chcę otworzyć trumnę

Data: 2010-05-28 10:50:56
Autor: Adam
chcę otworzyć trumnę
Witam,

Mam takie pytanie: z. Mój bliski zginoł w katastrofie lotniczej. Dostałem szczontki w zaspawawnej trumnie.
Czy mogę się uprzeć i żądać jej otworzenia ? Oczywiście interesujemnie asdpekt prawny, pozostałe pomijam.

jk

Data: 2010-05-28 11:05:44
Autor: PaPi
chcę otworzyć trumnę
Mam takie pytanie: z. Mój bliski zginoł w katastrofie lotniczej.
Dostałem szczontki w zaspawawnej trumnie.

Po ortografii - wyborca PiS ?

Data: 2010-05-28 11:32:37
Autor: Przemysław Bernat
chcę otworzyć trumnę
Dnia Fri, 28 May 2010 11:05:44 +0200, PaPi napisał(a):

Mam takie pytanie: z. Mój bliski zginoł w katastrofie lotniczej.
Dostałem szczontki w zaspawawnej trumnie.

Po ortografii - wyborca PiS ?

Nie, troll Kolina. Nicki zmienia jak rękawiczki, ale ma stały IP i
rzucająca się w oczy ortografię. Aktywny zwykle na pl.rec.lotnictwo, ale
jak widać rozpełza się dalej.   --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-05-28 12:38:35
Autor: szerszen
chcę otworzyć trumnę

Użytkownik "PrzemysławBernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3c7wjzrav55h.9ygrpnu7cj4g$.dlg@40tude.net...

Nie, troll Kolina. Nicki zmienia jak rękawiczki, ale ma stały IP i
rzucająca się w oczy ortografię. Aktywny zwykle na pl.rec.lotnictwo, ale
jak widać rozpełza się dalej.

zaczal/zacszela bo problemy z okresleniem plci ma, od warszawskiej grupy, ale pelza juz wszedzie, ostatnio widzialem toto na preclu

Data: 2010-05-28 17:10:25
Autor: Papa5merf
chcę otworzyć trumnę
TW "Przemysław Bernat" donosi:
[...]

macie w tym UB pełne ręce roboty z tą Koliną, tyle śledzenia, notatki
służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

Data: 2010-05-28 09:01:06
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
chcę otworzyć trumnę
On May 28, 4:10 pm, "Papa5merf" <t...@la.la> wrote:
> [...]

służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

PDG ekipa robi nocne manewry

Data: 2010-05-28 17:15:04
Autor: Animka
chcę otworzyć trumnę
W dniu 2010-05-28 17:10, Papa5merf pisze:
[...]

=-9999 From "Papo@za.hujami.za.lasami"
=-9999 From "Smurf@zaguramichopsa.sa"
=-9999 From "Smerf@wp.pl"
=-9999 From "5merf@wp.pl"
=-9999 From "5merf@onet.eu"
=-9999 From "5merf@net.eu"
=-9999 From "Papoi@wp.pl"
=-9999 From "Papa@onet.eu"
=-9999 From "Pa@pa.pl"
=-9999 From "tra@la.la"

Kiedy byczkotrollu przestaniesz adresy sobie podmieniać i przestaniesz wyłazić z KF-a?

--
animka

Data: 2010-05-28 18:52:16
Autor: Papa5merf
chcę otworzyć trumnę
Órzytkownik "Animka" napisał:
[...]

no proszę, animka to bardzo sumienny UBk, niestety strasznie nierozgarnięty,
nie wie że my tu smerfy żadnych meili nie mamy, hahaha:O)

Data: 2010-05-28 17:41:37
Autor: Przemysław Bernat
chcę otworzyć trumnę
Dnia Fri, 28 May 2010 17:10:25 +0200, Papa5merf napisał(a):

macie w tym UB pełne ręce roboty z tą Koliną, tyle śledzenia, notatki
służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

LOL ortografia Koliny jest jak odcisk palca. Bez zaglądania w nagłówki od
razu można poznać autora. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-05-28 12:49:19
Autor: witek
chcę otworzyć trumnę
Przemysław Bernat wrote:

LOL ortografia Koliny jest jak odcisk palca. Bez zaglądania w nagłówki od
razu można poznać autora.

Zeby tak jesazcze jakis czytnik newsow potrafil po ortografii filtrowac, to byloby super.

Data: 2010-05-31 08:42:10
Autor: szerszen
chcę otworzyć trumnę

Użytkownik "PrzemysławBernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1no8ntzplv3fy$.ipoyv8ob6r1z.dlg@40tude.net...

LOL ortografia Koliny jest jak odcisk palca. Bez zaglądania w nagłówki od
razu można poznać autora.

dokladnie, nawet nie trzeba po naglowkach kopac :)

Data: 2010-05-28 14:25:04
Autor: Michał Gut
chcę otworzyć trumnę
troll z mojego kfa

Data: 2010-05-28 14:35:45
Autor: Miecio
chcę otworzyć trumnę
W dniu 2010-05-28 10:50, Adam pisze:
[...]

Jeśli nic się nie zmieniło to musisz mieć zgodę starosty który wyraził zgodę na przywiezienie zwłok.

Zakład pogrzebowy sam w sobie nie może otworzyć trumny (nawet na wyraźną prośbę rodziny)

PS. Info mam z przed 3-4 lat. Mogło się coś zmienić w tej kwestii.

Data: 2010-05-28 17:10:27
Autor: Papa5merf
chcę otworzyć trumnę
Órzytkownik "Adam" napisał:
Mam takie pytanie: z. Mój bliski zginoł w katastrofie lotniczej. Dostałem
szczontki w zaspawawnej trumnie.
Czy mogę się uprzeć i żądać jej otworzenia ? Oczywiście interesujemnie
asdpekt prawny, pozostałe pomijam.

a kto ci broni oglądania zwłok twojego własnego bliskiego?:O)
ja bym sie zastanawiał co zrobić gdy po otwarciu trumny okaże się że tnie ma
tam żadnych zwłok, albo zwłoki nie są zwłokami twojego bliskiego?:O)

Data: 2010-05-29 09:17:47
Autor: Adam
chcę otworzyć trumnę
a kto ci broni oglądania zwłok twojego własnego bliskiego?:O)

wież, tak na czuja mylem że w takim przypadku są jakieś przepisy coi najmniej sanitalitarne

jk

Data: 2010-05-31 12:08:47
Autor: Miecio
chcę otworzyć trumnę
Órzytkownik "Adam" napisał:
[...]

Metalowe wkłady trumien mają "okienko". Samego wkładu nie można rozlutowywać.

chcę otworzyć trumnę