chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

Data: 2011-06-03 11:53:48
Autor: Piotrek
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
Od początku czerwca zgodnie z umową miałem mieć szybsze łącze internetowe. Testy z kilku stron (w tym speedtest.pl) potwierdzają, że rzeczywiście transfer poszedł w górę do wartości określonej w umowie. Co ciekawe, test ze strony speedtest.net.pl, reklamowany jako "najdokładniejszy pomiar prędkości łącza internetowego", wyraźnie pokazuje, że transfer jest jednak taki, jak przed zmianą. Albo reklama jego dokładności jest mocno przesadzona, albo wszystkie pozostałe podają złe wartości, w co niespecjalnie chce mi się wierzyć. Mógłby ktoś poświęcić minutkę i przetestować swoje łącze na speedtest.net.pl? Może tylko u mnie jest taka rozbieżność?

Data: 2011-06-03 11:19:04
Autor: Marcin Kwiatkowski
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
Dnia 03.06.2011 Piotrek <pilarp@poczta.onet.pl> napisał/a:
Od początku czerwca zgodnie z umową miałem mieć szybsze łącze internetowe. Testy z kilku stron (w tym speedtest.pl) potwierdzają, że rzeczywiście transfer poszedł w górę do wartości określonej w umowie. Co ciekawe, test ze strony speedtest.net.pl, reklamowany jako &quot;najdokładniejszy pomiar prędkości łącza internetowego&quot;, wyraźnie pokazuje, że transfer jest jednak taki, jak przed zmianą. Albo reklama jego dokładności jest mocno przesadzona, albo wszystkie pozostałe podają złe wartości, w co niespecjalnie chce mi się wierzyć. Mógłby ktoś poświęcić minutkę i przetestować swoje łącze na speedtest.net.pl? Może tylko u mnie jest taka rozbieżność?

Symetryk 34/34Mbps, malo obciazony (gora 4Mbps down i 6 up)
speedtest.net.pl pokazuje 8Mbps down i 4,8Mbps up. W ogole te
internetowe testy predkowsci to jest pic na wode, pokazuja tylko
predkosc na trasie od klienta do strony testowej. Ja bym sie nie
przejmowal.

--
Pozdrawiam,
  Marcin Kwiatkowski

Data: 2011-06-03 18:35:24
Autor: G Nowak
[...]

http://www.ip-adress.com/ip_tracer/speedtest.net.pl

Z UK dziala swietnie...

--
Pozdr

Data: 2011-06-03 12:00:51
Autor: Norbert
W dniu 2011-06-03 11:53, Piotrek pisze:
[...]

u mnie pokazuje jak trzeba.
A spojrzales w router na jakie predkosci ci sie synchronizuje?

Data: 2011-06-03 12:40:06
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
chciałem sobie zmierz yć prędkość łącza i...
Dnia 2011-06-03, o godz. 11:53:48
[...]

Kto reklamuje ten pomiar jako najdokładniejszy? Właściciel serwisu
żeby zarobić na reklamach które tam sprzeda? ;-) Bo mi na szybko na 4
różnych łączach które mam pod ręką wykazuje od ~40 do ~60% procent ich
faktycznej przepustowości. Na pewno żadna taka stronka (i inne tego
typu) nie będzie miarodajna bo gdzieś po drodze może być jakieś wąskie
gardło i wynik jest z sufitu. Weź sobie ściągnij np. jakimś FTP-em kilka
dużych plików z różnych miejsc nie obciążając niczym innym łacza i
oblicz faktyczną prędkość. I pamiętaj że to jest prędkość do
konkretnego serwera a nie "do inetrentu". Poza tym pamiętaj że
dostawca sprzedała Ci łącze i gwarantuje prędkość do swojego routera
czy szkieletu a nie do dowolnego miejsca w internecie. Bo co z tego że
tym masz np. 20Mbps jak serwer z którego coś pobierasz wisi np. na
łączu 5Mbps?

Zdrówko

Data: 2011-06-03 13:34:43
Autor: ikov

Spróbuj pobrać coś ze strony http://noc.gts.pl/ - zawsze dawało to wyniki zgodne z maksymalną prędkością łącza.

Data: 2011-06-03 13:59:33
Autor: =Marcos=
[...]

Takie testy prędkości to pic na wodę, szczególnie przy dużych prędkościach.
Po pierwsze - tak jak ktoś powiedział już - sprawdź z jaką prędkością jest połączony router. Po drugie - znajdź jakieś solidne FTP, którego prędkość nie będzie ograniczeniem dla połączenia. Ściągaj duży plik i widzisz prędkość. Ewentualnie możesz dla pewności połączyć się z kilkoma FTP równocześnie i na każdym ściągać duży plik, a potem zsumować prędkości, które powinny być mniej więcej stałe.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-06-04 01:29:54
Autor: animka
[...]

http://www.speedtest.net/

Ping 4 ms
Downl. 30.44 Mbps
Upl. 4.54 Mbps

--
animka

Data: 2011-06-04 11:50:20
Autor: Jawi
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
W dniu 2011-06-04 01:29, animka pisze:
Ping 4 ms
Downl. 30.44 Mbps
Upl. 4.54 Mbps

chciałaś przez to powiedzieć, że...?

Data: 2011-06-04 13:52:35
Autor: animka
W dniu 2011-06-04 11:50, Jawi pisze:
W dniu 2011-06-04 01:29, animka pisze:
Ping 4 ms
Downl. 30.44 Mbps
Upl. 4.54 Mbps

chciałaś przez to powiedzieć, że...?

Pytałeś, żeby sprawdzić jakie kto ma połączenie.
A może głupie pytanie zadałeś?

--
animka

Data: 2011-06-04 22:29:31
Autor: Przemek
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Pytałeś, żeby sprawdzić jakie kto ma połączenie.
A może głupie pytanie zadałeś?

Prosił żeby sprawdzić jakie kto ma łacze a jakie wyniki w tym tescie, zeby sprawdzić rozbieżności. Ty podałaś tylko wynik testu, czyli o kant stołu rozbić Twoje dane. Czemu mnie to nie dziwi?
Wiesz... Jak jestna osoba mówi Ci, że jestes osłem olej, ale jak mówi to parę, zacznij szukać siodła :/
Przem

Data: 2011-06-05 11:33:47
Autor: Jawi
W dniu 2011-06-04 13:52, animka pisze:
[...]

a tak na marginesie już, ja o nic nie pytałem...

Data: 2011-06-04 13:57:51
Autor: Czarek
W dniu 04-06-2011 11:50, Jawi napisał/a:
W dniu 2011-06-04 01:29, animka pisze:
Ping 4 ms
Downl. 30.44 Mbps
Upl. 4.54 Mbps

chciałaś przez to powiedzieć, że...?

No to nie wiesz? Pochwalić się chciała ;-)

--
Cz.

Data: 2011-06-04 14:27:10
Autor: animka
W dniu 2011-06-04 13:57, Czarek pisze:
[...]

Czym się pochwalić? Czyli moje połączenie jest szybkie?

--
animka

Data: 2011-06-04 15:04:41
Autor: Jawi
W dniu 2011-06-04 14:27, animka pisze:
[...]

to tego też nie wiesz? :)))

Data: 2011-06-04 17:24:04
Autor: animka
W dniu 2011-06-04 15:04, Jawi pisze:
[...]

Nie wiem jaki jest standard szybkości-najszybszej i nie zgrywaj głupa.

--
animka

Data: 2011-06-04 21:25:30
Autor: Czarek
W dniu 04-06-2011 17:24, animka napisał/a:
W dniu 2011-06-04 15:04, Jawi pisze:

to tego też nie wiesz? :)))

Nie wiem jaki jest standard szybkości-najszybszej i nie zgrywaj głupa.

Gdzie w tym wątku było o jakimś "standardzie szybkości"?
Może zacznij w końcu czytać treść ze zrozumieniem? wiem, że to jest dla ciebie za trudne, w takim razie nie zabieraj głosu bo się ośmieszasz.

--
Cz.

Data: 2011-06-04 22:30:19
Autor: animka
W dniu 2011-06-04 21:25, Czarek pisze:
[...]

Mordę masz chyba sparszywiałą, nikt nie chce z Tobą gadać, że się w pisaniu wyzywasz? Ulżyło Ci zboczeńcu napadający?

--
animka

Data: 2011-06-05 00:02:02
Autor: Czarek
W dniu 04-06-2011 22:30, animka napisał/a:
[...]

