chcę autonomii. Niech Rosja nas obroni

Data: 2014-05-11 20:43:17
Autor: Fritz
chcę autonomii. Niech Rosja nas obroni
- Ja chce, żeby była autonomia. Chce, żeby Rosja nas obroniła - mówi jedna z mieszkanek Doniecka biorąca udział w nielegalnym referendum zorganizowanym przez prorosyjskich separatystów. Na kartach do głosowania widnieje pytanie: czy popierasz niezależność Donieckiej Republiki Ludowej?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Mieszkanka-Doniecka-chce-autonomii-Niech-Rosja-nas-obroni,wid,16594768,wiadomosc.html

Co robi ten polski prezydent, przyjechał podjudzać nasz naród?

~myślący 11 minut temu

mamy ewidentny przykład - ludzie nie mają prawa decydować w referendumo swoim losie - referendum nielegalne ? a kto dał prawo innym państwom o tym rozstrzygać , nawet nie państwom , tylko rządzącym !

~antyfaszysta 17 minut temu

a czy w polsce pokazuja jak faszystowskie psy z kijowa strzelaja w miiastach do cywili a jak spalili w odessie 200 osob podejrzewam ze jest cenzura jak za komuny popieramy faszyzm hitler jest dumny z nas

~r-ek 1 godzinę i 5 minut temu

Proszę mi odpowiedzieć na pytanie czy jak w Kijowie banda obaliła rząd następnie zachód popierał referendum i całą ta sytuację to było ok.? a jak Rosja cokolwiek popiera to już są teroryści i niezgodne z interesem zwłaszcza USA no i samozwańców z ukrainy?

~Man 1 godzinę i 55 minut temu

Władza na Ukrainie jest jeszcze bardziej nielegalna !!! UE i USA zniszczyły Kosowo a tutaj ludziom nie pozwalają żyć tak jak chcą na wolności a nie pod banderowską okupacją.

~a,a 1 godzinę i 51 minut temu

Nielegalny to był majdan!!!

Data: 2014-05-12 03:59:21
Autor: stevep

[...]