Data: 2013-09-10 22:55:54 | |
Autor: ToMasz | |
chcÄ zmieniÄ silnik spalinowy na par owy, wolno mi? | |
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze:
ChciaĹbym (...)wybacz ale po tym wyrazie piszesz same bzdury Jak chcesz tanie auto, maĹo palÄ ce to kup starego dielsa i jeĹşdzij na opale albo na rzepakowym. byÄ moĹźe dwusuwy przyjmÄ benzynÄ ekstarakcyjnÄ - taĹszÄ od bezoĹowiowej. Albo kup auto na LPG ToMasz |
|
Data: 2013-09-10 23:06:33 | |
Autor: Refleksyjny | |
chcÄ zmieniÄ silnik spalinowy na par owy, wolno mi? | |
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze: Nawzajem. Nie znasz historii motoryzacji. ProponujÄ siÄ doksztaĹciÄ. JuĹź w 1906 roku samochody z silnikami parowymi pozwalaĹy na osiÄ gniÄcie prÄdkoĹci > 200km/h i byĹy Ĺatwiejsze, taĹsze i bardziej niezawodne od spalinowych. (rok 1906, Fred h. Marriot , 206km/h na aucie z silnikiem parowym Stanley) |
|
Data: 2013-09-11 01:00:20 | |
Autor: Refleksyjny | |
chcÄ zmieniÄ silnik spalinowy na par owy, wolno mi? | |
W dniu 2013-09-10 23:06, Refleksyjny pisze:
JuĹź w 1906 roku samochody z silnikami parowymi pozwalaĹy na osiÄ gniÄcie auto z 1925 roku - samochĂłd z silnikiem parowym, szczyt tej technologii - radzi sobie sprawnie na autostradzie wspĂłĹczesnej. Gdyby tak uĹźyÄ dzisiejszych opĹywowych karoserii, wspĂłĹczesnych ĹoĹźysk, lekkich materiaĹĂłw do budowy silnika i nadwozia, wydajnego alternatora, dodatkowego wspomagajÄ cego silniczka elektrycznego, to taki silnik parowy by w zupeĹnoĹci wystarczaĹ: http://www.youtube.com/watch?v=ACO-HXvrRz8 -- refleksyjny konstruktor |
|
Data: 2013-09-11 07:58:55 | |
Autor: ZIWK | |
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? | |
W dniu 2013-09-10 23:06, Refleksyjny pisze:
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:Od ÓWCZESNYCH spalinowych... Ale przez ostatnie 100 lat silnik spalinowy został troszkę rozwinięty... Jadąc dzisiaj dowolnym samochodem (młodszym niż 30 lat) nie myślisz o np: - składzie mieszanki w zależności od temperatury silnika - składzie mieszanki w zależności od temperatury otoczenia - składzie mieszanki w zależności od obrotów silnika i obciążenia - wyprzedzeniu zapłonu w zależności od temperatury, obciążenia, jakości paliwa oraz obrotów - zmianie biegów z "międzygazem", lub w ogóle o zmianie biegów Rozumiem, że dla Ciebie zaprojektowanie i wykonanie całej instalacji jest proste: http://www.stanleymotorcarriage.com/Parts/howitworks.htm -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ |
|
Data: 2013-09-11 07:47:20 | |
Autor: Robson | |
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? | |
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze: Wrzuć na luz, w kolejnej wiosce podłączyli neostradę i się dziecko popisuje przed wyjściem do szkoły, że poczytało wikipedię. R |
|
Data: 2013-09-11 08:07:58 | |
Autor: ZIWK | |
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? | |
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze:
W dniu 10.09.2013 22:03, Refleksyjny pisze: Jeśli chce się na prawdę wykazać, to jeszcze może gaz-generator - ścinki i odpady drewna są tanie i (jeszcze) bez akcyzy... A zabawy z instalacją i biurokracją wystarczy... -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ |
|
Data: 2013-09-11 09:04:24 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? | |
W dniu 11.09.2013 08:07, ZIWK pisze:
W dniu 2013-09-10 22:55, ToMasz pisze: Niby tak, ale w momencie użycia jako paliwo akcyzę powinieneś sam odprowadzić - inaczej formalnie rzecz biorą popełniasz przestępstwo skarbowe. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-09-12 00:57:28 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? | |
On Wed, 11 Sep 2013, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 11.09.2013 08:07, ZIWK pisze: Wcale nie tak "formalnie". Żadna różnica, czy użyje ścinków drewana czy "nieakcyzowanej" benzyny :) pzdr, Gotfryd |
|