chce ktos bezwypadka ?

Data: 2009-06-14 07:44:25
Autor: Jakub Spiernowski
chce ktos bezwypadka ?

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości
news:h11anb$ugv$1mx1.internetia.pl...
http://otomoto.pl/peugeot-307-1-6-16-hdi-C8977677.html

obejrzyjcie zdjecia ;)
najechal na ziarnko grochu pewnie ;)

a jak drzewo przewróci się na samochod to on nadal jest bezwypadkowy
bezstłuczkowy :)

wczoraj byłem świadkiem jak wiatr porwał namiot który poleciał na golfa 4 i
rozwalił szybę w drobny mak...

J.

Data: 2009-06-14 11:50:00
Autor: Viking
chce ktos bezwypadka ?

"Jakub Spiernowski" <nopam@gmail.de> wrote in message

a jak drzewo przewróci się na samochod to on nadal jest bezwypadkowy
bezstłuczkowy :)

wczoraj byłem świadkiem jak wiatr porwał namiot który poleciał na golfa 4 i
rozwalił szybę w drobny mak...

mojemu kumplowi na transita albotrasportera albo sprintera w kazdym razie cos tych gabarytow bylo przewrocilo sie drzewo, w czasie jazdy, centralnie przez srodek kabiny oberwal, szczescie ze ma 1,5w wzrostu inaczej by mu wbilo glowe w bebechy:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

chce ktos bezwypadka ?