Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   chcę zmienić silnik spalinowy na par owy, wolno mi?

chcę zmienić silnik spalinowy na par owy, wolno mi?

Data: 2013-09-10 22:55:54
Autor: ToMasz
chcę zmienić silnik spalinowy na par owy, wolno mi?
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
Chciałbym (...)
wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury
Jak chcesz tanie auto, mało palące to kup starego dielsa i jeździj na opale albo na rzepakowym. być może dwusuwy przyjmą benzynę ekstarakcyjną - tańszą od bezołowiowej. Albo kup auto na LPG

ToMasz

Data: 2013-09-10 23:06:33
Autor: Refleksyjny
chcę zmienić silnik spalinowy na par owy, wolno mi?
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
Chciałbym (...)
wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury

Nawzajem.
Nie znasz historii motoryzacji. Proponuję się dokształcić.
Już w 1906 roku samochody z silnikami parowymi pozwalały na osiągnięcie prędkości > 200km/h i były łatwiejsze, tańsze i bardziej niezawodne od spalinowych.
(rok 1906, Fred h. Marriot , 206km/h na aucie z silnikiem parowym Stanley)

Data: 2013-09-11 01:00:20
Autor: Refleksyjny
chcę zmienić silnik spalinowy na par owy, wolno mi?
W dniu 2013-09-10 23:06, Refleksyjny pisze:

Już w 1906 roku samochody z silnikami parowymi pozwalały na osiągnięcie
prędkości > 200km/h i były łatwiejsze, tańsze i bardziej niezawodne od
spalinowych.
(rok 1906, Fred h. Marriot , 206km/h na aucie z silnikiem parowym Stanley)


auto z 1925 roku - samochĂłd z silnikiem parowym, szczyt tej technologii -  radzi sobie sprawnie na autostradzie współczesnej. Gdyby tak uĹźyć dzisiejszych opływowych karoserii, współczesnych łoĹźysk, lekkich materiałów do budowy silnika i nadwozia, wydajnego alternatora, dodatkowego wspomagającego silniczka elektrycznego, to taki silnik parowy by w zupełności wystarczał:

http://www.youtube.com/watch?v=ACO-HXvrRz8



--
refleksyjny konstruktor

Data: 2013-09-11 07:58:55
Autor: ZIWK
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
W dniu 2013-09-10 23:06, Refleksyjny pisze:
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
Chciałbym (...)
wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury

Nawzajem.
Nie znasz historii motoryzacji. Proponuję się dokształcić.
Już w 1906 roku samochody z silnikami parowymi pozwalały na osiągnięcie
prędkości > 200km/h i były łatwiejsze, tańsze i bardziej niezawodne od
spalinowych.
Od ÓWCZESNYCH spalinowych...
Ale przez ostatnie 100 lat silnik spalinowy został troszkę rozwinięty...
Jadąc dzisiaj dowolnym samochodem (młodszym niż 30 lat) nie myślisz o np:
- składzie mieszanki w zależności od temperatury silnika
- składzie mieszanki w zależności od temperatury otoczenia
- składzie mieszanki w zależności od obrotów silnika i obciążenia
- wyprzedzeniu zapłonu w zależności od temperatury, obciążenia, jakości paliwa oraz obrotów
- zmianie biegów z "międzygazem", lub w ogóle o zmianie biegów

Rozumiem, że dla Ciebie zaprojektowanie i wykonanie całej instalacji jest proste:
http://www.stanleymotorcarriage.com/Parts/howitworks.htm

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-09-11 07:47:20
Autor: Robson
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
Chciałbym (...)
wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury
Jak chcesz tanie auto, mało palące to kup starego dielsa i jeździj na
opale albo na rzepakowym. być może dwusuwy przyjmą benzynę ekstarakcyjną
- tańszą od bezołowiowej. Albo kup auto na LPG

ToMasz


Wrzuć na luz, w kolejnej wiosce podłączyli neostradę i się dziecko popisuje przed wyjściem do szkoły, że poczytało wikipedię.

R

Data: 2013-09-11 08:07:58
Autor: ZIWK
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
Chciałbym (...)
wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury
Jak chcesz tanie auto, mało palące to kup starego dielsa i jeździj na
opale albo na rzepakowym. być może dwusuwy przyjmą benzynę ekstarakcyjną
- tańszą od bezołowiowej. Albo kup auto na LPG

Jeśli chce się na prawdę wykazać, to jeszcze może gaz-generator - ścinki i odpady drewna są tanie i (jeszcze) bez akcyzy...
A zabawy z instalacją i biurokracją wystarczy...

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-09-11 09:04:24
Autor: Andrzej Lawa
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
W dniu 11.09.2013 08:07, ZIWK pisze:
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
Chciałbym (...)
wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury
Jak chcesz tanie auto, mało palące to kup starego dielsa i jeździj na
opale albo na rzepakowym. być może dwusuwy przyjmą benzynę ekstarakcyjną
- tańszą od bezołowiowej. Albo kup auto na LPG

Jeśli chce się na prawdę wykazać, to jeszcze może gaz-generator - ścinki
i odpady drewna są tanie i (jeszcze) bez akcyzy...

Niby tak, ale w momencie użycia jako paliwo akcyzę powinieneś sam odprowadzić - inaczej formalnie rzecz biorą popełniasz przestępstwo skarbowe.

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Data: 2013-09-12 00:57:28
Autor: Gotfryd Smolik news
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
On Wed, 11 Sep 2013, Andrzej Lawa wrote:

W dniu 11.09.2013 08:07, ZIWK pisze:
Jeśli chce się na prawdę wykazać, to jeszcze może gaz-generator - ścinki
i odpady drewna są tanie i (jeszcze) bez akcyzy...

Niby tak, ale w momencie użycia jako paliwo akcyzę powinieneś sam odprowadzić - inaczej formalnie rzecz biorą popełniasz przestępstwo skarbowe.

  Wcale nie tak "formalnie".
  Żadna różnica, czy użyje ścinków drewana czy "nieakcyzowanej" benzyny :)

pzdr, Gotfryd

chcę zmienić silnik spalinowy na par owy, wolno mi?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona