chkdsk i klonowanie [cross]

Data: 2016-11-18 20:19:03
Autor: cana
chkdsk i klonowanie [cross]
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
mam do wymiany dysk w laptopie. żeby nie było niespodzianek najpierw sprawdziłem źródłowy dysk za pomocą chkdsk. nie było żadnych błędów. zacząłem klonować. najpierw przy użyciu HD Clone Pro, ale odmówił współpracy podczas weryfikacji. najnowsza clonezilla również stwierdziła, ze na dysku są błędy. HD regenerator powiedział po przeczesaniu dysku do trzech czwartych, stwierdził, że dysk "nie jest gotowy". dodam, ze system zainstalowany na tym dysku chodzi bez żadnego problemu. żadnych błędów systemowych w logach. jaki czort?
ktoś podsunie jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić, z wyjątkiem instalacji systemu na nowym twardym dysku. z góry dzięki. <rs>

mnie przy przenosinach z hdd na ssd przy badach na systemowej
 pomógł  aiomei backuper zbootowany z usb, skopiowałem z błędami,  naprawilem na ssd i działa  do dziś,  hdd  źródłowy zresztą  też i to w mniej komfortowych warunkach bez
 fanaberii :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Data: 2016-11-18 16:14:14
Autor: rs
chkdsk i klonowanie [cross]
On 11/18/2016 2:19 PM, cana wrote:
[...]

dzięki. widać, że nie czytałeś wątku. też przy użyciu tego programu rozwiązałem swój problem. chyba można go spokojnie polecać. <rs>

Data: 2016-12-02 19:44:04
Autor: cana
chkdsk i klonowanie [cross]
[...]

czytałem,  ale chyba nie cały topic... mea culpa,  mea culpa maxima :-)

Data: 2016-12-05 12:38:40
Autor: rs
chkdsk i klonowanie [cross]
On 12/2/2016 1:44 PM, cana wrote: