chkdsk - problem na c:

Data: 2009-05-09 14:58:23
Autor: toolpusher
chkdsk - problem na c:
Witam,
Po wpisaniu komendy [chkdsk /p /r]w konsoli odzyskiwania uruchomionej z płytki Win XP dla partycji c: wyskakuje od razu na początku że wykryto jeden nieowracalny problem. Mam 2 dyski spięte w Raid - stripe a Matrix storage nie pokazuje błędów. Inne partycje tej macierzy chkdsk sprawdził bez problemu wykrył problemy i je naprawił ale c: nie chce nawet ruszyć. Dełem fixmbr poszło ale nie pomogło.Czy to oznacza uszkodzony dysk??? System chodzi normalnie nie wyskakują bsody tzn wyskakiwały dla ntfs.sys ale podmieniłem plik i tam gdzie przedtem był zawsze BSOD po urochmieniu pewnego programu teraz juz nie ma więc mniemam że jest dobrze.
Przeleciałem macierz programikiem HDtune na błędy ale nic nie wykrył.
jakieś sugestie?

Piotr Klęba

Data: 2009-05-09 18:28:51
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/Poland
chkdsk - problem na c:

[...]

Ja bym odpalił płytkę systemową dalej i zasymulował instalację na c:,
bez zmian w systemie plików, co spowoduje przeskanowanie dysków,
może to pomoże? Tak bym zrobił przy jednym dysku, nie wiem nic
o macierzach, zaznaczam... Piotrek

chkdsk - problem na c: