Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   chcielista to mata : Dwunastogodzinny dzień pracy? Tak rząd chce nam pomóc -a dlaczego nie 24 godzinny dzien pracy?

chcielista to mata : Dwunastogodzinny dzień pracy? Tak rząd chce nam pomóc -a dlaczego nie 24 godzinny dzien pracy?

Data: 2013-03-01 01:54:39
Autor: muto2100
chcielista to mata : Dwunastogodzinny dzień pracy? Tak rząd chce nam pomóc -a dlaczego nie 24 godzinny dzien pracy?
Data: 2013-03-01 19:33:28
Autor: Bezznaczenia
chcielista to mata : Dwunastogodzinny dzień pracy? Tak rząd chce nam pomóc -a dlaczego nie 24 godzinny dzien pracy?

To moze jak rzad nabral dlugow to niech zakasa rekawy i wezmie sie do roboty ja spierdalam do japonii.

Data: 2013-03-02 09:59:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bezznaczenia" <ksiazke@piszesz.com> napisał w wiadomości news:kgqs9i$6ov$2speranza.aioe.org...

To moze jak rzad nabral dlugow to niech zakasa rekawy i wezmie sie do roboty ja spierdalam do japonii.

NajwyĹźszy czas!

chcielista to mata : Dwunastogodzinny dzień pracy? Tak rząd chce nam pomóc -a dlaczego nie 24 godzinny dzien pracy?