chce kupić samochód który stał przez 2 lata niejeżdżony na parkingu - zagwozdki z ubezpieczeniem

Data: 2011-12-14 18:15:50
Autor: radekp@konto.pl
chce kupić samochód który stał przez 2 lata niejeżdżony na parkingu - zagwozdki z ubezpieczeniem
Wed, 14 Dec 2011 18:09:06 +0100, w
<4ee8d82e$0$1186$65785112@news.neostrada.pl>, s2k <s2k@donikad.pl> napisał(-a):

Dzwoniłem po agentach ubezpieczeniowych twierdzą że mają jedynie w ofercie ubezpieczenia na rok czasu. Jak tą sprawę ugryźć by nie płakać ?

A Uniqa nie ma miesięcznego? Kupiłem miesiąc temu bez problemu. 65zł

Data: 2011-12-14 18:53:01
Autor: s2k
W dniu 2011-12-14 18:15, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Dzięki za podpowiedz, jutro zadzwonię.
Pozdrawiam Piotr

Data: 2011-12-14 19:07:56
Autor: radekp@konto.pl
chce kupić samochód który stał przez 2 lata niejeżdżony na parkingu - zagwozdki z ubezpieczeniem
Wed, 14 Dec 2011 18:53:01 +0100, w
<4ee8e279$0$1206$65785112@news.neostrada.pl>, s2k <s2k@donikad.pl> napisał(-a):

W dniu 2011-12-14 18:15, radekp@konto.pl pisze:

> A Uniqa nie ma miesięcznego? Kupiłem miesiąc temu bez problemu. 65zł

Dzięki za podpowiedz, jutro zadzwonię.

Może być problem, bo:
"Od początku 2011 r nie można wykupować OC miesięcznego dla osób fizycznych nie
posiadających działalności gospodarczej związanej z obrotem samochodami.
Oc komis obowiązuje tak samo jak zwykłe OC roczne. Można na nim jeździć do
końca ważności polisy,a osoba prywatna NIE MOŻE GO PRZEDŁUŻYĆ!"

ale:

http://www.favore.pl/214033_ubezpieczenia-miesieczne-tylko-45-zl-oc-ac-nw-krakow-malopolskie.html

chce kupić samochód który stał przez 2 lata niejeżdżony na parkingu - zagwozdki z ubezpieczeniem