[mBank] chce hasła mimo że nie powin ien?

Data: 2009-07-20 20:28:09
Autor: sunmoon
[mBank] chce hasła mimo że nie powin ien?
dla zdefiniowanego odbiorcy na ekoncie mam "Wykonanie potwierdzane hasłem jednorazowym lub kodem SMS" ustawione na "nie". jednak gdy wykonuję przelew, system żąda podania hasła jednorazowego. to jest bug, prawda? też tak macie?

Data: 2009-07-20 20:34:06
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "sunmoon" <sunmoon51_no_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h42d41$lbn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

nie, komuś w mbanku podpadłeś?

Data: 2009-07-20 22:05:31
Autor: Zdzislaw
[...]

to nie jest bug

wskazowka:
https://form.mbank.com.pl/pomoc/rach/pzdef-lista.html

Data: 2009-07-20 23:15:54
Autor: MrMrooz
sunmoon wrote on 2009-07-20 20:28:
[...]
Spróbuj wykonać przelew poprzez odbiorców zdefiniowanych a nie jako przelew dowolny.

Michał M

Data: 2009-07-21 07:55:21
Autor: zly
Dnia Mon, 20 Jul 2009 23:15:54 +0200, MrMrooz napisał(a):

Spróbuj wykonać przelew poprzez odbiorców zdefiniowanych a nie jako przelew dowolny.

ani nie jako 'wykonaj ponownie' :)

--
marcin

[mBank] chce hasła mimo że nie powin ien?