chce kupic xbox -i co dalej?

Data: 2009-08-22 01:41:22
Autor: -
chce kupic xbox -i co dalej?
konsola moze z minionej epoki - ale dla mnie wystarczy. mam kilka pytan:

-czy sa jakies darmowe proste gry zrecznosciowe lub ich zestawy, i gdzie ich szukac?
-czy jest jakis konkretny model wart polecenia?
-czy gry na dwa pady (dwie osoby graja jednoczesnie) sa jakos opisywane na opakowaniu?
-czy sa jakies konkretne "polecane" przerobki?
-czy moge na xbox ogladac filmy dvd, i divx na cdr/cdrw?
-jakie plyty sa obslugiwane dvdr+/dvdr-?
-do obslugi czego wykozystam pilota?
-czy podlacze xboxa do komputera przez ethernet, zeby przegrac np film lub darmowa gre z internetu?

Data: 2009-08-24 11:13:36
Autor: Marcin Gardeła
chce kupic xbox -i co dalej?
- wrote:
konsola moze z minionej epoki - ale dla mnie wystarczy. mam kilka
pytan: -czy jest jakis konkretny model wart polecenia?

Przerobiony.

-czy gry na dwa pady (dwie osoby graja jednoczesnie) sa jakos
opisywane na opakowaniu?

Nie udawaj że chcesz kupować oryginały :)

-czy sa jakies konkretne "polecane" przerobki?

Chipem.

-czy moge na xbox ogladac filmy dvd, i divx na cdr/cdrw?

Divx z CD raczej nie pójdzie AFAIR, łyka DVD i chyba VCD/SVCD. tylko, że VCD odpala się w XBMC na żywca wybierając plik z filmem, przynajmniej ja tak robię, DVD mi się uruchamia samo ale VCD muszę kombinować.

-jakie plyty sa obslugiwane dvdr+/dvdr-?

-

-do obslugi czego wykozystam pilota?

Do niczego, zbytek, wszystko obsługujesz z pada, jak nie masz co robić z kasą to kup też pilota, będziesz miał kolejny gadżet. Znaczy przydatny jest ale nie ma sensu.

-czy podlacze xboxa do komputera przez ethernet, zeby przegrac np
film lub darmowa gre z internetu?

Tak, podłączysz i w związku z tym bez sensu jest pytanie o odczyt płyt CD skoro możesz sobie streamować wszystko co masz na dysku w komputerze. Nie trzeba przegrywać, można oglądać "po sieci".

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-08-24 18:12:35
Autor: buraxta
chce kupic xbox -i co dalej?
Marcin Gardeła wrote:
Divx z CD raczej nie pójdzie AFAIR, łyka DVD i chyba VCD/SVCD. tylko, że VCD odpala się w XBMC na żywca wybierając plik z filmem, przynajmniej ja tak robię, DVD mi się uruchamia samo ale VCD muszę kombinować.

Dlaczego z CD miałoby nie iść?

-jakie plyty sa obslugiwane dvdr+/dvdr-?
-

Z + też działa, trzeba tylko ustawić booktype przy nagrywaniu na DVD-ROM.

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-08-25 11:34:02
Autor: Marcin Gardeła
chce kupic xbox -i co dalej?
buraxta wrote:
Marcin Gardeła wrote:
[...]

A nie wiem, zdaje mi się że mi nie czytało CD, jeśli się mylę to sorry za wprowadzenie w błąd.