chcieliscie to macie :)

Data: 2009-02-23 11:54:07
Autor: Kefir
chcieliscie to macie :)
Elou!
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote in message news:gntt5p$edp$1news.dialog.net.pl...
Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
nudziłam sie to zrobiłam.

konto nazywa sie   uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
oczywiscie konto fikcyjne.

Jak to sie mozna pomylic: wygladalas na osobe ktora zna sie na zartach ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & fun factory XT660X

Data: 2009-02-23 11:59:29
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:gntv8g$n7f$1news.onet.pl...
[...]

kefir, przepraszam a co w tym dziwnego. Pomysł mnie sie spodobał.
Jak pisałam, pracy za duzo nie mam ostatnio, nudze sie nieco a poziom tworzenia konta na NK jest adekwatny do moich umiejetnosci. ;)  i usmeszek jest i w temacie i w i info.... ;)

spoko, pracuje nad sigem

Data: 2009-02-23 12:09:06
Autor: Kefir
chcieliscie to macie :)

"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote in message news:gntvim$g3c$1news.dialog.net.pl...

[...]

Aniu, no co Ty, nie przepraszaj. Przeciez w moim poscie tez byl usmieszek. Widac ze targaja Toba watpliwosci :-p

Data: 2009-02-23 12:14:43
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:gnu04j$qb2$1news.onet.pl...

"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote in message news:gntvim$g3c$1news.dialog.net.pl...

Aniu, no co Ty, nie przepraszaj. Przeciez w moim poscie tez byl usmieszek. Widac ze targaja Toba watpliwosci :-p

a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-02-23 13:13:35
Autor: Sqeeb
chcieliscie to macie :)
On Mon, 23 Feb 2009 12:14:43 +0100
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
Ale jak nic już zajęta.... ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-02-23 13:20:49
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090223131335.b2f18c0d.sqeebinternet.community...
On Mon, 23 Feb 2009 12:14:43 +0100
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
Ale jak nic już zajęta.... ;-)

i stara ;)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-02-23 14:15:46
Autor: Sqeeb
chcieliscie to macie :)
On Mon, 23 Feb 2009 13:20:49 +0100
"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

> a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
Ale jak nic już zajęta.... ;-)

i stara ;)

"Oczy ma otwarte - żyje" ;->

--