chciał zarobić

Data: 2012-05-16 20:14:20
Autor: PawelSuw
chciał zarobić
Witam Szanownych Preclowiczow po przerwie spowodowanej przez news.onet.
Opowiastka dla posiadaczy nastoletnich Krossów.
Chciał zarobić, więcej go nie odwiedzę.
Luzy w suporcie 16-to letnim Krossie.
W ub roku odkręcałem bez problemu szczypcami, tym razem nie do ruszenia. Wpadlem do sklepu serwisu, pytam o klucz wielowypust 23pln.
Ale, panie suport, tu mi pokazał cały walec za 35 pln ja panu to wymienię łącznie z suportem będzie 70pln. hm...dzięki pomyśle.
Zanabylem ów chromowany klucz w innym sklepie za 21pln.
Za pomocą pomocnika w postaci klucza 24 moze być kwadrat
odkrÄ™ciÅ‚em  co trzeba przemywszy i uzupeÅ‚niwszy tÅ‚uszcz dokrÄ™ciÅ‚em
eliminując luzy jak się okazało po pierwszej przejażdżce.
   Tyle w te ulewne popoÅ‚udnie

PawelSuw

Data: 2012-05-16 19:20:06
Autor: Hikikomori Mint
chciał zarobić
On 17.05.2012 05:14, PawelSuw wrote:
[...]
odkręciłem co trzeba przemywszy i uzupełniwszy tłuszcz dokręciłem
eliminując luzy jak się okazało po pierwszej przejażdżce.
Tyle w te ulewne popołudnie

PawelSuw

no i jak ma nie byc kryzysu jak zarobic nie dajesz ;)

--
Jaki kraj takie waka waka. Polacy, nic się nie stało...

Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm...
http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html

Data: 2012-05-16 21:09:53
Autor: PawelSuw
chciał zarobić
[...]

Ok, nastepnym razem dam wymienic kuleczki)

Data: 2012-05-16 20:55:26
Autor: Bart³omiej Zieliñski
chcia³ zarobiæ
U¿ytkownik PawelSuw napisa³:
Wpadlem do sklepu serwisu, pytam o klucz wielowypust 23pln.
Ale, panie suport, tu mi pokaza³ ca³y walec za 35 pln ja panu to
wymieniê ³±cznie z suportem bêdzie 70pln. hm...dziêki pomy¶le.
[...]

Co serwis to obyczaj.
Niedawno przerabia³em odkrêcanie peda³ów (pisa³em o tym). Pan z serwisu nawet po¿yczy³ mi klucz ¿ebym sobie sam odkrêci³ (oczywi¶cie na miejscu). Za darmo :-)

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2012-05-16 21:10:41
Autor: Titus Atomicus
chcia³ zarobiæ
In article <jp0t6u$3tq$2@polsl.pl>,
 Bart³omiej Zieliñski <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> wrote:

> [...]

Niedawno przerabia³em odkrêcanie peda³ów (pisa³em o tym). Pan z serwisu nawet po¿yczy³ mi klucz ¿ebym sobie sam odkrêci³ (oczywi¶cie na miejscu). Za darmo :-)

A potem na czynsz im nie starcza...

--
TA

Data: 2012-05-17 00:43:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
chcia³ zarobiæ
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Wed, 16 May 2012 21:10:41 +0200,
pl.rec.rowery:
[...]

No to czego kupujesz przez internet zamiast wspieraæ lokalnych
przedsiêbiorców, co?

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-05-16 22:02:37
Autor: Michoo
chcia³ zarobiæ
On 16.05.2012 20:55, Bart³omiej Zieliñski wrote:
[...]

Jak mi siê rok temu posypa³y peda³y to w najbli¿szym w tym momencie sklepie do którego podjecha³em facet chcia³ mi peda³y sprzedaæ, ale klucza po¿yczyæ - nie, ewentualnie sprzedaæ za 40z³. Jako¶ siê doturla³em do cykloturu i tam najpierw pomogli wybraæ fajne platformy a potem nawet sami wymienili.

W skleposerwisie krossa gdzie zostawiam rower do grubszych napraw oraz kupujê materia³y eksploatacyjne jak jest lu¼no to nie ma problemu, ¿ebym skorzysta³ z narzêdzi i np ¶wie¿o nabyte klocki od razu zamontowa³.

Michoo

Data: 2012-05-22 08:51:06
Autor: remo
chcia³ zarobiæ
Ale, panie suport, tu mi pokazał cały walec za 35 pln ja panu to wymienię łącznie z suportem będzie 70pln. hm...dzięki pomyśle.

Najczê¶ciej standard z jaki siê spotykam to jest taki ¿e gdy pytam o co¶ to
go¶ciu mówi ¿e takich rzeczy nie (a sklep zawalony towarem) ale ¿e ma co¶ innego.
Ostatnio chcia³em kierownicê ale na 25mm (najzwyklejsz±, prost±, czarn±, ok
56-58cm) i sprzedawca mówi³ tak jakby chcia³ powiedzieæ ¿e ju¿ takich nie
produkuj± i trzeba se kupiæ na 31mm, co wi±¿e siê z nowym mostkiem oczywi¶cie.
Podziêkowa³em i w GoSport kupi³em za 29,9 tak± jak chcia³em bez ³aski.
Albo chcê co¶ srebrne a oni maj± czarne albo na odwrót itp. itd.

Jeden kolega opowiada³ jak chcia³ kupiæ opony z SZARYM bokiem.
I sprzedawca siê niemal k³óci³ ¿e to nie szary tylko bia³y, a szary jest bo
brudny.

Coraz czêsciej gdy chcê co¶ kupiæ to kupujê na necie (nawet All) i to czêsto
nie wychodzi dro¿ej nawet z przesy³k±.

Data: 2012-05-22 11:01:38
Autor: Hikikomori Mint
chciał zarobić
On 22.05.2012 10:51,  remo wrote:

I sprzedawca się niemal kłócił że to nie szary tylko biały, a szary jest bo
brudny.

No ale bialy jak jest brudny to jest szary ;)

--

nie wiedzialem, ze plyte wydalem ;)
http://elscar.bandcamp.com/album/hikikomori

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm.
http://www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html

Data: 2012-05-22 12:17:57
Autor: Remo
chcia³ zarobiæ
> I sprzedawca się niemal kłócił że to nie szary tylko biały, a szary jes
t bo
> brudny.

No ale bialy jak jest brudny to jest szary ;)

No tak ale w tamtym przypadku ten kolega kupowa³ ju¿ drugie takie opony i pamiêta³ ¿e tamte te¿ kupi³ szare, a sprzedawca utrzymywa³ ¿e szare nie istniej±.
Chodzi³o w³a¶nie o to :)

--

chciał zarobić