chciał zarobić

Data: 2012-05-22 08:51:06
Autor: remo
chciał zarobić
Ale, panie suport, tu mi pokazał cały walec za 35 pln ja panu to wymienię łącznie z suportem będzie 70pln. hm...dzięki pomyśle.

Najczę¶ciej standard z jaki się spotykam to jest taki że gdy pytam o co¶ to
go¶ciu mówi że takich rzeczy nie (a sklep zawalony towarem) ale że ma co¶ innego.
Ostatnio chciałem kierownicę ale na 25mm (najzwyklejsz±, prost±, czarn±, ok
56-58cm) i sprzedawca mówił tak jakby chciał powiedzieć że już takich nie
produkuj± i trzeba se kupić na 31mm, co wi±że się z nowym mostkiem oczywi¶cie.
Podziękowałem i w GoSport kupiłem za 29,9 tak± jak chciałem bez łaski.
Albo chcę co¶ srebrne a oni maj± czarne albo na odwrót itp. itd.

Jeden kolega opowiadał jak chciał kupić opony z SZARYM bokiem.
I sprzedawca się niemal kłócił że to nie szary tylko biały, a szary jest bo
brudny.

Coraz częsciej gdy chcę co¶ kupić to kupuję na necie (nawet All) i to często
nie wychodzi drożej nawet z przesyłk±.

Data: 2012-05-22 11:01:38
Autor: Hikikomori Mint
chciał zarobić
On 22.05.2012 10:51,  remo wrote:

I sprzedawca się niemal kłócił że to nie szary tylko biały, a szary jest bo
brudny.

No ale bialy jak jest brudny to jest szary ;)

--

nie wiedzialem, ze plyte wydalem ;)
http://elscar.bandcamp.com/album/hikikomori

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm.
http://www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html

Data: 2012-05-22 12:17:57
Autor: Remo
chciał zarobić
> I sprzedawca się niemal kłócił że to nie szary tylko biały, a szary jes
t bo
> brudny.

No ale bialy jak jest brudny to jest szary ;)

No tak ale w tamtym przypadku ten kolega kupował już drugie takie opony i pamiętał że tamte też kupił szare, a sprzedawca utrzymywał że szare nie istniej±.
Chodziło wła¶nie o to :)

--

chciał zarobić