chcesz się ¶cigać ?

Data: 2010-04-09 17:10:36
Autor: fuen
Data: 2010-04-09 15:23:41
Autor: to

Data: 2010-04-09 18:00:31
Autor: Wojtek M.

Data: 2010-04-09 16:02:42
Autor: to

Data: 2010-04-09 21:42:35
Autor: Plumpi

Data: 2010-04-09 21:48:56
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?

Data: 2010-04-09 22:15:16
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

Data: 2010-04-10 08:16:13
Autor: Miecio
chcesz się ¶cigać ?
W dniu 2010-04-09 22:15, Wojtek M. pisze:

P.S.
Jak łebek zauważył, że został wystawiony i min±ł fotoradar z
prędko¶ci± 120 to dalej zwolnił i już grzecznie jechał 50
Bez problemów dał się wyprzedzić i już nie blokował :D

Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich
szybko hehehehe

Czyli starasz się dorównać im poziomem?

Data: 2010-04-10 12:45:53
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich
szybko hehehehe

Czyli starasz się dorównać im poziomem?

Twój z pewno¶ci± przewyższam

Data: 2010-04-10 16:37:05
Autor: CUT
chcesz się ¶cigać ?
W dniu 2010-04-10 12:45, Wojtek M. pisze:

Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich
szybko hehehehe

Czyli starasz się dorównać im poziomem?

Twój z pewno¶ci± przewyższam

Jak widać - marzyć każdy może

Data: 2010-04-10 16:43:47
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich
szybko hehehehe

Czyli starasz się dorównać im poziomem?

Twój z pewno¶ci± przewyższam

Jak widać - marzyć każdy może

Nie wiedziałem że jeĽdzisz KIA, przykro mi i przepraszam jeżeli Cię to zabolało

Data: 2010-04-10 18:49:43
Autor: CUT
chcesz się ¶cigać ?
W dniu 2010-04-10 16:43, Wojtek M. pisze:

Jak widać - marzyć każdy może

Nie wiedziałem że jeĽdzisz KIA, przykro mi i przepraszam jeżeli Cię to
zabolało

tenbit.pl i wszystko jasne...

Data: 2010-04-10 19:41:33
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

tenbit.pl i wszystko jasne...

Założyłem go około 10 lat temu i służy dla osób Twojego pokroju

Data: 2010-04-10 19:46:53
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

tenbit.pl i wszystko jasne...

Założyłem go około 10 lat temu i służy dla osób Twojego pokroju

I raz na miesi±c zagl±dam tam, żeby pokasować ewentualny spam napisany przez dzieci neostrady

Data: 2010-04-10 09:24:56
Autor: moje_przedmioty
chcesz się ¶cigać ?

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpo1sg$bf6$1news.agh.edu.pl...

[...]

Ja tam też mam 3.0 ale to gowno warte
Zawsze się znajdzie kto¶ kto ma 3.0 5.0 6.0 i więcej.0
więc nie ma się czym podniecać.

Data: 2010-04-10 10:36:01
Autor: Jurand
chcesz się ¶cigać ?

Użytkownik "moje_przedmioty" <fotkom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpp94a$d14$1news.onet.pl...

[...]

A ja leczę wszystkich "władców pojemno¶ci" na zakrętach. Dowolnym truchłem. Aczkolwiek najfajniej leczy się ich Focusem 2.0 TDCi ;)

Jurand.

Data: 2010-04-10 15:17:25
Autor: moje_przedmioty
chcesz się ¶cigać ?

Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hppd8e$pak$1news.onet.pl...

[...]

Kurwa.... sami lekarze na drodze

Data: 2010-04-11 00:20:53
Autor: J.F.
chcesz się ¶cigać ?
On Sat, 10 Apr 2010 15:17:25 +0200,  moje_przedmioty wrote:
[...]

No coz, roznie mozna na to spojrzec. Ze np Jurand ryzykuje w kazdym zakrecie, a pacjent jedzie bezpiecznie.

Bywa tez inaczej, sam trafilem za takiego "mistrza prostej", ale coz
robic, wyprzedzic nie ma gdzie ani czym, w koncu zwolnilem, i tak
sobie pojechalismy - ja rowno ~100, a on w zmiennej odleglosci przede
mna.

J.

Data: 2010-04-11 10:00:34
Autor: Jurand
chcesz się ¶cigać ?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:28u1s5tu2bp08vvt8k4jh8e56lh6isqler4ax.com...
[...]

Ja nie ryzykuję. Normalnie jadę. Wystarczy trochę umiejętno¶ci i jeste¶ w stanie zupełnie spokojnie przejechać zakręt szybciej, niż 80% innych użytkowników drogi.

Jurand

Data: 2010-04-11 11:33:59
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 10:00:34 +0200,  Jurand wrote:
[...]

Ty jedziesz normalnie, ja jade normalnie, a potem w statystykach mamy
60% wypadkow z powodu nadmiernej predkosci :-)

J.

Data: 2010-04-11 11:36:55
Autor: Cavallino
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qq53s51cbh3cfeitq81g1326v5p562p9ha4ax.com...
[...]

Dla nienormalnych często normalne rzeczy wygl±daj± na nienormalne i nadmierne.

Data: 2010-04-11 12:03:15
Autor: J.F.
chcesz się ?cigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 11:36:55 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Co by jednak nie mowic nadmierna predkosc latwiej sie objawia w
zakrecie niz na prostej.

J.

Data: 2010-04-12 11:38:02
Autor: Krzysiek Kielczewski
chcesz się ścigać ?
On 2010-04-11, Jurand <jurand@interia.pl> wrote:

[...]

Jak się porównujesz z 80% pozostałych kierowców to nawet umiejętno¶ci
nie potrzeba, kursant sobie poradzi...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-12 12:27:08
Autor: Filip KK
chcesz się ¶cigać ?
W dniu 2010-04-09 22:15, Wojtek M. pisze:

Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich
szybko hehehehe

W jakim autku masz to swoje 3.0? Jeste¶ z trójmiasta?

Data: 2010-04-12 21:51:19
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

Ja mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich
szybko hehehehe

W jakim autku masz to swoje 3.0? Jeste¶ z trójmiasta?

Audi a6 i nie ¶cigam sie na pasie na dywizjony 303

Data: 2010-04-13 20:52:05
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

[...]

Człowieku nie mam 20 lat i nie jeżdżę bmw e30

Data: 2010-04-13 21:08:34
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq2ega$uh6$1news.agh.edu.pl...

[...]

ROTFL

Data: 2010-04-14 12:08:55
Autor: Jakub Witkowski
chcesz się ¶cigać ?
Wojtek M. pisze:

Chcesz się ¶cigać?

Człowieku nie mam 20 lat i nie jeżdżę bmw e30

ale za to:

> mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich  szybko hehehehe

Leczysz ich więc pewnie dobrym przykładem - to godne pochwały

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2010-04-15 01:10:05
Autor: Filip KK
chcesz się ¶cigać ?

> [...]

szybko hehehehe

Leczysz ich więc pewnie dobrym przykładem - to godne pochwały

No wła¶nie...

Data: 2010-04-11 00:16:56
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Fri, 9 Apr 2010 21:48:56 +0200,  Plumpi wrote:
Udaj±c, że próbuję się z nim ¶cigać, wystawiłem go pięknie pod fotoradar To już jest mój 2 taki trefni¶ :D

Prawdziwy czy tylko slupek ? J.

Data: 2010-04-11 11:19:21
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4u1s51kit0leg7pnrm0mtfg848pdklhsf4ax.com...

Udaj±c, że próbuję się z nim ¶cigać, wystawiłem go pięknie pod fotoradar
To już jest mój 2 taki trefni¶ :D

Prawdziwy czy tylko slupek ?

Raczej prawdziwy, bo znajomego w tym miejscu już dupli, a czy był w tym dniu zamontowany, tego nie jestem pewien.
Ale wystarczyła mi sama satysfakcja, że łebek się zorientował, że go wystawiłem i się pos...ł ze strachu, bo dalej już jechał grzecznie, nikogo nie blokuj±c, ani nie udawadniaj±c nikomu, że ma superszybkie auto :D

Data: 2010-04-12 12:31:44
Autor: Filip KK
chcesz się ?cigać ?
W dniu 2010-04-11 11:19, Plumpi pisze:

[...]

Reasumuj±c... Pokazałe¶ najwyższ± skalę prostactwa.
W dodatku nie potrafisz odróżnić załadowanego fotoradaru od pustego, żałosne...

Data: 2010-04-12 18:28:56
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpuss3$4m6$2news.task.gda.pl...

[...]

Oh..., ale mi wstyd ... ;)

W dodatku nie potrafisz odróżnić załadowanego fotoradaru od pustego, żałosne...

Oh jej, jest to wręcz niewybaczalne i karygodne, żeby nie umieć odróżnić i nie być pewnym ;)

A co za¶ się tyczy samej sytuacji to nie ja prowokowałem. On sam się podjarał niedopuszczaj±c mnie do wyprzedzenia, a póĽniej jak zacz±łem go wyprzedzać to dodał gazu, próbuj±c się ze mn± ¶cigać. Jak by nie było to on złamał kilka przepisów prawa drogowego:

1. Utrudniał jazdę jad±c ok. 40 na odcinku, gdzie dozwolone było 70, zajmuj±c jednocze¶nie dwa wyznaczone pasy ruchu (nie tylko mnie, bo jechał jeszcze jeden samochód przede mn±), Żeby była jasno¶ć jechał dokładnie po linii przerywanej maj±c j± po ¶rodku samochodu tak, że nie można go było wyprzedzić ani z prawej, ani z lewej, a przy tym zachowywał się do¶ć ¶lamazarnie i olewatorsko. Może chciał się popisać, bo jechał z jakimi¶ laseczkami ?
2. Utrudniał wyprzedzanie zajeżdżaj±c mi drogę na dwóch pasach ruchu blokuj±c mi możliwo¶ć wyprzedzenia. Jechał na tym odcinku ok. 60km/h, a dozwolone jest 90km/h. Podczas 2 prób wyprzedzenia zajechał mi drogę.
3. Nie zachował należytej ostrożno¶ci i nie upewnił się, że może zmienić pas ruchu, bo w pewnym momencie, kiedy już go zaczałem wyprzedzać, zjechał na mój pas ruchu zajeżdżaj±c mi drogę, zmuszaj±c mnię do ostrego przyhamowania.
4. Przyspieszył w trakcie wyprzedzania próbuj±c się ze mn± ¶ciagać.
5. Przekroczył dozwolon± prędko¶ć

Kiedy się z nim zrównałem wyprzedzaj±c go, zobaczyłem przez szybę jego minę i szyderczy u¶miech oraz jak próbuje się ze mn± ¶cigać to postanowiłem mu dać nauczkę wystawiaj±c go pod FR.

Ja natomiast złamałem jeden, przekraczaj±c dozwolon± prędko¶ć na krótkim odcinku prostej drogi, zwalniajac przed FR.

Filipku, masz jeszcze co¶ do powiedzenia ? Bo jak do tej pory w tej wypowiedzi żałosne jest tylko twoje prostactwo wynikaj±ce z niemożliwo¶ci zrozumienia całej sytuacji, albo też osobistej niechęci do mojej osoby :)
No chyba, że akurat trafiłem na Ciebi ? To by wyja¶niało Twoje oburzenie spowodowane moim zachowaniem :)

Data: 2010-04-10 00:49:27
Autor: .Peeter
chcesz się ¶cigać ?

Data: 2010-04-10 06:22:23
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
..Peeter wrote:

Ja kiedyś jednego wystawiłem na patrol z suszarką za zakrętem. ;-)
Zadowolony pewnie nie był...

I co, dumny z siebie byłeś?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-10 19:38:05
Autor: .Peeter
chcesz się ścigać ?
"to" wrote:
I co, dumny z siebie byłeś?

Nie.

Nadzianie kolesia na suszarkę było zupełnie przypadkowe,
nie napiszÄ™ dlaczego, bo zwolennicy PSJ mnie zjedzÄ…. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-04-10 19:32:49
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
..Peeter wrote:

Nadzianie kolesia na suszarkę było zupełnie przypadkowe, nie napiszę
dlaczego, bo zwolennicy PSJ mnie zjedzÄ…. ;-)

PSJ? Nie znam człowieka. ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-04-10 02:01:31
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?

Data: 2010-04-10 12:18:10
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1o30cg938z22w$.dlgoldfield.org.pl...

najpierw jeden, a póĽniej drugi pas ruchu. No to podjarałem gówniarza i
zacz±ł się ze mn± ¶cigać. Na odcinku 70 rozbujali¶my się do 120

Czyli, drogi Jacusiu, przyznajesz się, że łamiesz przepisy?

Nie przyznaję się dupoknociarzu adasiu.

Data: 2010-04-10 13:09:14
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:18:10 +0200, Plumpi napisał(a):

[...]

Nie? Czyli zaprzeczasz, że jechałe¶ 120km/h przy ograniczeniu do 70?

P.S. Co, żal Ci dupę ¶ciska, że fotografuję modelki,a Tobie tylko rurki PEX
do dmuchania zostaj±?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-10 15:26:57
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:vj2rjv3t3x1w$.dlgoldfield.org.pl...

Czyli, drogi Jacusiu, przyznajesz się, że łamiesz przepisy?

Nie przyznaję się dupoknociarzu adasiu.

Nie? Czyli zaprzeczasz, że jechałe¶ 120km/h przy ograniczeniu do 70?

Czy ja gdziekolwiek napisałem, że jechałem z predko¶ci± 120km/h ?
Napisałem, że udałem, że się ¶cigam i się rozbujali¶my do 120
A 120 czego ? Przecież nie pisałem. Może to było na odcinku 120m , a ja zwolniłem nie porzkraczaj±c dozwolonej prędko¶ci ?
Z reszt± też nie napisałem jaka prędko¶ć była dozwolona na tym odcinku :D
Ale oczywi¶cie ada¶ dupoknociarz zawsze wszystko wie najlepiej, bo jest dupoknociarzem :D

P.S. Co, żal Ci dupę ¶ciska, że fotografuję modelki,a Tobie tylko rurki PEX
do dmuchania zostaj±?

Wiesz, adasiu dupoknociarzu fotografować to ty sobie możesz, ale i tak nie podmuchasz, "nie dla adasia kiełbasia", a o tym, że i w portkach masz licho to wszyscy wiemy, bo takze i w tych sprawach jeste¶ tylko i wył±cznie dupoknociarzem :D

Data: 2010-04-10 23:18:06
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 15:26:57 +0200, Plumpi napisał(a):

Nie? Czyli zaprzeczasz, że jechałe¶ 120km/h przy ograniczeniu do 70?

Czy ja gdziekolwiek napisałem, że jechałem z predko¶ci± 120km/h ?
Napisałem, że udałem, że się ¶cigam i się rozbujali¶my do 120

Tak, Jacusiu - wij się gnido :D

Data: 2010-04-12 09:34:52
Autor: kamil
chcesz się ¶cigać ?

"AdamPłaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote in message news:181ajyy9jys5c$.dlgoldfield.org.pl...
[...]

Wiecie co panowie?

http://tinyurl.com/yc38fau

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-11 12:38:29
Autor: DoQ
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi pisze:

[...]

Jak to 120 czego? Co mierzy fotoradar? Drogę? Czy drogę/czas?
Jeste¶ idiot± czy tylko udajesz?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-04-11 15:14:54
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Sat, 10 Apr 2010 15:26:57 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Oczywiscie. "na odcinku 70". Oczywiscie to bylo 70m drogi osiedlowej,
a na ktorej rozbujaliscie sie do 120cm/s  :-)

J.

Data: 2010-04-10 16:07:16
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:vj2rjv3t3x1w$.dlgoldfield.org.pl...

P.S. Co, żal Ci dupę ¶ciska, że fotografuję ...

Tak, adasiu dopoknociarzu, ponieważ ja prowadzę oficjaln± działalno¶ć gospodarcz±, płacę ubezpieczenia oraz podatki, a ty w zakresie pracy chwalisz się na blogu, ze robisz prace komercyjne. Jak wiadomo prace komercyjne to te, z których czerpie się korzy¶ci materialne.
Skoro czerpiesz z tego korzy¶ci materialne to mam pytanie: czy robisz to uczciwie odprowadzaj±c stosowne podatki ?
Bo jeżeli nie to okradasz państwo czyli nas wszystkich.
Jako¶ trudno mi uwierzyć, że fotografujesz tylko i wył±cznie za friko czy dmuchanie zwłaszcza, że większo¶ć twoich modelek jest w takim wieku, że za ich dmuchanie to nieĽle by ci wydmuchali "wydech" w pierdlu. Tak adasiu za pedofilię mog± ci nieĽle rozkalibrować "oczko" :D
Prawie wszystkie te niby modelki to dzieci.
Tak więc jak zwykle dużo szczekasz i się chwalisz, a nie ma o co :D
Co za¶ się tyczy zdjęć to zawodowcem nie jestem, ale fotografi± interesowałem się amatorsko od dziecka i tak jak ty bawiłem się w fotografowanie oraz wywoływanie oraz robienie odbitek i fotomontaży. Poza tym od dziecka posiadałem dobry sprzęt fotograficzny, więc jako takie pojęcie o fotografii i pracy ¶wiatłem mam i potrafię odróżnić dzieło od knota i mogę powiedzieć jedno: tutaj masz całkowit± rację, twoje zdjęcia to knoty bez wyrazu i pomysłu, nie mówi±c już o złym o¶wietleniu i wielu błędach fotograficznych, a najfajniejsze jest audytorium, które ocenia twoje zdjęcia - toż to s± te dziewczęta, którym robiłe¶ zdjęcia :D
Tak więc adasiu dupoknociarzu kolejny raz wystawiłe¶ się na po¶miewisko :D

Data: 2010-04-10 19:45:33
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi pisze:
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:vj2rjv3t3x1w$.dlgoldfield.org.pl...

P.S. Co, żal Ci dupę ¶ciska, że fotografuję ...

Tak, adasiu dopoknociarzu,

O ile Adam trochę dokazywał w tym w±tku, to Tobie jednak kompletnie odjebało...  :-)

Seco

Data: 2010-04-10 21:36:41
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpqdfv$il8$1news2.ipartners.pl...

P.S. Co, żal Ci dupę ¶ciska, że fotografuję ...

Tak, adasiu dopoknociarzu,

O ile Adam trochę dokazywał w tym w±tku, to Tobie jednak kompletnie odjebało...  :-)

Spokojnie nie odjebało, a ten kretyn po prostu dostaje to na co sobie zasłuzył. Za swoje chamstwo i czepianie się mnie na każdym kroku. Byłem cierpliwy i znosiłem z jego strony publiczne kłamstwa, pomówienia, oszczerstwa, wyzwiska, wpier....nie w prawie każd± moj± wypowiedĽ z chamskimi i ubliżaj±cymi tekstami. Teraz ada¶ dostaje po dupie ode mnie i będzie dostawał tak długo, aż nie znikonie z grup dyskusyjnych całkowicie. Szykuję mu jeszcze większ± niespodziankę, ale to on się dopiero przekona o tym.
Niestety to co teraz dostaje jest na jego własne życzenie. Proponowałem mu zakończenie tego, ale on to odrzucił. Kiedy ja się do niego odnosiłem z szacunkiem to on mn± pomiatał i wyzywał. Do tego cały czas prowadzi grę zniesławienia mojej osoby, bo kierunie nim zawi¶ć. Jest osob±, która ma braki w wykształceniu i dlatego ma na tym punkcie obsesję oczerniania i poniżania osób, które maj± wyższe wykształcenie oraz wiedzę od niego.
Chłop, który ma prawie 40 lat zachowuje się jak niedorobiony gówniarz.
Wybacz, ale nie mogę mu tego pu¶cić płazem i musi teraz dostać za swoje.
Poczytaj nasze dyskusje na różnych grupach dyskusyjnych, zwłaszcza na grupie budowlanej, a sam się przekonasz kim on jest i do czego jest zdolny się posun±ć i jak potrafi być wredny i m¶ciwy. On nie tylko dokonał w tym w±tku, ale tak± aktywno¶ć przejawia na wielu grupach i wielu w±tkach. Poczytaj w archiwum jego wypowiedzi, nie tylko odnosz±cych się do mnie. Każdy, kto ma inne zdanie niż ada¶ jest idiot±, nawet, a zwłaszcza wtedy, kiedy ada¶ się myli.

Data: 2010-04-10 21:48:49
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

> [...]
ale tak± aktywno¶ć przejawia na wielu grupach i wielu w±tkach. Poczytaj w archiwum jego wypowiedzi, nie tylko odnosz±cych się do mnie. Każdy, kto ma inne zdanie niż ada¶ jest idiot±, nawet, a zwłaszcza wtedy, kiedy ada¶ się myli.

Adam też mnie kiedy¶ mocno poirytował, zaczeło się od tego:

http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.krakow/browse_thread/thread/8d4b3442842638a4/d8c8602f38548def?lnk=st&q=siepraw%2Btrzypion&rnum=1&hl=pl&pli=1

Cięzko się z nim dyskutuje, chociaż trzeba przyznać że czasami z jego bełkotu mozna wyłowić co¶ warto¶ciowego.

Data: 2010-04-10 23:18:01
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpqkmr$v6s$1news.agh.edu.pl...

[...]

WOW
To co¶ nowego. Ada¶ zna się na elektryce, elektronice, hydraulice, budowaniu domów, zna się na samochodach, mechanice, zna się na chodowli kotów, zna się na jachtach i motorówkach, zna się na PoRD, zna się na medycynie, zna się na prawie, na polityce, na informatyce, na fotografice, ale nie wiedziałem, że jest najlepszym na ¶wiecie narciarzem :D
No proszę, Leonardo przy nim to piku¶ ... Pan piku¶ ;D
Szkoda tylko, że bez wykształcenia, bez rozumu i wredne. Mówi±, że "rude to wredne" . Nie iwm na ile się sprawdza to przysłowie, ale tu niestety sprawdza się w 1000% :D

O....!
Ciekawe czy zna się na muzyce ?

Data: 2010-04-10 23:24:18
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?
[...]

Zna się też na kolei, pl.misc.kolej

Data: 2010-04-10 23:27:56
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

>zna się na PoRD

Tu akurat pokazał, że ma jeszcze przebłyski talentu z inteligencj±. Poszukaj sobie opowie¶ci jak mu się udało załatwić
egzaminatora gdy go oblał po ponownym zdawaniu egzaminu na prawko, po tym jak mu zabrali. Pozostałe wypowiedzi to w większo¶ci bełkot frustrata niestety.

Data: 2010-04-11 01:20:23
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 23:27:56 +0200, Wojtek M. napisał(a):

egzaminatora gdy go oblał po ponownym zdawaniu egzaminu na prawko, po tym jak mu zabrali. Pozostałe wypowiedzi to w większo¶ci bełkot frustrata niestety.

Kłamiesz ;) Nie zabrali. --

Data: 2010-04-11 00:33:09
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Sat, 10 Apr 2010 23:18:01 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

To co¶ nowego. Ada¶ zna się na elektryce, [...] ale nie wiedziałem, że jest najlepszym na ¶wiecie narciarzem :D

najlepszym to moze nie, ale kiedys byly w trojke na nartach. Zjechalem ja, zjechal Adam .. a trzeciego nie ma.
Jak w koncu dojechal, to rzekl [ten trzeci] "chcialem pojechac tak ja
wy, ale zapomnialem ze jezdze jak d* ".
Wiec nie tak zle z Adamem.

Ciekawe czy zna się na muzyce ?

Oldfielda tak.

J.

Data: 2010-04-11 11:04:16
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bru1s59p89eghl345dncb488cks349t4bf4ax.com...

Ciekawe czy zna się na muzyce ?

Raczej miałem na my¶li czy sam muzykuje, czy "czyta kropki" ? :)

Data: 2010-04-11 11:29:47
Autor: J.F.
chcesz się ?cigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 11:04:16 +0200,  Plumpi wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Ciekawe czy zna się na muzyce ?

Raczej miałem na my¶li czy sam muzykuje, czy "czyta kropki" ? :)

No ale czy "czytanie kropek" to nie jest znanie sie na muzyce ? Bach pod koniec zycia gluchy juz byl, a komponowal.

J.

Data: 2010-04-12 16:41:09
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ?cigać ?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 11:29:47 +0200, J.F. napisał(a):

No ale czy "czytanie kropek" to nie jest znanie sie na muzyce ? Bach pod koniec zycia gluchy juz byl, a komponowal.

Beethoven....

Data: 2010-04-10 23:19:24
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 19:45:33 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Tak, adasiu dopoknociarzu,

O ile Adam trochę dokazywał w tym w±tku, to Tobie jednak kompletnie odjebało...  :-)

Jacusiowi, to już dawno ;)

Data: 2010-04-10 23:19:04
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 16:07:16 +0200, Plumpi napisał(a):

Skoro czerpiesz z tego korzy¶ci materialne to mam pytanie: czy robisz to uczciwie odprowadzaj±c stosowne podatki ?

Oczywi¶cie, dupku zazdrosny. Umowa o dzieło, do tego 50% przychodu to
koszty uzyskania. A Ty się wij, gnido lataj±ca 120 na 70. --

Data: 2010-04-10 23:36:41
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

Oczywi¶cie, dupku zazdrosny. Umowa o dzieło, do tego 50% przychodu to
koszty uzyskania.
A Ty się wij, gnido lataj±ca 120 na 70.

Adam przestań w tym dniu, jemu prawka nie zabrali.

Data: 2010-04-11 01:21:11
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 23:36:41 +0200, Wojtek M. napisał(a):

Adam przestań w tym dniu, jemu prawka nie zabrali.

Mnie też nie. A co jest specjalnego w tym dniu? Że w jednym miejscu zginęło tyle osób, co
przez kilka dni na drogach w Polsce i media dostały sraczki?

Data: 2010-04-11 11:08:24
Autor: Wojtek M.
chcesz się ¶cigać ?

Mnie też nie.
A co jest specjalnego w tym dniu? Że w jednym miejscu zginęło tyle osób, co
przez kilka dni na drogach w Polsce i media dostały sraczki?

Nawet Ty chyba rozumiesz że nie byli to zwykli ludzie

Data: 2010-04-11 11:18:29
Autor: Cavallino
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hps3i1$adm$1news.agh.edu.pl...

[...]

Znaczy że lepsi?
Bez jaj, politykiem jeste¶?

Data: 2010-04-12 16:41:44
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 11:08:24 +0200, Wojtek M. napisał(a):

co
przez kilka dni na drogach w Polsce i media dostały sraczki?

Nawet Ty chyba rozumiesz że nie byli to zwykli ludzie

Nie? Nadludzie? Mieli moce?

Data: 2010-04-12 17:30:49
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3fxf6j9ng1ng.dlgoldfield.org.pl...

przez kilka dni na drogach w Polsce i media dostały sraczki?

Nawet Ty chyba rozumiesz że nie byli to zwykli ludzie

Nie? Nadludzie? Mieli moce?

Moc prawn± rz±dzenia.

Data: 2010-04-12 20:36:41
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:30:49 +0200, Plumpi napisał(a):

Nawet Ty chyba rozumiesz że nie byli to zwykli ludzie
Nie? Nadludzie? Mieli moce?
Moc prawn± rz±dzenia.

Mieli tylko tyle tej mocy ile przewidywały ustawy. --

Data: 2010-04-11 11:37:45
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 01:21:11 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Maja praktyke.

TVN i TVN7 - na obu leci to samo. A pewnie jeszcze i na kilku innych.
Polsat - trzy programy, na wszystkich to samo. Nosz ZSRR sie przypomina..

Ciekawe czy znow potrwa tydzien.

J.

Data: 2010-04-11 00:07:26
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1c7u5b8o32r3v.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Należysz do ZPAF ?

Data: 2010-04-11 02:32:09
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:07:26 +0200, Plumpi napisał(a):

Oczywi¶cie, dupku zazdrosny. Umowa o dzieło, do tego 50% przychodu to
koszty uzyskania.
A Ty się wij, gnido lataj±ca 120 na 70.

Należysz do ZPAF ?

Nie, do ZPGP. A Ty się wuj gnido lataj±ca 120 na 70.

Data: 2010-04-11 11:00:58
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9w5ghyt7h5p2$.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Czyli adasiu dupoknociarzu nie posiadasz oficjalnie statusu artysty, dlatego okradasz państwo i nas wszystkich, bo liczysz koszty uzyskania przychodu 50% bezprawnie. To teraz będziesz się wił dupoknociarzu przed urzędem skarbowym :D

Data: 2010-04-11 11:31:53
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 11:00:58 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

A to trzeba byc zarejestrowanym artysta, czy wystarczy w umowie "za
sprzedaz praw autorskich" ? J.

Data: 2010-04-11 12:07:52
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qm53s5d54b6m3ugferkb6bmevdiitoa03t4ax.com...

[...]

50% kosztami uzyskania przychodu objęta jest tylko działalno¶ć twórcza i artystyczna. Jenak żeby być twórc± lub artyst± nie wystarczy tylko i wył±cznie tworzyć. Problem w tym, że nie wystarczy w samej umowie napisać tego co powyżej lub słowa "artystyczne". Przecież równie dobrze można by było każdy rodzaj działalno¶ci wykonywać na zasadach twórczych-artystycznych np. artystyczne malowanie i tynkowanie domów, artystyczne instalacje o¶wietleniowe, artystyczne spawanie stali, artystyczna naprawa samochodów, działalno¶ć twórcza w zakresie budownictwa. Wystarczyłoby do każdej umowy-zlecenia dopisać słowo "artystyczne". Niestety tak nie jest i żeby zgodnie z prawem wykonywać działalno¶ć artystyczn± to trzeba być zarejestrowanym artyst± posiadaj±cym status artysty. Najogólniej mówi±c być zrzeszonym w towarzystwie lub zwi±zku artystów w danej branży artystycznej. Posiadaj±c status artysty fotografika nie można wykonywać działalno¶ci np. muzycznej w zakresie artystycznym. Osoby, które nie posiadaj± statusu artysty, a prowadz± usługi lub działalno¶ć w tym zakresie, s± zobowi±zane do prowadzenia działalno¶ci usługowej na ogólnie przyjętych zasadach DG, umowy-zlecenia lub umowy o dzieło, korzystaj±cymi z ogólnego odliczenia kosztów jakie przysługuje każdemu obywatelowi lub odliczania kosztów zgodnego z wydatkami w przypadku prowadzenia DG na zasadach ogólnych lub w formie ryczałtu.

Poza tym "za sprzedaz praw autorskich" co¶ takiego w polskim prawie nie istnieje, ponieważ prawa autorskie s± nizbywalne.

Co najciekawsze taki geniusz jak ada¶, ponoć znaj±cy perfekcyjnie prawo o tym nie wie. Ale się dowie jak zapuka do jego drzwi kontrola z urzędu skarbowego i mu dopier.... karę + zwrot niezapłaconego podatku.

Data: 2010-04-11 12:10:23
Autor: Cavallino
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hps721$tpm$1news.onet.pl...
[...]

Skup się na ty co przed "i".
Czyli twórczej.

Data: 2010-04-11 12:23:58
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hps76c$u56$1news.onet.pl...

50% kosztami uzyskania przychodu objęta jest tylko działalno¶ć twórcza i artystyczna. Jenak żeby być twórc± lub artyst±

Skup się na ty co przed "i".
Czyli twórczej.

Nie zmienia to postaci rzeczy.
Pomy¶l dobrze. Równie dobrze można by było każd± działalno¶ć podci±gn±ć pod działalno¶ć twórcz±. Dla przykładu blacharz-lakiernik. On przecież także tworzy, gdyż to co wykonuje jest niepowtarzalne, a każde jego dzieło jest inne. Murarz to samo, ponieważ nie ma 2 jednakowo postawionych domów.
Dlatego przynależno¶ć do zwi±zku lub stowarzyszenia twórców i artystów (one id± w parze) daje ten przywilej korzystania ze statusu twórcy lub artysty.

Data: 2010-04-11 12:36:04
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hps807$k5$1news.onet.pl...

(one id± w parze)

Bardziej dokładnie opisuj±c chodzi o "artystyczn± działalno¶ć twórcz±", a nie samo tworzenie i bycie twórc±.
Równie dobrze można być twórc± np. silnika czy kwadratowego koła, ale nie będzie się miało statusu artysty. I tu jest wła¶nie cały myk.

Data: 2010-04-11 12:46:46
Autor: Cavallino
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hps8mt$34q$1news.onet.pl...
[...]

Nieprawda - żaden artyzm tu potrzebny nie jest.
Bardziej o to czy dzieło powstałe w wyniku tworzenia jest chronione przez prawo autorskie, czy jest utworem.
To jest kryterium decyduj±ce.
Naprawa samochodu nim NIE JEST.

Data: 2010-04-11 12:44:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
chcesz się ?cigać ?
Plumpi pisze:
[...]

Głupi jeste¶ i tyle. A co powiesz o informatykach (programistach), którzy tworz± dajmy na to jaki¶ moduł większej cało¶ci? Maj± umowę o dzieło, a po zakończeniu pracy, przenosz± prawa autorskie na zleceniodawcę (przekazuj±c mu nie tylko działaj±cy moduł, ale też kod Ľródłowy i prawo do dokonywania w nim wszelkich zmian)?
Maj± należeć do Zwi±zku Artystów Programistów?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-11 13:00:17
Autor: DoQ
chcesz się ?cigać ?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Maj± należeć do Zwi±zku Artystów Programistów?

Popieprzyło mu się doszczętnie. Jak widać dla niego "dzieło" to wył±cznie olejne mazy na płotnie.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-04-11 13:54:17
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hpsaq3$37g$1nemesis.news.neostrada.pl...

Popieprzyło mu się doszczętnie. Jak widać dla niego "dzieło" to wył±cznie olejne mazy na płotnie.

Zanim zaczniesz kolejny raz pierd....ć głupoty na grupie dyskusyjnej spróbuj najpierw się dowiedzieć o czym jest dyskusja.

Data: 2010-04-11 21:16:17
Autor: DoQ
chcesz się ?cigać ?
Plumpi pisze:

[...]

Ale ja doskonale wiem o czym jest dyskusja.
Nienawisc do A.P rzucia ci sie na mozg, az z tego wszystkiego zaczales pieprzyc glupoty.

Data: 2010-04-11 21:40:48
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hpt77n$en0$1mx1.internetia.pl...

Ale ja doskonale wiem o czym jest dyskusja.
Nienawisc do A.P rzucia ci sie na mozg, az z tego wszystkiego zaczales pieprzyc glupoty.

Co¶ ci się popier...ło, kolego.
To, ze zacz±łem tępić adasia jest tylko i wył±cznie wynikiem jego chamstwa i nienawi¶ci z jego strony, z którymi się spotykam bez przerwy na wielu grupach dyskusyjnych.

Data: 2010-04-11 21:44:33
Autor: DoQ
chcesz się ?cigać ?
Plumpi pisze:

Co¶ ci się popier...ło, kolego.
To, ze zacz±łem tępić adasia jest tylko i wył±cznie wynikiem jego chamstwa i nienawi¶ci z jego strony, z którymi się spotykam bez przerwy na wielu grupach dyskusyjnych.

Szkoda tylko ze ci nie wychodzi.

Data: 2010-04-11 22:25:36
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hpt8sn$olg$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo trafiłem na wyj±tkowo zawziętego i wrednego skur....ela, który już dopiekł wielu ludziom na grupach.

Data: 2010-04-12 16:43:23
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ?cigać ?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 21:16:17 +0200, DoQ napisał(a):

Ale ja doskonale wiem o czym jest dyskusja.
Nienawisc do A.P rzucia ci sie na mozg, az z tego wszystkiego zaczales pieprzyc glupoty.

Nienawi¶ć do wszystkiego, DoQ... On miał tak wcze¶niej, teraz się tylko
zogniskował ;)

Data: 2010-04-12 17:31:51
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:fwv9p5c57s42.dlgoldfield.org.pl...

[...]

To już co¶, ze się przyznajesz.

Data: 2010-04-11 12:45:14
Autor: Cavallino
chcesz się ?cigać ?
[...]

Każd± nie.
A co konkretnie robi Płaszczyc, że twierdzisz iż to nie jest twórcza działalno¶ć.

Dla przykładu blacharz-lakiernik. On przecież także tworzy, gdyż to co wykonuje jest niepowtarzalne, a każde jego dzieło jest inne.

Je¶li robi rzeĽby to i owszem.
Poniek±d to co wychodzi odtwarzaczom przystanków z Zachodu to faktycznie jest rzeĽba. ;-)

 Murarz to samo, ponieważ nie ma 2 jednakowo postawionych domów.
Dlatego przynależno¶ć do zwi±zku lub stowarzyszenia twórców i artystów (one id± w parze) daje ten przywilej korzystania ze statusu twórcy lub artysty.

A ich brak go pozbawia?
Co Ty nawijasz?
Tak z mojego podwórka - programowanie jest działalno¶ci twórcz± czy nie?
Bo nigdzie nie należę.

Data: 2010-04-11 13:40:44
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hps97l$4sg$1news.onet.pl...

Każd± nie.
A co konkretnie robi Płaszczyc, że twierdzisz iż to nie jest twórcza działalno¶ć.

"Uwielbiam" ludzi intensywnie dyskutuj±cych nie znaj±cych tematu dyskusji.
Konkretnie chodzi o dzialałno¶ć fotograficzn±, a dokładniej fotografię artystyczn± i tu ada¶ prowadzi działalno¶ć odliczaj±c sobie bezprawnie 50% kosztów uzyskania przychodu nie posiadaj±c statusu artysty fotografika.

A ich brak go pozbawia?
Co Ty nawijasz?

Nie pozbawia, ponieważ nie jest to działalno¶ć twórcza-artystyczna lecz usługowa i dlatego nie może być traktowana jako działalno¶ć na zasadach artystycznych.

Tak z mojego podwórka - programowanie jest działalno¶ci twórcz± czy nie?
Bo nigdzie nie należę.

Tutaj problem jest bardziej złożony i wymaga dokładnego przeczytania  Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83  "Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych" http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19940240083 oraz przeanalizowania zasady tworzenia tego oprogramowania, albowiem możesz posiadać prawo autorskie do pragramu, ale równie dobrze możesz go nie posiadać.
Jeżeli chodzi o "zbywanie" to prawa autorskie s± niezbywalne, czyli najogólniej mówi±c nie można stworzyć działa i sprzedać Kowalskiemu prawo do uznawania się za autora tego działa, ale można zbyć prawa maj±tkowe do tego działa, czyli inaczej mówi±c prawo dysponowania tym dziełem na zasadach okre¶lonych w umowie.
Co do działalno¶ci twórczej programistycznej oraz liczenia 50% kosztów uzyskania przychodu to z tego co mi wiadomo nie przysługuje programistom, choć mogę się mylić. Prawo to przysługuje twórcom, którzy s± artystami.

Data: 2010-04-11 14:21:16
Autor: Cavallino
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpscg5$fba$1news.onet.pl...
[...]

Nie widzę postów Pałszczyca z wiadomych względów.

[...]

Jaki¶ cytat z przepisów dowodz±cy, że taki status jest niezbędny do odliczania kosztów?
Albo że jego fotografie nie s± utworami w rozumieniu prawa autorskiego?

[...]

Nie Ty stanowisz prawo, a nic mi nie wiadomo, aby  determinował prawo do 50% kosztów.

[...]

Przy umowie o dzieło posiadam.

[...]

No to się mylisz.
Zapewne mylisz to ze stosunkiem pracy.

Prawo to przysługuje twórcom, którzy s± artystami.

Nie pytam komu przysługuje, tylko komu nie przesługuje.
HINT: To że kolor czerwony nie jest kolorem czarnym (co jest oczywi¶cie prawd±) nie oznacza że kolor zielony jest kolorem czarnym.

Data: 2010-04-12 12:04:00
Autor: Gotfryd Smolik news
chcesz się ?cigać ?
On Sun, 11 Apr 2010, Plumpi wrote:

[...]

  Znasz wersję, że czasem człowiek się rozpędza?
  Co¶ w stylu "jak trzech ci mówi że jeste¶ pijany"...

  Usługowo¶ć *nie* wyklucza spod "praw maj±tkowych", najwyraĽniej pomyliłe¶
kryteria z podleganiem pod ZUS :>, które rzeczywi¶cie zawiera zapis
o "artystach" (*niezależnie* od klasyfikacji podatkowej! - mimo, że
jednocze¶nie powołuje się na czę¶ci klasyfikacji z podatku dochodowego)

  Oczywi¶cie, s± przypadki kiedy *miałby¶* rację, mimo stosowanej na
dan± czynno¶ć nazwy "fotografia".
  Ale to byłyby:
- rzemie¶licze przetwarzanie *czyjej¶* twórczo¶ci, czyli np. fachowe
  wywoływanie, powielanie lub nanoszenie na różne nawierzchnie
  (koszulki :P) gotowych zdjęć
- "odtwórczo¶ć", czyli przypadki kiedy celem jest *unikanie*
  wszelkiego "wkładu" ze strony wykonawcy, kiedy wynik ma
  dawać "odwzorowanie" - im mniej zniekształcone, tym lepsze,
  można rozważyć fotokopiowanie, zastanowić się nad zdjęciami
  "urzędowymi" (do dokumentów, wg specyfikacji wymy¶lonej
  przez ministra)...
....i pewnie jeszcze co¶ by się znalazło.
  Ale kiedy to fotograf decyduje o zdjęciu, to nie ma mowy.

  50% KUP nie jest *nijak* uzależnione od funkcji (przeznaczenia,
sposobu wykorzystania) efektu "dzieła".

Jeżeli chodzi o "zbywanie" to prawa autorskie s± niezbywalne,
najogólniej mówi±c nie można stworzyć działa i sprzedać Kowalskiemu prawo do uznawania się za autora tego działa, ale można zbyć prawa maj±tkowe

"Jak ja lubię podział na ryby i ¶ledzie" :>
  PA maj±tkowe s± *tak samo* PA, jak PA osobiste!

  Wrrr...
  Ogl±dałe¶ aby w ustawie, co zalicza się do praw autorskich?

Co do działalno¶ci twórczej programistycznej oraz liczenia 50% kosztów uzyskania przychodu to z tego co mi wiadomo nie przysługuje programistom, choć mogę się mylić.

  Usiłujesz sugerować błędne tezy, prawdopodobnie jak kto¶ już napisał:
tylko po to aby przyczepić się do Adama. Na chęć czepiania się wpływu
nie mamy, na to że piszesz mocno z kapelusza - o tyle, że możemy
prostować.

  Tak, mylisz się, przytaczaj±c "przypadek ogólny" (przypadki szczególne
kiedy być może programista nie "zasłuży" na 50% KUP mog± istnieć,
ale wtedy trzeba by je jasno wskazac).
  Może być?

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-14 12:51:45
Autor: Jakub Witkowski
chcesz się ?cigać ?
Plumpi pisze:
[...]

Zostaw tę cał± artystyczno¶ć. To nieistotne.
Chodzi o tworzenie "dzieł" podlegaj±cych ochronie praw autorskich.

[...]

Przysługuje, je¶li sprzedajesz dzieło (umowa o dzieło) i autorskie prawa maj±tkowe.
S± firmy programistyczne które niemal cał± działalno¶ć opieraj± na tej formie.

Podobnie gdy napiszesz odpłatnie artykuł do czasopisma (będ±c b±dĽ nie dziennikarzem),
wykonasz tłumaczenie, sprzedasz zdjęcia - cokolwiek chronionego prawami autorskimi.
Oczywi¶cie mowa o własnych zdjęciach a nie np. wykonaniu odbitek.
A o ewentualne udowodnienie "wła¶no¶ci" nie martw się za autora :)

Data: 2010-04-12 16:43:58
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ?cigać ?

http://trzypion.maxmodels.pl/ --

Data: 2010-04-11 15:11:06
Autor: J.F.
chcesz się ?cigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 12:23:58 +0200,  Plumpi wrote:
Dlatego przynależno¶ć do zwi±zku lub stowarzyszenia twórców i artystów (one id± w parze) daje ten przywilej korzystania ze statusu twórcy lub artysty.

A mozesz poprzec cycatem z ustawy ? J.

Data: 2010-04-11 16:06:57
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:dii3s5p4kn54s1nspf2vscgt7q4d7p37fl4ax.com...

Dlatego przynależno¶ć do zwi±zku lub stowarzyszenia twórców i artystów (one
id± w parze) daje ten przywilej korzystania ze statusu twórcy lub artysty.

A mozesz poprzec cycatem z ustawy ?

Aby móc być uznanym za twórcę czy też artystę dzieło musi zostać ujawnione i ujawnione musi być autorstwo. Musi być upublicznione lub zdeponowane w stowarzyszeniu. Stowarzyszenia i zwi±zki twórców i artystów zajmuj± się zarz±dzaniem oraz ochron± praw autorskich.

Ustawa o podatku dochodowym mówi o kosztach uzyskania przychodu:

3) z tytułu korzystania przez twórców z praw autorskich i artystów wykonawców
z praw pokrewnych, w rozumieniu odrębnych przepisów, lub rozporz±dzania
przez nich tymi prawami - w wysoko¶ci 50% uzyskanego przychodu

Jeżeli autorstwo danego dzieła nie zostało ujawnione, opublikowane czy też zdeponowane w stowarzyszeniu to na podatniku ci±ży obowi±zek udowodnienia nabycia praw z tytułu "korzystania przez twórców z praw autorskich i artystów wykonawców z praw pokrewnych". Jak więc udowodnisz przed fiskusem, że sprzedane przez Ciebie zdjęcie jest Twojego autorstwa, dzięki któremu masz prawo do odliczenia 50% kosztów przychodu, a nie tylko usług± polegaj±c± na wykonaniu kopii, które już nie daje Ci takiego prawa ?
Dlatego też przynależno¶ć do stowarzyszenia daje status artysty lub autora danego dzieła i staje się bezspornym dowodem na prawo do korzystania z przywileju odliczania 50% kosztów uzyskania przychodu.
Tak się składa, że się trochę kręce w ¶wiatku artystycznym autorów i wykonawców (głównie muzyków, ale też fotografów i plastyków), gdzie nieraz ten temat był poruszany, gdyż niektórzy mieli z tego powodu problemy z US.

Data: 2010-04-11 16:51:03
Autor: J.F.
chcesz się ?cigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 16:06:57 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Cos mi to smierdzi w interpretacji ... schowam sobie do piwnicy i to
nie jest moje dzielo ?
Stowarzyszenia i zwi±zki twórców i artystów zajmuj± się zarz±dzaniem oraz ochron± praw autorskich.

Hm, wydaje mi sie ze sciaganiem haraczu, ale to w przypadku muzyki.
Fotografikom to moga raczej pomoc w procesowaniu sie o nalezne im
prawa. Tudziez ustalic np nalezne stawki stosowane w srodowisku :-)

[...]

A musze ? Mam umowe z nabywca, opiewajaca na wykonanie zdjec do
kalendarza, czy sprzedajacym prawo publikacji wymienionych zdjec w
ksiazce o nakladzie 50 tys i to chyba powinno wystarczyc. Co innego jak sie zglosi oryginalny tworca - wtedy moze byc potrojnie
niewesolo, jak jeszcze sie US zglosi po zalegly podatek
Dlatego też przynależno¶ć do stowarzyszenia daje status artysty lub autora danego dzieła i staje się bezspornym dowodem na prawo do korzystania z przywileju odliczania 50% kosztów uzyskania przychodu.

Mowisz ze ZPAF ma wielkie magazyny w ktorych przechowuje kazda fote
swoich czlonkow wraz z data zgloszenia ? I w czym to niby zabezpiecza przed plagiatem popelnionym przez
nieuczciwego czlonka ? Juz raczej bym sie skupil co sie kryje pod "w rozumieniu odrebnych przepisow".

P.S. A tak swoja droga to nie bardzo rozumiem dlaczego prawa autorskie
do zdjecia modelki ma fotograf, a nie jej rodzice :-)
No dobra, fotograf cos tam ustawia, dochodzi projektant[ka] ubioru,
fryzjer[ka], makijarzystka/wizazystka. Ale nie zawsze.

Ale wezmy takie zdjecie budynku - czemu fotograf, a nie architekt ?
:-)

[...]

I co - kwestionowal im US autorstwo dziela, czy mial watpliwosci czy
np koncert publiczny to jest sprzedaz praw autorskich lub mamy do
czynienia z "... artystów wykonawców z praw pokrewnych, w rozumieniu
odrębnych przepisów" ?

J.

Data: 2010-04-11 17:54:41
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gen3s59sj7f07j3fkddhu5mhgu07aha42v4ax.com...

Hm, wydaje mi sie ze sciaganiem haraczu, ale to w przypadku muzyki.
Fotografikom to moga raczej pomoc w procesowaniu sie o nalezne im
prawa. Tudziez ustalic np nalezne stawki stosowane w srodowisku :-)

I tu cała zabawa się zaczyna, kiedy robi się prace komercyjne.

A musze ? Mam umowe z nabywca, opiewajaca na wykonanie zdjec do
kalendarza, czy sprzedajacym prawo publikacji wymienionych zdjec w
ksiazce o nakladzie 50 tys i to chyba powinno wystarczyc.

W sumie prawo nie doprecyzowuje w jaki sposób ma nastapić ujawnienie. Mowa jest o publikacji, odtworzeniu publicznym przed audytorium, emisja radiowa, TV itp.
Przypuszczam, że wydanie w 50 tys. egzemplarzy tej pracy z podaniem autorstwa wystarczy.
Ale weĽ jeszcze jedn± rzecz pod uwagę, że bardzo często zdjęcie jest dopiero półproduktem, które nierzadko ulega do¶ć mocnym modyfikacjom np. obróbka w Photoshopie czy też wykorzystaniu tylko jego fragmentu. Wydawcy kalendarzy często nie chc± ujawniać autorów pierwotnych prac lub fragmentów prac, któe zostały użyte w nakładzie, a fiskus zawsze każdego traktuje jak przestępcę, który musi udowodnić, że jest niewinny :)

Co innego jak sie zglosi oryginalny tworca - wtedy moze byc potrojnie
niewesolo, jak jeszcze sie US zglosi po zalegly podatek

I często tak się dzieje.

[...]

Tak trudno sięgn±ć do Ľródła ?
http://www.zpaf.pl/pl/content/bib/bib_inf.php
http://www.zpaf.pl/pl/content/bib/zasady.php
Po to s± wła¶nie tworzone te stowarzyszenia.
Poza tym aby zostać członkiem stowarzyszenia trzeba się wykazać swoim dorobkiem. Jeżeli autor wykazuje się dorobkiem udokumentowanym przez stowarzyszenie to nabywa statusu artysty, a ten z kolei uprawnia do czerpania korzy¶ci z tytułu bycia artyst±, czyli liczenia 50% kosztów uzyskania przychodu. Posiadaj±c status artysty, twórcy fiskus raczej nie będzie podważał zasadno¶ci naliczania kosztów uzyskania przychodu.

[...]

Bo przedmiotem autorstwa jest zdjęcie, a nie makijaż czy sama modelka :)

[...]

Kwestionował zasady naliczania kosztów uzyskania przychodu.

Data: 2010-04-12 19:09:24
Autor: J.F.
chcesz się ?cigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 17:54:41 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

W moim przykladzie jest tylko umowa na prawo do wydania tych 50 tys
egzemplarzy.

Przegladam prawo autorskie i na pierwszy rzut oka to po opublikowaniu
utwor staje sie "utworem opublikowanym" lub "rozpowszechnionym".
Z pewnymi skutkami prawnymi w samym PA, ale chyba bez skutkow
podatkowych.

[...]

IMO to podstawa bedzie jednak umowa. Jest papier, sa zaplacone
stosowne inne podatki, to nie widze podstaw negowania.

Owszem, kiedys tam w drodze kontroli urzad moze pytac co to za utwor i
po co ..

Co innego jak sie zglosi oryginalny tworca - wtedy moze byc potrojnie
niewesolo, jak jeszcze sie US zglosi po zalegly podatek
I często tak się dzieje.

Pierwsze slysze. Szczegolnie ze tych ujawnionych plagiatow to raczej jak na lekarstwo.

Mowisz ze ZPAF ma wielkie magazyny w ktorych przechowuje kazda fote
swoich czlonkow wraz z data zgloszenia ?

Tak trudno sięgn±ć do Ľródła ?
http://www.zpaf.pl/pl/content/bib/bib_inf.php

Ale to jest biblioteka czasopism ogolnodostepnych. Ot tak, zeby tworcy-czlonkowie, a moze i inni mogli sobie cos madrego
poczytac. Tak nawiasem mowiac takie biblioteki to dopiero naruszenie praw
autorskich .. no formalnie zadne, bo dozwolne w PA.

Moze w tej fototece cos jest.

Poza tym aby zostać członkiem stowarzyszenia trzeba się wykazać swoim dorobkiem. Jeżeli autor wykazuje się dorobkiem udokumentowanym przez stowarzyszenie to nabywa statusu artysty, a ten z kolei uprawnia do

Hi hi, przypomina mi sie definicja matematyka:
1) Matematykiem jest ten, kto zostal tak okreslony przez innego
Matematyka.
2) Gauss byl Matematykiem

czerpania korzy¶ci z tytułu bycia artyst±, czyli liczenia 50% kosztów uzyskania przychodu.

IMO zbyt daleka interpretacja. Ani w PA, ani w PDoF nie widze zadnego wymogu bycia zarejestrowanym
czlonkiem.

Mam np troche ciekawych wlasnorecznie zrobionych zdjec. Mowisz ze nie
podlegaja ochronie, mozna je publikowac dowolnie, czy ze tylko w razie
sprzedazy praw autorskich nie przysluguje mi 50% ? 50% stosuja tez naukowcy za rozne swoje publikacje, no ale od biedy
mozna uznac ze sa "zrzeszeni" na uczelni, i "namaszczeni" przez
odpowiednia komisje..

P.S. A tak swoja droga to nie bardzo rozumiem dlaczego prawa autorskie
do zdjecia modelki ma fotograf, a nie jej rodzice :-)

Bo przedmiotem autorstwa jest zdjęcie, a nie makijaż czy sama modelka :)

To niech se fotografuja Kaczynska.

P.S. Prawa modelki sa czesciowo zabezpieczone.

[...]

Ale za co ? Publiczny wystep czy wynagrodzenie z tytulu praw
autorskich z wydania plyt ? J.

Data: 2010-04-12 11:48:28
Autor: Gotfryd Smolik news
chcesz się ?cigać ?
On Sun, 11 Apr 2010, J.F. wrote:

[...]

  Ze strony tego nabywcy, prawowitego dysponenta i s±du.
  Ze strony US wręcz przeciwnie - będzie bardzo niezadowolony.

jak jeszcze sie US zglosi po zalegly podatek

  Ale już nie do Ciebie :>
  Art.2.1.4 PDoOF sobie kiedy przeczytaj :D
  Od pieniędzy uzyskanych drog± przestępstwa (a więc nie mog±cych być
przedmiotem umowy) podatek się *NIE* należy.
  Skoro został pobrany bezprawnie, a Ľródło zostało ujawnione (jako
pochodz±ce z przestępstwa) - nie ma wyj¶cia, o ile nie zostało
przedawnione, trzeba by (podatek) zwrócić.

[...]

  Sugeruje.
  Ale wniosek leży obok wła¶ciwego :)
(usiłuje przekonać nas do pomylenia "ustalenia" z ujawnieniem).

P.S. A tak swoja droga to nie bardzo rozumiem dlaczego prawa autorskie
do zdjecia modelki ma fotograf, a nie jej rodzice :-)

  Przyznasz, że się rozpędziłe¶, bo fakt wzięcia udziału w "akcie twórczym"
nie wystarcza do uznania, ze "ustalenie" miało już miejsce w zwi±zku z aktem :>

Ale wezmy takie zdjecie budynku - czemu fotograf, a nie architekt ?

  Bo jest wyraĽny przepis szczegółowy :D
  Zasadniczo jest jak piszesz - autor "pierwotny" ma prawa do utworów
pochodnych, ale aby przeci±ć dywagacje dla tak różnych (i jednocze¶nie
często zdarzaj±cych się) utworów, z którymi do tego jest taki
problem iż "zawłaszczaj±" pierwotny obszar który jest naturalny
(za¶ ew. odkrycie, zwi±zane z czym¶ naturalnym, nie podlega pod PA),
że wyraĽnie zapisano wył±czenie.

:-)

  :)

[...]

  Też ciekaw jestem.
  US *umie* się niesłusznie przyczepić, to inna sprawa, ale może ci
"arty¶ci" co¶ palnęli do czego się przyczepił korzystaj±c z okazji.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-12 19:17:20
Autor: J.F.
chcesz się ?cigać ?
On Mon, 12 Apr 2010 11:48:28 +0200,  Gotfryd Smolik news wrote:
On Sun, 11 Apr 2010, J.F. wrote:
[...]

A slusznie :-)

Ciekawe co wtedy dalej - jesli zwrocono tez wynagrodzenie to moze nic,
ale jesli nie zwrocono .. 75% od nieujawnionych dochodow czy zalegly
od darowizny ? :-)

[...]

Jakby to byl malowany portret to moze, ale ogladam zdjecie i widze
piekna dziewczyne, a nie kunszt fotografa :-)
Wiem, ja sie nie znam na sztuce.

