Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [OT] chiptuning Katowice Dynosoft

[OT] chiptuning Katowice Dynosoft

Data: 2010-07-22 08:43:16
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-21 18:15,  *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie jest uciążliwe.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 08:45:55
Autor: Grejon
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
W dniu 2010-07-22 08:43, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2010-07-21 18:15,  *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-22 11:03:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
W dniu 2010-07-22 08:45, Grejon pisze:
W dniu 2010-07-22 08:43, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2010-07-21 18:15, *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)


Taka viagra, pt. "mam NIEMIECKI silnik w swoim Oplu". ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-07-22 13:21:24
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 11:03,  *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)

Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)

Taka viagra, pt. "mam NIEMIECKI silnik w swoim Oplu". ;)

Niektóre TDCI są tez niemieckie :), a jednak brakuje w nich tej błyskawicy ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 11:11:32
Autor: Gabriel 'wilk'
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Użytkownik Grejon napisał:

W dniu 2010-07-22 08:43, Mirek Ptak pisze:

Dnia 2010-07-21 18:15,  *h1n1* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)


Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.


Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)
Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a wszystko co na "f" jest beeee :-)
pozdrawiam

--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-22 13:18:32
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 11:11,  *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)


Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.


Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)

Ale poprawiony :)

Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
wszystko co na "f" jest beeee :-)

Uderz w stół ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 13:23:50
Autor: Gabriel 'wilk'
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Użytkownik Mirek Ptak napisał:

Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
wszystko co na "f" jest beeee :-)


Uderz w stół ;)
Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych Gliwicach to jakas mania niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc ostatnio na zlocie dal sie skusic na jazde subarynka i byl usmiechniety) :-)
pozdrawiam

--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-22 14:49:08
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 13:23,  *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
wszystko co na "f" jest beeee :-)


Uderz w stół ;)
Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych
Gliwicach to jakas mania niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc
ostatnio na zlocie dal sie skusic na jazde subarynka i byl usmiechniety)
:-)

Zapewne dla tego, że Subaru kiedyś (nie wiem jak teraz) należało w jakiejś części do GM - tak jak Opel ;) - nawet wspólne serwisy były w PL.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 10:29:41
Autor: omega_fan
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Jasne, ale ~150 KM jest jeszcze mniej uciążliwe :)
Poza tym dobry chiptuning to nie tylko cyferki... to też przebieg
krzywych, zrób kiedyś sobie to zobaczysz - zupełnie inny samochód.

Data: 2010-07-22 13:19:53
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 10:29,  *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
jest uciążliwe.

Jasne, ale ~150 KM jest jeszcze mniej uciążliwe :)
Poza tym dobry chiptuning to nie tylko cyferki... to też przebieg
krzywych, zrób kiedyś sobie to zobaczysz - zupełnie inny samochód.

Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 14:42:03
Autor: .Peeter
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
"Mirek Ptak" wrote:
Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
maksymalną moc.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-22 14:51:32
Autor: Mirek Ptak
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Dnia 2010-07-22 14:42,  *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

Nie mam zielonego pojęcia :)

A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
maksymalną moc.

Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-07-22 15:17:52
Autor: omega_fan
[OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Mirek Ptak wrote:
Dnia 2010-07-22 14:42,  *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

Tak. Z tego co wiem, do Z19DTH (czyli 150 KM) są tańsze :)

Nie mam zielonego pojęcia :)

A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
maksymalną moc.

Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to
coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)

Dlatego się robi chiptuning z głową, bez gwałtownego strzału momentu
z dołu. Naturalnie, że się szybciej zużywa przy większej mocy, ale
czego się nie robi dla funu ;)

[OT] chiptuning Katowice Dynosoft

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona