chinska twarz PKO BP

Data: 2012-01-04 20:52:09
Autor: zylaste czolo
chinska twarz PKO BP
Dzisiaj zostało ustawionych 200 kontraktów na PKO po cenie 32,70, które weszły, na fixing kurs PKO wyszedł na 33,00. To jest jedna ze spolek ktora Ladek zrobi 2500 na wigu20.
Orlon i Lotos to kolejne...

No i do tego PKO BP rusza na podbij Chin !

zylaste czolo

Data: 2012-01-04 12:58:05
Autor: Charlie delta
chinska twarz PKO BP
On 4 Sty, 21:52, " zylaste czolo" <zylastecz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Dzisiaj zosta o ustawionych 200 kontrakt w na PKO po cenie 32,70, kt re
wesz y, na fixing kurs PKO wyszed na 33,00.
To jest jedna ze spolek ktora Ladek zrobi 2500 na wigu20.
Orlon i Lotos to kolejne...

No i do tego PKO BP rusza na podbij Chin !

zylaste czolo

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

zanim żyłka ci pęknie panienka, co to jest Orlon, może i ja ustawię
się w kolejce po tę miskę ryżu buhahahahahaa

Data: 2012-01-05 17:10:16
Autor: kigam
chinska twarz PKO BP

wrote:
[...]

Ale mam z ciebie polewkę. Pisz częściej pacanie.

Data: 2012-01-05 09:12:17
Autor: Charlie delta
chinska twarz PKO BP
On 5 Sty, 17:10, kigam <pilot.zol...@gmail.com> wrote:
Dnia 04-01-2012 o 21:58:05 Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
napisał(a):

> zanim żyłka ci pęknie panienka, co to jest Orlon, może i ja ustawię
> się w kolejce po tę miskę ryżu buhahahahahaa

Ale mam z ciebie polewkę. Pisz częściej pacanie.

--
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

rozumiem że masz powód do złości, zapewne Pan Rynek przewalcował ci
dupsko jak rasowej kurwie buhahahahaha

thx za kasę z dzisiejszego rozliczenia panienka, przyda się na week
bez trejdu

Data: 2012-01-05 19:46:47
Autor: kigam
chinska twarz PKO BP

napisał(a):

> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

rozumiem że masz powód do złości, zapewne Pan Rynek przewalcował ci

Mylisz się Pani Rynkowa mnie wyruchała, a że niezła z niej suka poddałem  się bez walki.

thx za kasę z dzisiejszego rozliczenia panienka, przyda się na week
bez trejdu

Fajnie, że zdążyłem. Jak mój makler robił rozliczenie to w tle słyszałem  szum pieniędzy płynących po światłowodzie na twoje konto.

Data: 2012-01-05 19:51:50
Autor: zylaste czolo
chinska twarz PKO BP

Fajnie, =BFe zd=B1=BFy=B3em. Jak m=F3j makler robi=B3 rozliczenie to w t=
le s=B3ysza=B3em  =

szum pieni=EAdzy p=B3yn=B1cych po =B6wiat=B3owodzie na twoje konto.

myslalem ze nie masz kanalizacji w tym WC za chalupom,

co za poziom tej grupy tfu

Data: 2012-01-07 19:52:08
Autor: Endriu
chinska twarz PKO BP
co za poziom tej grupy tfu

To wrzuć jakiegos afl-a, tudziez mql-a to poziom się podniesie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

chinska twarz PKO BP