Ale wezmy takie zdjecie budynku - czemu fotograf, a nie architekt ?
 Bo jest wyraĽny przepis szczegółowy :D

Ale dlaczego, powinni tego zabronic :-P

J.

Data: 2010-04-12 11:55:55
Autor: Gotfryd Smolik news
chcesz się ?cigać ?
[...]

  Zastosuj się jednak do pro¶by J.F. ;> (cytuję: *cytatem*)
  Jakby nie patrzeć - pomyliłe¶ pojęcia.

Musi być upublicznione lub zdeponowane w stowarzyszeniu.

  Nic nie musi.
  Wystarczy że jest "ustalone".
  Optymalne rozwiazanie to utrwalenie w materii, wcale nie musi być
gdziekolwiek deponowane, do tego inne formy (utrwalenie opisu tre¶ci,
aby "ustalenie" było niew±tpliwe, np. w odniesieniu do wykonań
artystycznych) wykluczone nie s±.

Stowarzyszenia i zwi±zki twórców i artystów zajmuj± się zarz±dzaniem oraz ochron± praw autorskich.

  Tych, którzy *CHCˇ* takiej ochrony.
  Nie jest obowi±zkowe "poddanie się" ochronie takiej
organizacji.
  Dla typowego artysty jest to oczywi¶cie *praktycznie* jedyne
rozwi±zanie, dlatego, że ten kto *nabywa* (¶ci¶lej: chce
nabyć) od niego prawa autorskie (majatkowe), woli mieć
jasno uregulowan± sytuację (w tym własn±, w razie jakby
nabywany utwór "wypłyn±ł").
  Jak kto¶ sprzedaje prawa majatkowe (nie tylko autorskie,
ale również patentowe, "bazodanowewe", dowolne inne)
podmiotowi który *sam* nie korzysta/nie potrzebuje ZPAFów
i innych takich, to nie ma najmniejszej motywacji aby
sam do czego¶ takiego należał.

  A owo należenie do podatków nie ma *NIC*.

  Natomiast ma dla innych danin publicznych, żeby była jasno¶ć
- konkretnie do ZUSu na przykład. "Artysta" musi się w ZUS ubezpieczyć :>

[...]

  Tak mówi.
  I pozostańmy przy twórcach.

Jeżeli autorstwo danego dzieła nie zostało ujawnione, opublikowane czy też zdeponowane w stowarzyszeniu to na podatniku ci±ży obowi±zek udowodnienia nabycia praw

  Toż mówię, że pojęcia pomyliłe¶.
  Podatnik ZBYWA PRAWA, a nie NABYWA.
  Dowodem zbycia jest umowa lub inny pisemny kwit, dokumentuj±cy owo
zbycie i tyle.

[...]

  Przed fiskusem nie muszę udowadniać swojego autorstwa.
  Ba - fiskus nie jest zainteresowany, aby udowodnić mi że np. popełniłem
plagiat! :>
(nie, to NIE JEST żart - w takim przypadku musi mi zwrócić podatek).
  Fiskusowi musz± ujawnić przychód, fiskus co najwyżej sprawdzi czy ów
przychód był "naprawdę" a nie fikcyjny - czy kto¶ te zdjęcie naprawdę
nabył (fikcyjna operacja może zostać przekwalifikowana na "nieujawnione
Ľródła", bardzo opłacalne dla budżetu, stawka 75%).

[...]

  Z US problemy można mieć, jak się nie zna podstaw prawnych, bo owszem:
US lubi podatnika próbować przekonać, że od czego¶ należy się podatek.
  Była nawet taka sławna sprawa jak "podatek od freeware" :>
(i zaznaczam: fakt że podatnik popełnił głupotę, w *niczym* nie umniejsza
faktu iż US takoż).

  Ale pytanie już kto inny postawił w po¶cie obok - tam wyja¶nił o co
chodziło, bo interesuj±co wygl±da.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-12 16:47:49
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ?cigać ?
Dnia Mon, 12 Apr 2010 11:55:55 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  Natomiast ma dla innych danin publicznych, żeby była jasno¶ć
- konkretnie do ZUSu na przykład. "Artysta" musi się w ZUS ubezpieczyć :>

Poza przypadkiem, kiedy jest ubezpieczony z tytułu innej działalno¶ci. --

Data: 2010-04-12 16:42:23
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 11:00:58 +0200, Plumpi napisał(a):

[...]

Jak widać, na prawie znasz się tak samo, jak na wszystkim innym. --

Data: 2010-04-11 11:04:51
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Sun, 11 Apr 2010 02:32:09 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:07:26 +0200, Plumpi napisał(a):
A Ty się wij, gnido lataj±ca 120 na 70.
Należysz do ZPAF ?
Nie, do ZPGP. A Ty się wuj gnido lataj±ca 120 na 70.

A tego egzamin niedawny to zdawales za fotografowanie w czasie jazdy ?
:-)

J.

P.S. Sprawdzales co z egzaminatorem ? Zadzwonic, poprosic .. i sie
zdziwic ?

Data: 2010-04-12 16:48:24
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ścigać ?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 11:04:51 +0200, J.F. napisał(a):

P.S. Sprawdzales co z egzaminatorem ? Zadzwonic, poprosic .. i sie
zdziwic ?

Urz±d Marszałkowski chroni mu d... Zastanawiam się, czy posyłać do WSA, czy
olać. --

Data: 2010-04-12 17:36:53
Autor: Plumpi
chcesz się ?cigać ?

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:srzi0v7f10p8$.dlgoldfield.org.pl...

P.S. Sprawdzales co z egzaminatorem ? Zadzwonic, poprosic .. i sie
zdziwic ?

Urz±d Marszałkowski chroni mu d... Zastanawiam się, czy posyłać do WSA, czy
olać.

No popatrz, znaów się ujawniło kolejne wcze¶niejsze kłamstwo adasiowe, że egzaminator wyleciał :)

Data: 2010-04-12 20:41:14
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ?cigać ?
Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:36:53 +0200, Plumpi napisał(a):

No popatrz, znaów się ujawniło kolejne wcze¶niejsze kłamstwo adasiowe, że egzaminator wyleciał :)

Jacusiu, łżesz jak zwykle. Wskaż proszę, kiedy tak twierdziłem?

Data: 2010-04-11 00:25:53
Autor: J.F.
chcesz się ścigać ?
On Sat, 10 Apr 2010 16:07:16 +0200,  Plumpi wrote:
Skoro czerpiesz z tego korzy¶ci materialne to mam pytanie: czy robisz to uczciwie odprowadzaj±c stosowne podatki ?
Bo jeżeli nie to okradasz państwo czyli nas wszystkich.

Niestety, ale w Polsce uczciwie zaplacic podatkow od zdjec sie nie da,
ale to juz NTG :-)

[...]

Jestes profesorem sz.p ? -co to jest sztuka ?
-jak ja mowie ze cos jest sztuk±, to to jest sztuka.  Jak pan mowi ze co¶ jest sztuka, to to jest kicz.

:-)

Data: 2010-04-11 06:21:01
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi wrote:

(...) Tak adasiu za pedofiliÄ™ mogÄ… ci nieĹşle
rozkalibrować "oczko" :D (...) Poza tym od dziecka

Data: 2010-04-11 11:01:58
Autor: Plumpi
chcesz się ścigać ?

JeĹĽeli ich potrzebujesz to idĹş do lekarza.

Data: 2010-04-11 17:45:31
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi wrote:

JeĹĽeli ich potrzebujesz to idĹş do lekarza.

Ty chyba potrzebujesz, a przynajmniej sprawiasz takie wrażenie. Zastanawiałeś się czasem jak dla osób niewtajemniczonych w Wasze magiczne waśnie wyglądają te psychotyczne elaboraty nt. Adama którymi co jakiś czas nas tu wszystkich raczysz? Obawiam się, że jedyną osobą, którą nimi ośmieszasz jesteś Ty sam.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-11 20:25:04
Autor: Plumpi
chcesz się ścigać ?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4bc20abb$1news.home.net.pl...

JeĹĽeli ich potrzebujesz to idĹş do lekarza.

Ty chyba potrzebujesz, a przynajmniej sprawiasz takie wraĹĽenie.
Zastanawiałeś się czasem jak dla osób niewtajemniczonych w Wasze magiczne
waśnie wyglądają te psychotyczne elaboraty nt. Adama którymi co jakiś
czas nas tu wszystkich raczysz? Obawiam siÄ™, ĹĽe jedynÄ… osobÄ…, ktĂłrÄ… nimi
ośmieszasz jesteś Ty sam.

A nie uważasz, że Ty dokładnie to samo robisz prowadząc ze mną dyskusję w takim stylu ?
Niepodoba mi siÄ™ TwĂłj styl i TwĂłj sposĂłb odnoszenia siÄ™ do grupowiczĂłw, nie tylko do mnie, ale takĹĽe i do innych.
Krytykujesz mnie, krytykujesz innych, a nie zauważasz własnych wad. Kolego, chcesz naprawiać świat, zacznij od siebie.

Co zaś się tyczy konfliku pomiędzy mną, a płaszczycem to spróbuj być obiektywny, bo napewno nie ja chcę tego konfliku i wielokrotnie prosiłem adama aby się uspokoił i przestał wcinać się w moje normalne wypowiedzi w sposób chamski i poniżający, a przy tym pisząc kłamstwa mające na celu zdyskredytowanie mojej osoby na grupach.
Prześledź ostatnią dyskusję na grupie: pl.misc.budowanie w temacie "ogrzewanie co - grzejniki i rury PEX ??"
Widzisz, adam jest nie tylko chamski, ale także i zawistny i zawzięty, a przy tym, nie potrafi się przyznać do błedów, których całą masę popełnia w swoim zacietrzewieniu.

Jak myślisz, ile można pozwolić sobie na takie traktowanie ?
Jaka byłaby Twoja reakcja, gdzybym zaczał teraz pisać kłamstwa na Twój temat i nazywać cię idiotą, debilem czy też imnnymi chamskimi przezwiskami ?

Data: 2010-04-11 19:33:11
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi wrote:

[...]

Widziałeś, żebym kogokolwiek obrażał czy wyciągał na grupie czyjeś prywatne sprawy i pisał jakieś smętne eseje na ten temat?

[...]
PEX ??" Widzisz, adam jest nie tylko chamski, ale takĹĽe i zawistny i
zawzięty, a przy tym, nie potrafi się przyznać do błedów, których całą
masę popełnia w swoim zacietrzewieniu.

Nie wiem co leży u podstaw Waszego konfliktu i zupełnie mnie to nie ciekawi, widzę jak to wygląda na tej grupie, a tutaj Twoje osobiste wycieczki w kierunku Adama są w zdecydowanej przewadze. Przypuszczam, że penis tu kogokolwiek obchodzi kogo Adam fotografuje i w jakiej formie prowadzi działalność. To nie grupa o fotografii i nie o podatkach, ale o samochodach.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-11 22:15:02
Autor: Plumpi
chcesz się ścigać ?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4bc223f7$1news.home.net.pl...

[...]

"Jak zwykle manipulujesz próbując "udowodnić" swoje durne tezy."
"A nie lepiej trochę pobiegać na świeżym powietrzu, a jak nie pomoże to odwiedzić lekarza?"
"Brednie",  "No nie, kolejny siÄ™ zafiksowaĹ‚", "Nadal bredzisz"
"Często rozmawiasz sam ze sobą przed lustrem?"
"... pogadankÄ™ z polucjantem" i dalsze Twoje bezskuteczne prĂłby "odwrĂłcenia kota ogonem", kiedy zwrĂłcono Ci uwagÄ™ na brak szacunku

Mam szukać dalej ?