Prawda w oczy kole? przeczytaj co do Ciebie w tym wątku Przemek napisał i się w końcu dostosuj. Oślico... ;-)

--
Cz.

Data: 2011-06-05 10:26:37
Autor: animka
W dniu 2011-06-05 00:02, Czarek pisze:
Prawda w oczy kole? przeczytaj co do Ciebie w tym wątku Przemek napisał
i się w końcu dostosuj. Oślico...;-)

Jakiś przemek i pszemek siedzi w sedesie i zaraz Ty tam ponownie lądujesz. Wysilaj się dalej popieprzony czarusiu.

--
animka

Data: 2011-06-05 13:27:29
Autor: Przemek
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Jakiś przemek i pszemek siedzi w sedesie i zaraz Ty tam ponownie lądujesz. Wysilaj się dalej popieprzony czarusiu.

Ech... no po prostu jest głupia i nic na to nie poradzimy.
Przem

Data: 2011-06-04 22:41:47
Autor: qwerty
Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isd92s$crm$1@node2.news.atman.pl...
Czym się pochwalić? Czyli moje połączenie jest szybkie?

Wolne. U mnie jest:
http://speedtest.net/result/1248000473.png

Data: 2011-06-04 23:02:09
Autor: Kamikaze
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

Wolne. U mnie jest:
http://speedtest.net/result/1248000473.png

nieźle, ale Upload u mnie lepsiejszy ;)
http://www.speedtest.net/result/1326811232.png

Data: 2011-06-04 23:36:47
Autor: animka
W dniu 2011-06-04 22:41, qwerty pisze:
Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup
Czym się pochwalić? Czyli moje połączenie jest szybkie?

Wolne. U mnie jest:
http://speedtest.net/result/1248000473.png

U mnie wieczorem przyspieszają.
Teraz mam takie:
http://www.speedtest.net/result/1326837050.png

--
animka

Data: 2011-06-05 11:37:59
Autor: Jawi
W dniu 2011-06-04 23:36, animka pisze:
U mnie wieczorem przyspieszają.
Teraz mam takie:
http://www.speedtest.net/result/1326837050.png

Eee tam, okazało się, że masz wolne łącze według kryterium "standard szybkości-najszybszej" cokolwiek chciałaś przez to powiedzieć.

Data: 2011-06-05 12:12:02
Autor: animka
W dniu 2011-06-05 11:37, Jawi pisze:
[...]

Trudno, nie popłaczę się z tego powodu :-)

--
animka

Data: 2011-06-05 02:18:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

"qwerty" ise59i$2iq$1@inews.gazeta.pl

Wolne. U mnie jest:
http://speedtest.net/result/1248000473.png

Fajne. Ale to nic w porównaniu z szybkością mojego dysku. Mogę
chętnym posłać wynik m@ilem -- 6.6 GB na sekundę. :) Po prostu
błysk!!! ;) Szybkość **kopiowania** partycji.

Data: 2011-06-05 02:14:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

"animka" isd92s$crm$1@node2.news.atman.pl

No to nie wiesz? Pochwalić się chciała ;-)

: Czym się pochwalić? Czyli moje połączenie jest szybkie?

Ja nocą **miewam** upl. kilka razy szybszy. :)
Ale do siebie chciałbym mieć tyle, ile Ty masz. ;)

Data: 2011-06-04 15:07:12
Autor: Jawi
[...]

Wiem, moje pytanie było retoryczne, bo animka odpowiada nie wiedząc komu i na co:) W dodatku nie udzielając odpowiedzi w rzeczy samej:)

Data: 2011-06-04 15:21:36
Autor: Czarek
W dniu 04-06-2011 15:07, Jawi napisał/a:
bo animka odpowiada nie wiedząc komu i na co:) W dodatku nie udzielając
odpowiedzi w rzeczy samej:)

Jak zwykle ;-)

--
Cz.

Data: 2011-06-04 22:40:16
Autor: qwerty
Użytkownik "Czarek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isd6o9$30tu$3@news.mm.pl...
No to nie wiesz? Pochwalić się chciała ;-)

Czym? Przecież to są średnie parametry łącza.

Data: 2011-06-04 23:27:42
Autor: WiesłaW
Dnia 04-06-2011 o 22:40 qwerty napisał na pl.comp.pecet:

Użytkownik "Czarek"  napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:isd6o9$30tu$3@news.mm.pl...
No to nie wiesz? Pochwalić się chciała ;-)

Czym? Przecież to są średnie parametry łącza.

