie?
;-)

sorrka - oczywiscie nie do Ciebie... no ale przciez wiadomo kto jest baranim łbem!
:/

chc mi zablokowa serwis internetowy obnie.info