chce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??

Data: 2014-02-11 11:44:59
Autor: adrian5q
chce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
Harnas. napisal

http://tablica.pl/oferta/yamaha-tw-125-super-stan-CID5-ID4z7wR.html#84ce65dd1f

http://allegro.pl/cross-sm-duzy-lander-250cc-promocja-kurtka-gratis-i3963517329.html

ja przynajmniej w przeciwienstwie do was panowie staram sie cos pomoc a jak sie cos nie podoba to nara :/

Data: 2014-02-11 11:48:59
Autor: AZ
chce kupic sobie motor i zastanawiam sie kt??ry wybra??.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
On 2014-02-11, adrian5q <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
Harnas. napisal

[...]

A wiesz w ogole gdzie piszesz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-11 14:09:35
Autor: Hinek
chce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
Użytkownik "adrian5q"  napisał

jak sie cos nie podoba to nara :/

"bez wachania wziol "
Bez wahania stwierdzam, że jesteś analfabetą.
Wracaj do swojego sikacza.
Nara.

--
Hinek

Data: 2014-02-11 15:32:04
Autor: Alf/red/
On 11/02/14 12:44, adrian5q wrote:
jak sie cos nie podoba to nara :/

Jak to nara? Ja tu mieszkam!

--
Alf/red/

Data: 2014-02-11 14:33:14
Autor: AZ
On 2014-02-11, Alf/red/ <fake_1402@ump.waw.pl> wrote:
jak sie cos nie podoba to nara :/

Jak to nara? Ja tu mieszkam!

Juz nie. Owca zrobil Ci z domu przedszkole.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 13:51:06
Autor: tadzik
On Tue, 11 Feb 2014 11:44:59 +0000 (UTC), adrian5q <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
jak sie cos nie podoba to nara :/

No i dał wszystkim bana
A wszystko przez Kucza!
:)

--
pozdro
tadzik

chce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??