chinczyka ogladalem...

Data: 2010-04-17 15:43:18
Autor: Jacek.M
chinczyka ogladalem...
Kymco produkuje pięćdziesiątki dla Hondy, Peugeota i 450-tki dla BMW.
Syna ma pięćdziesiątkę, jego kumpel też i na razie bez problemów dwa sezony i trochę.

Ten sam silnik i napęd co w Hondzie a cena dwa razy mniejsza.

Jacek

Data: 2010-04-17 23:33:08
Autor: Jasio
chinczyka ogladalem...

Użytkownik "Jacek.M" <niby_nic@op.pl> napisał w wiadomości news:hqcdtq$u7k$1news.onet.pl...
Kymco produkuje pięćdziesiątki dla Hondy, Peugeota i 450-tki dla BMW.
Syna ma pięćdziesiątkę, jego kumpel też i na razie bez problemów dwa sezony i trochę.

Ten sam silnik i napęd co w Hondzie a cena dwa razy mniejsza.

Ech, sławne "na licencji" co?

Może i ten sam. Ale to tak jak z Hyosungiem i Suzuki. Niby jakieś tam podzespoły te same, ale jak z bliska obejrzałem [całkiem ładne, nie powiem] kilka H. to zrozumiałem gdzie leży różnica w cenie.
Przy Hujsungu to nawet słynna fabryczna rdza Suzuki wymięka.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-19 06:46:15
Autor: AZ
chinczyka ogladalem...
On 2010-04-17, Jacek.M <niby_nic@op.pl> wrote:
Kymco produkuje pięćdziesiątki dla Hondy, Peugeota i 450-tki dla BMW.
Syna ma pięćdziesiątkę, jego kumpel też i na razie bez problemów dwa sezony i trochę.

Ze jak? Kymco robi cos dla Hondy, Peugeota i BMW? Cos mi sie wierzyc nie
chce :-)
Ten sam silnik i napęd co w Hondzie a cena dwa razy mniejsza.

Nie 'ten sam' a 'tak samo wygladajacy'. Wymiary i wyglad nie decyduja
o trwalosci silnika, decyduja przede wszystkim uzyte materialy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-04-19 13:21:39
Autor: Leszek Karlik
chinczyka ogladalem...
On Mon, 19 Apr 2010 09:46:15 +0300, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]
Ten sam silnik i napęd co w Hondzie a cena dwa razy mniejsza.

Nie 'ten sam' a 'tak samo wygladajacy'. Wymiary i wyglad nie decyduja
o trwalosci silnika, decyduja przede wszystkim uzyte materialy.

To jedno, tolerancje na produkcji i kontrola jakości to drugie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

chinczyka ogladalem...