chemtracing po Niemiecku

Data: 2011-03-31 16:01:41
Autor: Tytus
chemtracing po Niemiecku
"rozpylano szkodliwe substancje nad europo± Wsch...."

http://wyborcza.pl/1,75476,9352878,Piekne_i_gorace__Trzeba_je_lepiej_zbadac.html

jk

Data: 2011-04-01 14:18:25
Autor: KiloSierra
KOLINA ZNIKA Z GRUPY!!
właśnie dostałem na priv maila od niego ze po rozmowie z psychologiem zmądrzał i rezygnuje ze spamowania grupy!

Data: 2011-04-01 15:17:42
Autor: Delfino Delphis
KOLINA ZNIKA Z GRUPY!!
KiloSierra wrote:

wła¶nie dostałem na priv maila od niego ze po rozmowie z psychologiem
zm±drzał i rezygnuje ze spamowania grupy!

ROTFL :D

Data: 2011-04-01 13:18:54
Autor: Krzysztof Chajęcki
KOLINA ZNIKA Z GRUPY!!
Dnia Fri, 01 Apr 2011 15:17:42 +0200, Delfino Delphis napisał(a):

KiloSierra wrote:

wła¶nie dostałem na priv maila od niego ze po rozmowie z psychologiem
zm±drzał i rezygnuje ze spamowania grupy!

ROTFL :D

data w kalendarzu temu przeczy :-)

:-D

--
meping

Data: 2011-04-01 17:08:11
Autor: pIOTER
KOLINA ZNIKA Z GRUPY!!
Ty mu nie pochlebiaj bo na niego to psychiatra, ba, cale konsylium psychiatrow to za malo :d

pIOTER

UĹĽytkownik "KiloSierra"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4d95c293$0$2491$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2011-04-01 22:19:26
Autor: Dariusz K. Ładziak
KOLINA ZNIKA Z GRUPY!!
Użytkownik KiloSierra napisał:
wła¶nie dostałem na priv maila od niego ze po rozmowie z psychologiem
zm±drzał i rezygnuje ze spamowania grupy!

Tak patrzę na datę...

--
Darek

chemtracing po Niemiecku