chevy aveo autoalarm zblokowany

Data: 2009-10-02 22:07:33
Autor: Agryppa
chevy aveo autoalarm zblokowany
Witam,
chcę odpalić swoje auto lecz system autoalarmu nie chce mnie słuchać, tzn pilot do Centr. Zamka/alarmu działa lecz syrena alarmu przy
przekręceniu kluczyka w stacyjce wyje. Gdy kluczyk przekręcam w pozycję
off - przestaje wyć.

Autoalarm to chyba: DOG 05E
Sęk w tym, że na kluczu do stacyjki też są guziki on/off dla centralnego
zamka i być może dla immobilizera.

Reasumując, samochód jest wyposażony w centralny zamek
immobilizer
autoalarm

Są dwa punkty sterowania: na kluczyku i na pilocie.

W salonie mi powiedzieli, żeby nie używać sterowania na kluczyku lecz
jedynie pilota.

Akumulator 100% sprawny. Odłączanie akumulatora powoduje wycie syreny.
Więc ma swoje zasilanie. Mam kluczyk do syreny i mogę ją wyłączyć lecz
to nie odłacza immobilizera.

Innymi słowy: I am stuck.

Co robić?

Agryppa