Nie wiem co leży u podstaw Waszego konfliktu i zupełnie mnie to nie
ciekawi, widzÄ™ jak to wyglÄ…da na tej grupie, a tutaj Twoje osobiste
wycieczki w kierunku Adama sÄ… w zdecydowanej przewadze. Przypuszczam, ĹĽe
penis tu kogokolwiek obchodzi kogo Adam fotografuje i w jakiej formie
prowadzi działalność. To nie grupa o fotografii i nie o podatkach, ale o
samochodach.

Skoro nic CiÄ™ to nie obchodzi to nie wtrÄ…caj siÄ™ w ogĂłle i nie opowiadaj siÄ™ po ktĂłrejkolwiek stronie. Skoro jednak siÄ™ wtrÄ…casz to nie pisz, ĹĽe CiÄ™ to nie obchodzi.

Data: 2010-04-11 20:32:48
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi wrote:

"Jak zwykle manipulujesz
próbując "udowodnić" swoje durne tezy."
"Brednie",  "No nie, kolejny siÄ™ zafiksowaĹ‚", "Nadal bredzisz"

Te cytaty dotyczą konkretnych wypowiedzi, a nie osób, nie widzisz różnicy? Gdybyś polemizował z tym co pisze Adam, choćby i używając obrazowych określeń, to nic bym nie napisał, ale Ty produkujesz kolejne posty na temat jakichś brudów z jego życia prywatnego które gdzieś wyszperałeś, co nie ma nic wspólnego z tematem grupy i ogólnie jest godne pożałowania.

"Często rozmawiasz sam ze sobą przed lustrem?"

To wyglÄ…da na odpowiedĹş na czyjeĹ› epitety. Nie widzÄ™ w niej nic obraĹşliwego.

"... pogadankÄ™ z polucjantem" i
dalsze Twoje bezskuteczne prĂłby "odwrĂłcenia kota ogonem", kiedy zwrĂłcono
Ci uwagÄ™ na brak szacunku

Nie wyrywaj z kontekstu, przykład tego policjanta podałem jako wzór godny naśladowania.

Skoro nic CiÄ™ to nie obchodzi to nie wtrÄ…caj siÄ™ w ogĂłle i nie opowiadaj
siÄ™ po ktĂłrejkolwiek stronie. Skoro jednak siÄ™ wtrÄ…casz to nie pisz, ĹĽe
CiÄ™ to nie obchodzi.

Nie opowiadam się po żadnej stronie, jeśli Adam zacznie generować podobne utwory na Twój temat, to napiszę mu to samo. --
cokolwiek

Data: 2010-04-11 23:08:30
Autor: Plumpi
chcesz się ścigać ?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4bc231f0news.home.net.pl...

Te cytaty dotyczÄ… konkretnych wypowiedzi, a nie osĂłb, nie widzisz
[...]

Wiem, że to jest chamskie, ale dokładnie takimi metodami adam zwalcza swoich oponentów.
Niestety polemizując z nim w sposób kulturalny i nie ubliżający cały czas odnosi się do moich wypowiedzi tak jak poniższe przykłady i do tego wcinając się w typowo techniczne dyskusje prowadzone na poziomie kulturalnym z innymi osobami.
Postanowiłem więc walczyć z nim jego własną bronią, bo widzę, że tylko to na niego działa i potrafi doprowadzić do furii, po której adaś dostaje nauczkę, przechodzi mu i mam przez jakiś czas spokój.

Dam Ci przykłady adasiwych wypowiedzi pod moim adresem:

" Motyliński, jesteś pedałem? Skoro jesteś, to idx do Jacusia i się pobawcie laseczkami."

"A Jacus Plumpi jest głupkiem, dlatego nie nalezy zwracać uwagi na to, co bredzi."

"Jacusiu, jesteś głupkiem, dupkiem i melepetą."

"Oboje piszecie, a nie wiecie oo czym. Klasyka. Jacusia to rozumiem, to typowy zakuwacz, ktĂłry nie zastanawia siÄ™ nad tym, co zakuwa, ale Ty?"

"To, że nie widzisz różnicy, mnie nie dziwi. Jesteś durniem - umiesz bezmyslnie zakuć na blache i powtarzać."

Tutaj wyjaśnienie. Dla adasia ktoś, kto posiada wiedzę jest "zakuwaczem" norm, przepisów oraz informacji i jest to określenie pogardliwe. Wg adasia "zakuwacz" nie potrafi używać rozumu, a myślenie jest zarezerwowane tylko dla adasia.

Nie opowiadam się po żadnej stronie, jeśli Adam zacznie generować podobne
utwory na TwĂłj temat, to napiszÄ™ mu to samo.

Czyli jednak CiÄ™ to obchodzi ?

Data: 2010-04-12 16:51:39
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Sun, 11 Apr 2010 23:08:30 +0200, Plumpi napisał(a):

Wiem, że to jest chamskie, ale dokładnie takimi metodami adam zwalcza swoich oponentów.
Niestety polemizuj±c z nim w sposób kulturalny i nie ubliżaj±cy cały czas odnosi się do moich wypowiedzi tak jak poniższe przykłady i do tego wcinaj±c się w typowo techniczne dyskusje prowadzone na poziomie kulturalnym z innymi osobami.

Jacusiu jajakoko z wielkim do¶wiadczeniem, nie jeste¶ zdolny do
kulturalnych rozmów z tego powodu, iż co prada definicję 'kultury'
przeczytałe¶ i zapamiętałe¶, jednak w żaden sposób nie potrafisz jej użyć. Przykładem może być Twoje chwalenie się przekroczenie dozwolonej prędko¶ci
o 50km/h, a potem kręcenie się jak gówno w przeręblu. --

Data: 2010-04-12 17:41:15
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1b3c1l6ayly63.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Oczywi¶cie przy ytwoim wyj±tkowym chamstwie nie potrafię być kulturalnym wobec ciebie.

Przykładem może być Twoje chwalenie się przekroczenie dozwolonej prędko¶ci
o 50km/h, a potem kręcenie się jak gówno w przeręblu.

Nie wieję się. Po prostu taki jełop jak ty zawsze bedzie tylko i wył±cznie jełopem, dlatego traktuję cię jak jełopa.
A, że jeste¶ do tego jeszcze chamem to traktuję jak jełopa i chama.

Wielokrotnie ci już pisałem i prosiłem: skończ z chamstwem w stosunku do mnie to i ja będę się do ciebie odnosił z kultur±.
Skoro nie chcesz to masz to na co sam sobie zasłużyłe¶.

Data: 2010-04-12 20:37:47
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:41:15 +0200, Plumpi napisał(a):

[...]

Tak, Jacusiu - punktować Cię, to chamstwo :D

Wij się dalej, gnido przekraczaj±ca prędko¶ć. --

Data: 2010-04-14 10:14:08
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi wrote:

Postanowiłem więc walczyć z nim jego własną bronią, bo widzę, że tylko
to na niego działa i potrafi doprowadzić do furii, po której adaś
dostaje nauczkÄ™, przechodzi mu i mam przez jakiĹ› czas spokĂłj.

Efekt tego taki, że Adam na pokonanego czy nawet zmartwionego nie wygląda, a Ty się ośmieszasz.

Dam Ci przykłady adasiwych wypowiedzi pod moim adresem (...)

To po co z nim dalej rozmawiasz? Czujesz jakiś wewnętrzny przymus?

Nie opowiadam się po żadnej stronie, jeśli Adam zacznie generować
podobne utwory na TwĂłj temat, to napiszÄ™ mu to samo.

Czyli jednak CiÄ™ to obchodzi ?

Nie obchodzą mnie powody Waszych kłótni, komentuje śmieci które z nich wypływają na tej grupie.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-14 23:36:57
Autor: Plumpi
chcesz się ścigać ?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4bc59570$1news.home.net.pl...

Postanowiłem więc walczyć z nim jego własną bronią, bo widzę, że tylko
to na niego działa i potrafi doprowadzić do furii, po której adaś
dostaje nauczkÄ™, przechodzi mu i mam przez jakiĹ› czas spokĂłj.

Efekt tego taki, ĹĽe Adam na pokonanego czy nawet zmartwionego nie
wygląda, a Ty się ośmieszasz.

Tak tylko siÄ™ moze wydawać osobie patrzacej z boku. W rzeczywistoĹ›ci adam dość mocno przeĹĽywa kaĹĽdÄ… dyskusjÄ™, a zapÄ™dzony w "kozi rĂłg" traci nad sobÄ… kontrolÄ™ i dochodzi do furii. Kiedy wie, ĹĽe nie jest w stanie wygrać z dyskutantem, a ten go gnoi na kaĹĽdym kroku to staje siÄ™ agresywny, straszy sÄ…dem i wyzywa. Po takim przeĹĽyciu odpuszcza sobie na jakiĹ› czas i wtedy ja mam miesiÄ…c, dwa lub trzy caĹ‚kowity spokĂłj od adasia. Nie wtrÄ…ca siÄ™ w moje dyskusje, ktĂłre prowadzÄ™ z innymi  i wtedy moĹĽemy normalnie dyskutować bez niego. Kiedy trochÄ™ odpocznie i mu znĂłw kobita nie da zar...ć (choć zastanawiam siÄ™ czy w ogĂłle daje) i zacznie mu walić w dekiel to wtedy znĂłw odbija mu palma i przyĹ‚azi na grupÄ™ siÄ™ wyĹĽyć.
Wypisuje pierdoły, które zawsze pisane są wg stałego, adasiowego schematu:

1. Zaprzeczyć, nie pisząc żadnego wyjaśnienia. W ten sposób udaje, że jest autorytetem, choć prawie zawsze nie ma racji.
2. Nazwać kłamcą.
3. Nazwać idiotą.

W ten spoób adaś próbuje wpłynać na pozostałych dyskutantów, żeby przestali wierzyć temu, przeciwko któremu występuje adaś.
Gdybym pozostawił jego odpowiedzi bez udowodnienia, że on jest w błędzie to będzie się czapiał każdej wypowiedzi czując się silnym i bezkarnym.
Kiedy rozwijam temat i udowadniam, ze on pisze bzdury wtedy adaś "mięknie".

Oznaką jego mięknięcia jest kolejny szablonowy sposób zachowania i tak:
1. Sprowadzić rozmowę na inny temat.
2. Wyciągnąć stare konflikty.
3. Poobcinać cytowania tak, zeby zmienić sens wypowiedzi i wmawiać, że rozmówca tak własnie myślał i to chciał powiedzieć.
4. Kiedy rozmĂłwca udowodni, ĹĽe jednak adaĹ› nie ma racji to zaczynajÄ… siÄ™ chamskie inwektywy i wulgaryzmy.

Dam Ci przykłady adasiwych wypowiedzi pod moim adresem (...)

To po co z nim dalej rozmawiasz? Czujesz jakiś wewnętrzny przymus?

Bo to jest jedyny sposĂłb na kolejne 2-3 miesiÄ…ce spokoju :)
Próbowałem juz nie reagować to się tak rozbestwiał, że w bezczelny sposób komentował każdą moją wypowiedź, która pozostawiona bez odpowiedzi mogła by być traktowana przez czytających jako racja adasia.

On jest bardzo schematyczny i przewidywalny. Zdążyłem go dość dobrze poznać i mechanizmy wg których działa. Wiem też w jaki sposób go zmęczyć, aby mieć spokój przez dłuższy czas.
Co trochę dochodzi między nami do ostrej wymiany poglądów i zdań. Prowadzimy wojny na kilku grupach przez kilka dni, po których nastaje 2-3 miesiące spokoju :D

Przyjżyj się dokładniej jego wypowiedziom, nie tylko w stosunku do mnie, a zrozumiesz o co tu chodzi i kim jest adaś i jakie sposopby na niego najlepiej skutkują.

