chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

Data: 2011-06-06 00:26:44
Autor: Feromon
chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4dd2.00000132.4de8af2cnewsgate.onet.pl...
Od początku czerwca zgodnie z umową miałem mieć szybsze łącze internetowe.
Testy z kilku stron (w tym speedtest.pl) potwierdzają, że rzeczywiście
transfer poszedł w górę do wartości określonej w umowie. Co ciekawe, test ze
strony speedtest.net.pl, reklamowany jako &quot;najdokładniejszy pomiar prędkości
łącza internetowego&quot;, wyraźnie pokazuje, że transfer jest jednak taki, jak
przed zmianą. Albo reklama jego dokładności jest mocno przesadzona, albo
wszystkie pozostałe podają złe wartości, w co niespecjalnie chce mi się
wierzyć. Mógłby ktoś poświęcić minutkę i przetestować swoje łącze na
speedtest.net.pl? Może tylko u mnie jest taka rozbieżność?

U mnie działa dobrze.
Otwórz sobie Manager Zadań zakładka Sieć
i popatrz jak się zachowuje przy ściąganiu plików
z jakiegoś nieodległego serwera.

Feromon

chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...