chinskie wynalazki do immo

Data: 2016-07-25 21:58:47
Autor: m4rkiz
chinskie wynalazki do immo
ogolnie dyskusji na ten temat nie widzialem tu nigdy, ale moze ktos choc troche liznal temat i cos podpowie

chcialem kupic jakiegos chinczyka do zabawy w immobilizery, klonowanie pastylek

pojecie o tym mam takie sobie (zaprogramowalem sobie kilka kluczy do
bmw na ak90 i kilka z PSA diagboxem, sklonowalem jakies stare audi
mini zedbullem) ale chcialem sie troche doszkolic

zastosowanie raczej czysto prywatne - po rodzinie dalszej i blizszej mam sporo aut roznych marek, dominuja roczniki 2000-2010 wiec nic z najnowszych rzeczy

przechodzac do sedna - czy zestaw x100 pro C,D i handy baby z G i kilkunastoma transponderami ma sens czy znajde za te pieniadze (~750 usd) cos lepszego?

chinskie wynalazki do immo