Nie obchodzą mnie powody Waszych kłótni, komentuje śmieci które z nich
wypływają na tej grupie.

Wiele wypowiedzi to Ĺ›mieci. Nawet ta dyskusja miÄ™dzy nami to Ĺ›mieci, ktĂłre nie sÄ… zwiÄ…zane z grupÄ…, ani z tematem dyskusji, a jednak piszesz, dyskutujesz nie zwracajÄ…c na to uwagi, ze to sÄ… takĹĽe Ĺ›mieci. Dlaczego niby to co ja generujÄ™  ma być zĹ‚e, a to co Ty generujesz ma być dobre ? Wiesz, czasami warto mieć wobec siebie wiÄ™cej samokrytycyzmu.

Data: 2010-04-15 00:38:40
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Wed, 14 Apr 2010 23:36:57 +0200, Plumpi napisał(a):

Tak tylko się moze wydawać osobie patrzacej z boku. W rzeczywisto¶ci adam do¶ć mocno przeżywa każd± dyskusję, a zapędzony w "kozi róg" traci nad sob± kontrolę i dochodzi do furii. Kiedy wie, że nie jest w stanie wygrać z

Oj tak, Jacusiu. Głosy Ci to powiedziały :D

Wiele wypowiedzi to ¶mieci. Nawet ta dyskusja między nami to ¶mieci, które

W tym wszystkie Twoje :D

Data: 2010-04-15 21:11:54
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi wrote:

Tak tylko się moze wydawać osobie patrzacej z boku.

Z jednej strony przeszkadza Ci, że Adam, jak twierdzisz, próbuje Cię deprecjonować, a z drugiej robisz to samo sam sobie i to dużo skuteczniej. Nie widzę w tym żadnej logiki.

W rzeczywistości
adam dość mocno przeżywa każdą dyskusję, a zapędzony w "kozi róg" traci
nad sobÄ… kontrolÄ™ i dochodzi do furii.

Tak, tak, a potem toczy pianę z ust i przemienia się w wilkołaka.

Kiedy wie, ĹĽe nie jest w stanie
wygrać z dyskutantem, a ten go gnoi na każdym kroku to staje się
agresywny, straszy sÄ…dem i wyzywa.

Jakoś tego specjalnie nie zauważyłem. Jeśli któryś z Was jest agresywny na tej grupie to raczej Ty niż on.

W ten spoób adaś próbuje wpłynać na pozostałych dyskutantów, żeby
przestali wierzyć temu, przeciwko któremu występuje adaś.

To zmień dyskutantów skoro tak łatwo na nich wpłynąć.

Bo to jest jedyny sposób na kolejne 2-3 miesiące spokoju :) Próbowałem
juz nie reagować to się tak rozbestwiał, że w bezczelny sposób
komentował każdą moją wypowiedź, która pozostawiona bez odpowiedzi mogła
by być traktowana przez czytających jako racja adasia.

Jeśli rzeczywiście to robił to ośmieszał sam siebie, w czym Ci to przeszkadza?

[...]
Prowadzimy wojny na kilku grupach przez kilka dni, po ktĂłrych nastaje
2-3 miesiÄ…ce spokoju :D

Ta fascynacja nie wyglÄ…da zdrowo.
Przyjżyj się dokładniej jego wypowiedziom, nie tylko w stosunku do mnie,
a zrozumiesz o co tu chodzi i kim jest adaĹ› i jakie sposopby na niego
najlepiej skutkujÄ….

W stosunku do mnie chyba nigdy nie był chamski, chociaż nieraz się z nim nie zgadzałem, a mój styl wypowiedzi trudno nazwać dyplomatycznym, dlatego jakoś trudno mi uwierzyć w to wszystko o czym piszesz.
Wiele wypowiedzi to śmieci. Nawet ta dyskusja między nami to śmieci,
ktĂłre nie sÄ… zwiÄ…zane z grupÄ…, ani z tematem dyskusji, a jednak piszesz,
dyskutujesz nie zwracając na to uwagi, ze to są także śmieci. Dlaczego
niby to co ja generujÄ™  ma być zĹ‚e, a to co Ty generujesz ma być dobre ?
Wiesz, czasami warto mieć wobec siebie więcej samokrytycyzmu.

Ale moje śmieci to zabawne śmieci, a nie chamskie śmieci...

--
cokolwiek

Data: 2010-04-16 00:20:14
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia 15 Apr 2010 23:11:54 +0200, to napisał(a):

[ciach]

Jacu¶ ma po prostu chor± ambicję i ż±da czołobitno¶ci przed tak wielkim
specjalist±. Jacu¶ jajakoko (por. Fortele Jonatana Koota) [tu wstawic
dowolne] zawsze wie, bo normy tak mu mówi±. A on przepisuje co normy mówi±
i nawet się nie zastanowi dlaczego one tak, a nie inaczej ;) --

Data: 2010-04-16 20:55:35
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a7r18hwzc373$.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Pokaż adasiu, pokaż jaki jeste¶ m±dry :)

Data: 2010-04-16 21:02:56
Autor: Plumpi
chcesz się ścigać ?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4bc7811a$1news.home.net.pl...

To zmień dyskutantów skoro tak łatwo na nich wpłynąć.

Masz rację. Niniejszym więc to czynię :)
Nie gniewaj siÄ™, ale po prostu nudzi mnie ta dyskusja z TobÄ….
Mam tylko jedną prośbę. Zanim wyrobisz sobie ostateczne zdanie na temat ludzi, postaraj się ich poznać i dowiedzieć co sobą reprezentują.

Data: 2010-04-12 16:49:46
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia 11 Apr 2010 22:32:48 +0200, to napisał(a):

obrazowych okre¶leń, to nic bym nie napisał, ale Ty produkujesz kolejne posty na temat jakich¶ brudów z jego życia prywatnego które gdzie¶ wyszperałe¶, co nie ma nic wspólnego z tematem grupy i ogólnie jest godne pożałowania.

Przepraszam, ale on nie wyci±ga żadnych brudów z mojego życia prywatnego -
on wyci±ga brudy z własnych wyobrażeń. --

Data: 2010-04-12 15:21:29
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Adam PĹ‚aszczyca wrote:

Przepraszam, ale on nie wyciÄ…ga ĹĽadnych brudĂłw z mojego ĹĽycia prywatnego
- on wyciąga brudy z własnych wyobrażeń.

Racja, powinienem tam dać cudzysłów. --
cokolwiek

Data: 2010-04-12 17:43:59
Autor: Plumpi
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1r18yesl0tu2b.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Adasiu ty już sobie tak zasrałe¶ swoje dobre imię oraz dobre imię swojej rodziny, że jakiekolwiek wyci±gane twoje brudy już nie maj± znaczenia. Sam sobie zgotowałe¶ ten los, ze gdzie teraz się nie zwrócisz tam za tob± ci±gnie się usenetowy smród. Trzeba być nieĽle jeb....ym, żeby tak "robić pod siebie".

Data: 2010-04-12 20:39:51
Autor: Adam Płaszczyca
chcesz się ¶cigać ?
Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:43:59 +0200, Plumpi napisał(a):

Przepraszam, ale on nie wyci±ga żadnych brudów z mojego życia prywatnego -
on wyci±ga brudy z własnych wyobrażeń.

Adasiu ty już sobie tak zasrałe¶ swoje dobre imię oraz dobre imię swojej

Jacusiu, jeszcze raz, 'z Twoich wyobrażeń'.
rodziny, że jakiekolwiek wyci±gane twoje brudy już nie maj± znaczenia. Sam

Te, które Ty chcesz wyci±gać za pomoc± obsysu swego palucha istotnie, nie
maj±. I Cię to strasznie wkurza, że Ty, wielki jajakoko zakuwacz norm
głosisz, a inni olewaj± :D

sobie zgotowałe¶ ten los, ze gdzie teraz się nie zwrócisz tam za tob± ci±gnie się usenetowy smród. Trzeba być nieĽle jeb....ym, żeby tak "robić pod siebie".

Albo też, czego nie pojmiesz - mieć w dupie takie chodz±ce sraczki jak Ty. --

Data: 2010-04-11 22:20:25
Autor: Plumpi
chcesz się ścigać ?

Skoro jednak się wtrącasz to nie pisz, że Cię to nie obchodzi. Spróbuj też spojrzeć obiektywnie i dociec przyczyny, a nie pochopnie oceniać ludzi dając im pseudomedyczne porady.

Data: 2010-04-14 13:00:27
Autor: Jakub Witkowski
chcesz się ścigać ?
Plumpi pisze:

Skoro jednak się wtrącasz to nie pisz, że Cię to nie obchodzi. Spróbuj też spojrzeć obiektywnie i dociec przyczyny, a nie pochopnie oceniać ludzi dając im pseudomedyczne porady.

Gdy jakieś sąsiadki wrzeszczą na siebie na klatce schodowej i spać nie dają,
to owszem, obchodzi mnie - żeby sobie poszły w cholerę, możliwie natychmiast.
I nie zamierzam wnikać w to która ma "obiektywnie" rację.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2010-04-14 13:03:09
Autor: Cavallino
chcesz się ścigać ?
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hq474s$2dbf$1news2.ipartners.pl...
Plumpi pisze:

[...]

Celne.
Między innymi dlatego na takich jak Płaszczyc stosuję kf, żeby nie zaśmiecać grupy taśmowymi pyskówkami o posiadanie racji.

Data: 2010-04-14 15:40:50
Autor: Bartek
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq47de$apb$1news.onet.pl...
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomo¶ci news:hq474s$2dbf$1news2.ipartners.pl...
Plumpi pisze:

Skoro jednak się wtr±casz to nie pisz, że Cię to nie obchodzi. Spróbuj też spojrzeć obiektywnie i dociec przyczyny, a nie pochopnie oceniać ludzi daj±c im pseudomedyczne porady.

Gdy jakie¶ s±siadki wrzeszcz± na siebie na klatce schodowej i spać nie daj±,
to owszem, obchodzi mnie - żeby sobie poszły w cholerę, możliwie natychmiast.
I nie zamierzam wnikać w to która ma "obiektywnie" rację.

Celne.
Między innymi dlatego na takich jak Płaszczyc stosuję kf, żeby nie za¶miecać grupy ta¶mowymi pyskówkami o posiadanie racji.

s±dz±c po warningach i takich tam to u ciebie w kf jest więcej ludzi niż na tej grupie sie odzywa;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-04-14 15:50:43
Autor: Cavallino
chcesz się ¶cigać ?
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:

Między innymi dlatego na takich jak Płaszczyc stosuję kf, żeby nie za¶miecać grupy ta¶mowymi pyskówkami o posiadanie racji.

s±dz±c po warningach i takich tam to u ciebie w kf jest więcej ludzi

Nie s±dzę.
Przy czym kapeluszników i pyskaczy do takiej kategorii nie można zaliczać.
Więc ludzi i to normalnych praktycznie tam nie ma.

Data: 2010-04-10 06:23:01
Autor: to
chcesz się ¶cigać ?
Plumpi wrote:

Na odcinku 70 rozbujaliśmy się do 120 Udając,
że próbuję się z nim ścigać, wystawiłem go pięknie pod fotoradar :D To
juĹĽ jest mĂłj 2 taki trefniĹ› :D

Trzeba było i samemu przed nim przejechać nie zwalniając, w końcu należało Ci się tak samo jak tamtemu.

--
cokolwiek

chcesz się ¶cigać ?