chkdsk i klonowanie [cross]

Data: 2016-11-16 20:18:17
Autor: Tomaszek
chkdsk i klonowanie [cross]
W dniu 2016-11-15 o 17:43, rs pisze:
mam do wymiany dysk w laptopie. żeby nie było niespodzianek najpierw
sprawdziłem źródłowy dysk za pomocą chkdsk. nie było żadnych błędów.
zacząłem klonować. najpierw przy użyciu HD Clone Pro, ale odmówił
współpracy podczas weryfikacji. najnowsza clonezilla również
stwierdziła, ze na dysku są błędy. HD regenerator powiedział po
przeczesaniu dysku do trzech czwartych, stwierdził, że dysk "nie jest
gotowy". dodam, ze system zainstalowany na tym dysku chodzi bez żadnego
problemu. żadnych błędów systemowych w logach. jaki czort?
ktoś podsunie jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić, z wyjątkiem
instalacji systemu na nowym twardym dysku. z góry dzięki. <rs>

1. W jakim to języku napisane jest powyższe?
2. CHKDSK o ile się nie mylę sprawdza tylko logiczną strukturę, do sprzętu się nie dotyka. Sprawdź dysk, z którego robisz obraz (pierwotny) programem od producenta dysku. Tylko w przypadku programu producenta masz gwarancję, że program uzyska pełen dostęp do dysku.

Z życia wzięte: podniosłem jedną Baracudę 11 programem SeaTools for DOS(naturalnie tylko po to, by zgrać z tego dane i na śmietnik) żaden inny program sobie nie poradził.

--
t0maszek
#nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#

Data: 2016-11-16 14:37:19
Autor: rs
chkdsk i klonowanie [cross]
On 11/16/2016 2:18 PM, Tomaszek wrote:
[...]

w takim, którym jak widać władasz i rozumiesz, skoro potrafisz odpowiedzieć.

[...]

dzięki. sprawa już jest zamknięta. jeśli cię interesuje, to przeczytaj moja odpowiedz do nadira. <rs>

Data: 2016-11-16 20:57:51
Autor: Tomaszek
chkdsk i klonowanie [cross]
W dniu 2016-11-16 o 20:37, rs pisze:
[...]

Niniejszym zostałeś zaklasyfikowany jako gramatyczny nazista;)Gdybym tak miał z każdym nie rozmawiać, kto kaleczy język to niedługo nie miałbym się do kogo odzywać. Takie czasy:(

[...]

Nie poznaliśmy jednak istoty problemu. Jakiś program poradził sobie z jakimiś błędami.

Data: 2016-11-17 01:56:15
Autor: rs
chkdsk i klonowanie [cross]
On 11/16/2016 2:57 PM, Tomaszek wrote:
[...]

mało mnie interesują twoje klasyfikacje i zawodzenia.

dzięki. sprawa już jest zamknięta. jeśli cię interesuje, to przeczytaj
moja odpowiedz do nadira. <rs>
Nie poznaliśmy jednak istoty problemu. Jakiś program poradził sobie z
jakimiś błędami.

owszem poznaliście. z czymś jeszcze masz problemy? <rs>

chkdsk i klonowanie [cross]