Chyba w Japonii...
http://kut.as/3c8
To jest stan z grudnia. Powiedzmy, że jest dwa razy większy,
czyli gdzieś 4 Mb/s.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-06-05 11:57:29
Autor: Jawi
W dniu 2011-06-04 22:40, qwerty pisze:
Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup
No to nie wiesz? Pochwalić się chciała ;-)

Czym? Przecież to są średnie parametry łącza.
Co to są średnie parametry łącza?
Mając łącze 2, 6,20 czy 50Mb/s, ktoś może powiedzieć że łącze mam szybkie albo wolne?
Łącze, każdy wybiera sobie takie, jakie potrzebuje, ewentualnie z braku możliwości technicznych, takie jakie może maks. mieć.
Do poczty, www, po co mi łącze 20 - 30Mb?
Animka chwali się łączem, 30Mb, nie napisze, jak wykorzystuje tą przepustowość łącza, bo się okaże, że korzysta z 512kb.
Wtedy to się nie ma co chwalić, bo okaże się że klient kupił to co operator chciał by on kupił, a nie to czego potrzebuje.
Mam sąsiada który od lat korzysta z 1Mb. Wtedy płacił kupę kasy, ale od lat łącza nie zmienił, mimo, że płaci ułamek tego co 10 lat temu.
Szybsze x2 łącze to różnica 5 pln, ale jemu niepotrzebne, a najbiedniejszy nie jest.

Data: 2011-06-05 12:11:27
Autor: animka
W dniu 2011-06-05 11:57, Jawi pisze:
[...]

Ja tam nie wiem. Mam łącze stałe z jednakowym miesięcznym abonamentem.
Nie wybieralam sobie szybszego czy wolniejszego.

--
animka

Data: 2011-06-05 13:32:39
Autor: Przemek
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ja tam nie wiem. Mam łącze stałe z jednakowym miesięcznym abonamentem.
Nie wybieralam sobie szybszego czy wolniejszego.

Co zdanie to błysk inteligencji...
Walnąłbym do KF, ale gdzie ja się tak pośmieję?
Przem

Data: 2011-06-05 20:27:36
Autor: VSS
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
W wiadomości:isbqq3$1rp$1@node2.news.atman.pl,
animka <animka@tonieja.wp.pl> nastukał:

http://www.speedtest.net/

Ping 4 ms
Downl. 30.44 Mbps
Upl. 4.54 Mbps

u mnie
ping 5ms
down: 49,76
up 24,56

--
VSS

Data: 2011-06-05 20:31:48
Autor: marfi
Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał w wiadomości news:isghqq$kb5$1news.onet.pl...
[...]

  Podszywasz się pod "Animkę" ?

--
marfi

Data: 2011-06-05 21:22:13
Autor: VSS
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
W wiadomości:4debcb97$0$2506$65785112@news.neostrada.pl,
marfi <marfi @bb.onet.pl> nastukał:
u mnie
ping 5ms
down: 49,76
up 24,56

 Podszywasz się pod "Animkę" ?

a dlaczego ?
sprawdziłem sobie łącze

--
VSS

Data: 2011-06-06 00:57:21
Autor: Przemek
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
VSS nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
a dlaczego ?
sprawdziłem sobie łącze

bo chodziło o porównanie*, a nie pochwalenie się.
Przem
* wykupionych parametrów łącza a faktycznie wskazywanych przez konkretny test wyników

Data: 2011-06-06 21:29:14
Autor: Gupik
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
Data: 2011-06-05 23:39:35
Autor: animka
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
W dniu 2011-06-06 21:29, Gupik pisze:
a to moje: http://www.speedtest.net/result/1327954079.png

Moje (zmienne) w tej chwili pokazuje
Ping 4 ms
Downl. 29.55
Upl.4.97

--
animka

Data: 2011-06-06 00:26:44
Autor: Feromon

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4dd2.00000132.4de8af2cnewsgate.onet.pl...
[...]

U mnie działa dobrze.
Otwórz sobie Manager Zadań zakładka Sieć
i popatrz jak się zachowuje przy ściąganiu plików
z jakiegoś nieodległego serwera.

Feromon

chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...