chcieliscie to macie :)

Data: 2009-02-23 16:44:29
Autor: piomay
chcieliscie to macie :)
Easy pisze:
Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
nudziłam sie to zrobiłam.

konto nazywa sie   uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
oczywiscie konto fikcyjne.
jak ktos chce dodac kilka fotek z wiekszych imprez -  bedzie milo, ja niestety takich nie mam.

ROTFL

leże i nie wstane :)

--
piomay

Data: 2009-02-23 17:12:46
Autor: Easy
chcieliscie to macie :)

Użytkownik "piomay" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomości news:gnugg8$cfq$1inews.gazeta.pl...
Easy pisze:
[...]

i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-02-23 17:44:43
Autor: piomay
chcieliscie to macie :)

Easy pisze:
[...]

ale co w tym ciekawego ?

Co posmiac sie nie mozna juz ?
Zaraz sam dodam se plrecmotocykle do znajomych :P
ROTFL dalej ;)

--
piomay

Data: 2009-02-24 09:37:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
chcieliscie to macie :)
Easy wrote:

leże i nie wstane :)
i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

ale jednak jest róznica w posiadaniu swojego konta oraz konta fikcyjnego.
Ja tam mam zablokowane w ogole odbieranie zaproszeń od kont fikcyjnycyh. Na liście (prócz jednego wyjątku) nie mam _żadnych_ kont fiklcyjnych, wszelkich "wszytskie kubusie swiata", czy osob, ktore kiedys widzialem ale ich po prostu nie znam.
Można więc NK traktować "poważnie"

Mozna wiec sie pośmiac, jesli sie ma ochote - co nie?

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

chcieliscie to macie :)