chinska twarz PKO BP

Data: 2012-01-04 12:58:05
Autor: Charlie delta
chinska twarz PKO BP
On 4 Sty, 21:52, " zylaste czolo" <zylastecz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Dzisiaj zosta o ustawionych 200 kontrakt w na PKO po cenie 32,70, kt re
wesz y, na fixing kurs PKO wyszed na 33,00.
To jest jedna ze spolek ktora Ladek zrobi 2500 na wigu20.
Orlon i Lotos to kolejne...

No i do tego PKO BP rusza na podbij Chin !

zylaste czolo

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

zanim żyłka ci pęknie panienka, co to jest Orlon, może i ja ustawię
się w kolejce po tę miskę ryżu buhahahahahaa

Data: 2012-01-05 17:10:16
Autor: kigam
chinska twarz PKO BP

wrote:
[...]

Ale mam z ciebie polewkę. Pisz częściej pacanie.

Data: 2012-01-05 09:12:17
Autor: Charlie delta
chinska twarz PKO BP
On 5 Sty, 17:10, kigam <pilot.zol...@gmail.com> wrote:
Dnia 04-01-2012 o 21:58:05 Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
napisał(a):

> zanim żyłka ci pęknie panienka, co to jest Orlon, może i ja ustawię
> się w kolejce po tę miskę ryżu buhahahahahaa

Ale mam z ciebie polewkę. Pisz częściej pacanie.

--
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

rozumiem że masz powód do złości, zapewne Pan Rynek przewalcował ci
dupsko jak rasowej kurwie buhahahahaha

thx za kasę z dzisiejszego rozliczenia panienka, przyda się na week
bez trejdu

Data: 2012-01-05 19:46:47
Autor: kigam
chinska twarz PKO BP

napisał(a):

> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

rozumiem że masz powód do złości, zapewne Pan Rynek przewalcował ci

Mylisz się Pani Rynkowa mnie wyruchała, a że niezła z niej suka poddałem  się bez walki.

thx za kasę z dzisiejszego rozliczenia panienka, przyda się na week
bez trejdu

Fajnie, że zdążyłem. Jak mój makler robił rozliczenie to w tle słyszałem  szum pieniędzy płynących po światłowodzie na twoje konto.

Data: 2012-01-05 19:51:50
Autor: zylaste czolo
chinska twarz PKO BP

Fajnie, =BFe zd=B1=BFy=B3em. Jak m=F3j makler robi=B3 rozliczenie to w t=
le s=B3ysza=B3em  =

szum pieni=EAdzy p=B3yn=B1cych po =B6wiat=B3owodzie na twoje konto.

myslalem ze nie masz kanalizacji w tym WC za chalupom,

co za poziom tej grupy tfu

Data: 2012-01-07 19:52:08
Autor: Endriu
chinska twarz PKO BP
co za poziom tej grupy tfu

To wrzuć jakiegos afl-a, tudziez mql-a to poziom się podniesie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

chinska twarz PKO BP