chcieliscie to macie :)

Data: 2009-02-23 11:18:28
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)
Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
nudziłam sie to zrobiłam.

konto nazywa sie   uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
oczywiscie konto fikcyjne.
jak ktos chce dodac kilka fotek z wiekszych imprez -  bedzie milo, ja niestety takich nie mam.

Pozdrawiam

E.
chyba sobie w koncu siga zrobie

Data: 2009-02-23 11:22:20
Autor: Qlfon
chcieliscie to macie :)
Easy pisze:
Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
nudziłam sie to zrobiłam.

konto nazywa sie   uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
oczywiscie konto fikcyjne.
A mozna zapraszac do znajomych?:)
--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-02-23 11:30:28
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:49a278dc$1news.home.net.pl...
Easy pisze:
Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
nudziłam sie to zrobiłam.

konto nazywa sie   uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
oczywiscie konto fikcyjne.
A mozna zapraszac do znajomych?:)

mozna. choc wielkiej wprawy w prowadzenu kont fikcyjnych nie mam ;)

Data: 2009-02-23 11:54:07
Autor: Kefir
chcieliscie to macie :)
Elou!
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote in message news:gntt5p$edp$1news.dialog.net.pl...
Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
nudziłam sie to zrobiłam.

konto nazywa sie   uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
oczywiscie konto fikcyjne.

Jak to sie mozna pomylic: wygladalas na osobe ktora zna sie na zartach ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & fun factory XT660X

Data: 2009-02-23 11:59:29
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:gntv8g$n7f$1news.onet.pl...
[...]

kefir, przepraszam a co w tym dziwnego. Pomysł mnie sie spodobał.
Jak pisałam, pracy za duzo nie mam ostatnio, nudze sie nieco a poziom tworzenia konta na NK jest adekwatny do moich umiejetnosci. ;)  i usmeszek jest i w temacie i w i info.... ;)

spoko, pracuje nad sigem

Data: 2009-02-23 12:09:06
Autor: Kefir
chcieliscie to macie :)

"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote in message news:gntvim$g3c$1news.dialog.net.pl...

[...]

Aniu, no co Ty, nie przepraszaj. Przeciez w moim poscie tez byl usmieszek. Widac ze targaja Toba watpliwosci :-p

Data: 2009-02-23 12:14:43
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:gnu04j$qb2$1news.onet.pl...

"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote in message news:gntvim$g3c$1news.dialog.net.pl...

Aniu, no co Ty, nie przepraszaj. Przeciez w moim poscie tez byl usmieszek. Widac ze targaja Toba watpliwosci :-p

a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-02-23 13:13:35
Autor: Sqeeb
chcieliscie to macie :)
On Mon, 23 Feb 2009 12:14:43 +0100
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
Ale jak nic już zajęta.... ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-02-23 13:20:49
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090223131335.b2f18c0d.sqeebinternet.community...
On Mon, 23 Feb 2009 12:14:43 +0100
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
Ale jak nic już zajęta.... ;-)

i stara ;)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-02-23 14:15:46
Autor: Sqeeb
chcieliscie to macie :)
On Mon, 23 Feb 2009 13:20:49 +0100
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

> a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
Ale jak nic już zajęta.... ;-)

i stara ;)

"Oczy ma otwarte - żyje" ;->

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-02-23 16:44:29
Autor: piomay
chcieliscie to macie :)
Easy pisze:
[...]

ROTFL

leże i nie wstane :)

--
piomay

Data: 2009-02-23 17:12:46
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "piomay" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomości news:gnugg8$cfq$1inews.gazeta.pl...
Easy pisze:
[...]

i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

Data: 2009-02-23 17:44:43
Autor: piomay
chcieliscie to macie :)

Easy pisze:
[...]

ale co w tym ciekawego ?

Co posmiac sie nie mozna juz ?
Zaraz sam dodam se plrecmotocykle do znajomych :P
ROTFL dalej ;)

--
piomay

Data: 2009-02-24 09:37:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
chcieliscie to macie :)
Easy wrote:

leże i nie wstane :)
i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

ale jednak jest róznica w posiadaniu swojego konta oraz konta fikcyjnego.
Ja tam mam zablokowane w ogole odbieranie zaproszeń od kont fikcyjnycyh. Na liście (prócz jednego wyjątku) nie mam _żadnych_ kont fiklcyjnych, wszelkich "wszytskie kubusie swiata", czy osob, ktore kiedys widzialem ale ich po prostu nie znam.
Można więc NK traktować "poważnie"

Mozna wiec sie pośmiac, jesli sie ma ochote - co nie?

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-02-23 17:28:39
Autor: (pj)
chcieliscie to macie :)
Easy pisze: