chce fakture - dostaje paragon

Data: 2010-04-19 07:38:42
Autor: Andrzej 'The Undefined' DopieraƂa
chce fakture - dostaje paragon
Zamawiam przez allegro towar. Przeznaczony na cele DG. Wartosc niewielka -
kilkanascie czy kilkadziesiat zlotych.

Podaje (poprzez allegro) ze chce fakture, podaje dane, wplacam pieniazki (z
konta firmowego).

Przychodzi przesylka - ale z paragonem zamiast faktury.

Czy sprzedajacy ma prawo wystawic paragon zamiast faktury?

Odeslanie mu paragonu na moj koszt i wysylka faktury z powrotem  - praktycznie
przekracza wartosc "zysku" wynikajacego z mozliwosci odliczenia vatu i
wrzucenia faktury do kup.

Bez faktury - mam zakup na cele DG, oplacony z konta "firmowego", ale -
nieujety w rachunkach - tez niedobrze.

Co z czyms takim robic? :)

Andrzej 'The Undefined' DopieraƂa
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/
Reprezentuję siebie i wyraĆŒam tylko moje zdanie!

chce fakture - dostaje paragon