Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   chiptuning Katowice Dynosoft

chiptuning Katowice Dynosoft

Data: 2010-07-21 18:15:07
Autor: h1n1
chiptuning Katowice Dynosoft
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM) u p. Gołąbka.
Próbowałem szukać opinii w necie, ale ogólnie bardzo skąpo.
Czy ktoś u nich praktykował? Jak wrażenia?
Z góry dzięki za (p)odpowiedzi.

Data: 2010-07-22 08:43:16
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-21 18:15,  *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie jest uciążliwe.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 08:45:55
Autor: Grejon
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
W dniu 2010-07-22 08:43, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2010-07-21 18:15,  *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-22 11:03:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
W dniu 2010-07-22 08:45, Grejon pisze:
W dniu 2010-07-22 08:43, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2010-07-21 18:15, *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)


Taka viagra, pt. "mam NIEMIECKI silnik w swoim Oplu". ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-07-22 13:21:24
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 11:03,  *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)

Taka viagra, pt. "mam NIEMIECKI silnik w swoim Oplu". ;)

Niektóre TDCI są tez niemieckie :), a jednak brakuje w nich tej błyskawicy ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 11:11:32
Autor: Gabriel 'wilk'
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Użytkownik Grejon napisał:

W dniu 2010-07-22 08:43, Mirek Ptak pisze:

Dnia 2010-07-21 18:15,  *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)


Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.


Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)
Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a wszystko co na "f" jest beeee :-)
pozdrawiam

--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-22 13:18:32
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 11:11,  *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)


Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.


Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)

Ale poprawiony :)

Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
wszystko co na "f" jest beeee :-)

Uderz w stół ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 13:23:50
Autor: Gabriel 'wilk'
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Użytkownik Mirek Ptak napisał:

Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
wszystko co na "f" jest beeee :-)


Uderz w stół ;)
Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych Gliwicach to jakas mania niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc ostatnio na zlocie dal sie skusic na jazde subarynka i byl usmiechniety) :-)
pozdrawiam

--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-22 14:49:08
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 13:23,  *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
wszystko co na "f" jest beeee :-)


Uderz w stół ;)
Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych
Gliwicach to jakas mania niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc
ostatnio na zlocie dal sie skusic na jazde subarynka i byl usmiechniety)
:-)

Zapewne dla tego, że Subaru kiedyś (nie wiem jak teraz) należało w jakiejś części do GM - tak jak Opel ;) - nawet wspólne serwisy były w PL.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 10:29:41
Autor: omega_fan
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Jasne, ale ~150 KM jest jeszcze mniej uciążliwe :)
Poza tym dobry chiptuning to nie tylko cyferki... to też przebieg
krzywych, zrób kiedyś sobie to zobaczysz - zupełnie inny samochód.

Data: 2010-07-22 13:19:53
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 10:29,  *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Jasne, ale ~150 KM jest jeszcze mniej uciążliwe :)
Poza tym dobry chiptuning to nie tylko cyferki... to też przebieg
krzywych, zrób kiedyś sobie to zobaczysz - zupełnie inny samochód.

Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 14:42:03
Autor: .Peeter
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
"Mirek Ptak" wrote:
Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
maksymalną moc.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-22 14:51:32
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 14:42,  *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

Nie mam zielonego pojęcia :)

A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
maksymalną moc.

Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 15:17:52
Autor: omega_fan
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Mirek Ptak wrote:
Dnia 2010-07-22 14:42,  *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

Tak. Z tego co wiem, do Z19DTH (czyli 150 KM) są tańsze :)

Nie mam zielonego pojęcia :)

A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
maksymalną moc.

Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to
coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)

Dlatego się robi chiptuning z głową, bez gwałtownego strzału momentu
z dołu. Naturalnie, że się szybciej zużywa przy większej mocy, ale
czego się nie robi dla funu ;)

Data: 2010-07-22 10:00:50
Autor: krzysiek82
chiptuning Katowice Dynosoft
cinsoft.pl

--
krzysiek82

Data: 2010-07-22 12:19:22
Autor: krzysiek82
chiptuning Katowice Dynosoft
h1n1 pisze:
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM) u p. Gołąbka.
Próbowałem szukać opinii w necie, ale ogólnie bardzo skąpo.
Czy ktoś u nich praktykował? Jak wrażenia?
Z góry dzięki za (p)odpowiedzi.


Zanim na cokolwiek się zdecydujesz należy zweryfikować stan techniczny silnika oraz rozrządu. Najlepiej zastosować wzmacniany pasek oraz sprawdzić stan kół zębatych gdyż po większych przebiegach zwłaszcza koło na wale może być już lekko zjechane. Zwróć na to uwagę.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-22 14:13:01
Autor: Rafal Lorenc
chiptuning Katowice Dynosoft
h1n1 [h1n1@wp.pl]   na: pl.misc.samochody napisal/la:

 Planuję podnieść parametry swojego wĂłzka (Opel C 1,9 tdci 120 KM) u p.  Gołąbka.
 PrĂłbowałem szukać opinii w necie, ale ogĂłlnie bardzo skąpo.
 Czy ktoś u nich praktykował? Jak wraĹźenia?
 Z gĂłry dzięki za (p)odpowiedzi.

Jedź do Wojtka vel Aligatora, najpierw oceni Ci auto i powie czy się
nadaje.
BTW nie Katowice tylko Tychy ;-)


Pozdrawiam,
Rafal Lorenc

--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl

Data: 2010-07-23 06:07:11
Autor: h1n1
chiptuning Katowice Dynosoft
Jakiś kontakt do Aligatora?
Rozumiem, że jak tuningować to w Tychach? Tylko w jakim zakładzie?

Data: 2010-07-23 08:23:01
Autor: Rafal Lorenc
chiptuning Katowice Dynosoft
h1n1 [h1n1@wp.pl]   na: pl.misc.samochody napisal/la:

 Jakiś kontakt do Aligatora?
 Rozumiem, Ĺźe jak tuningować to w Tychach? Tylko w jakim zakładzie?

No właśnie dynosoft - przeczytałem swoją poprzednią odpowiedź i
faktycznie mogłeś źle odczytać.
Dynosoft Katowice = Wojtek vel Aligator Tychy - jakieś pół roku temu
przeniósł się z Katowic do Tych. ;-)
JedĹş do niego a wyjedziesz zadowolony.


Pozdrawiam,
Rafal Lorenc

--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl

chiptuning Katowice Dynosoft

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona