chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie

Data: 2009-08-22 05:13:36
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
- Chłopaki odchodzę, to był chyba mój ostatni mecz w Wiśle - powiedział
kibicom po meczu z Arką najlepszy strzelec ostatnich lat "Białej Gwiazdy" -
Paweł Brożek, który na pożegnanie rzucił fanom swoją koszulkę. "Brozio"
odchodzi do Fulham.

O godz. 17 w Gdańsku menedżer Pawła Brożka - Radosław Osuch spotkał się w
sprawie transferu z przedstawicielami Fulham - trenerem drużyny rezerw Billym
McKinlayem i szefem skoutów Barrym Simmondsem, którzy mieli pełnomocnictwa
zawarcia transferu. Wisłę reprezentowali prezes rady nadzorczej Ryszard Pilch
i dyrektor sportowy Jacek Bednarz.

Anglicy zaoferowali za "Brozia" dwa mln euro. Wisła chciała o milion więcej.
Kwota, za jaką Paweł zostanie sprzedany, to najpewniej 2,5 mln euro. Fulham
byłoby skłonne zapłacić więcej, ale polski napastnik nie wspomoże londyńczyków
w tegorocznej edycji Ligi Europejskiej, gdyż występował w eliminacjach do Ligi
Mistrzów w barwach Wisły.

Data: 2009-08-22 07:33:39
Autor: tees
Przemek Budzyński pisze:
[...]

No cóż - taka kolej rzeczy (choć ja nadal nie mogę coś uwierzyć, że po Pawła zgłasza się klub z Anglii i to z Premiership).

Dla Wisły to załatanie dziury w budżecie i problem ze znalezieniem następcy (choć Skorża zapewnia, że ma ponoć jakichś następców z którymi już prowadzą rozmowy).

A dla Pawła? Myślę że to zły wybór - nie daję mu praktycznie żadnych szans na to żeby zaistniał w składzie Fulham na stałe. Premiership to jednak imho zdecydowanie za wysokie progi.

pzdrw
tees

Data: 2009-08-22 08:50:49
Autor: bodyn
tees pisze:

Dla Wisły to załatanie dziury w budżecie i problem ze znalezieniem następcy (choć Skorża zapewnia, że ma ponoć jakichś następców z którymi już prowadzą rozmowy).
Z tego co wiadomo to juz dziara zostala ponoc zalatana. Uche odchodzac z Almerii
da zarobci wisle ok 1 mln E

Data: 2009-08-22 10:06:36
Autor: Fidelio
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6nvve$8gu$1news.onet.pl...
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Najwyższy czas!

[...]

Czy ja wiem, a kto tam gra w tym Fulham z przodu? To raczej taki skromny waleczny klubik, bez gwiazd. Bez szans na pewno nie jest.

Data: 2009-08-22 08:31:52
Autor: Przemek Budzyński

http://www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/1stTeamPlayers.aspx

Data: 2009-08-22 12:56:16
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6oado$fnp$1inews.gazeta.pl...
[...]

No tak, konkurencja jest, byleby dostał chociaż jakąś szansę.

Data: 2009-08-22 13:56:22
Autor: Danpe
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy kt oś przyjdzie

Przemek Budzyński pisze:
[...]

A dlaczego?
Bzdura jakas, ktos se kiedys wymyslil, ze dobry gracz MUSI wyjechac na
zachod, a z takim podejsciem u nas nigdy nie bedzie LM.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-08-22 15:13:31
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
A dlaczego?
Bzdura jakas, ktos se kiedys wymyslil, ze dobry gracz MUSI wyjechac na
zachod, a z takim podejsciem u nas nigdy nie bedzie LM.

Musi wyjechać bo tu już się nie rozwinie, żeby zrobić progres musi opuścić ten polski grajdołek.
LM bierze się z czego innego, inaczej nie byłoby tam czechów, rumunów i innych nacji ktore masowo eksportują swoich piłkarzy na zachód i w lidze mistrzów jakoś są.
A dlaczego u nas nie ma ligi mistrzów i sukcesów drużyny narodowej to najlepiej tłumaczy wywiad, który tu jakiś czas temu zalinkowałem z młodym zawodnikiem z francji, który teraz gra w polonii warszawa. Tamci dwa razy więcej trenują, myślą tylko o piłce, mają odpowiednią infrastrukturę do tego etc. Mają sprawny system po prostu.

Data: 2009-08-22 13:21:22
Autor: Przemek Budzyński
> [...]

Musi wyjechać bo tu już się nie rozwinie, żeby zrobić progres musi opuścić ten polski grajdołek.

hmmm..........ciekawa teoria. Możesz mi wymienić jakiegoś piłkarza w ostatnich
15 latach, który poczynił takowy progres po wyjeździe?

Bo mnie z graczy z pola tylko Hajto i Wałdoch do głowy przychodzą. Dwaj
obrońcy. A jakiś napastnik, pomocnik? Błaszczykowski grał już znakomicie przed
transferem do Dortmundu. Więc?

Zmartwię Cię - ŻADEN polski piłkarz który uczył się piłki w polskiej lidze i w
polskich juniorach jeszcze długo progresu na Zachodzie nie zrobi.

Data: 2009-08-22 17:01:39
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6orch$eue$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Zmartwię Cię - ŻADEN polski piłkarz który uczył się piłki w polskiej lidze i w
polskich juniorach jeszcze długo progresu na Zachodzie nie zrobi.

No tak... chcesz mi powiedzieć, że Błaszczykowski grający co tydzień mecze w bundeslidze i Błaszczykowski grający co tydzień mecze w ekstraklasie to byłby ten sam zawodnik? Naprawdę tak myślisz? O naiwności! Poza tym, może źle mnie zrozumiałeś, ja nie twierdzę, że Brożek na pewno tam zrobi tam progres, ale tam przynajmniej ma na to teoretyczną szansę - lepiej spróbować niż skazać się na stagnację w Polsce.

Data: 2009-08-22 15:49:32
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
bundeslidze i Błaszczykowski grający co tydzień mecze w ekstraklasie to byłby ten sam zawodnik? Naprawdę tak myślisz?

tak myślę. Bo co ew. zyska na poziomie gry, to straci przez liczniejsze
kontuzje, wynikające w dużej mierze z większych obciążeń treningowych, do
których Dan Petrescu go przywyczaić nie zdążył.

Data: 2009-08-22 15:50:41
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie

aha, no i oczyiwście cały czas czekam na Twoje przykłady tych progresów
polskich graczy na Zachodzie w ciągu ostatnich 15 lat. Doczekam się?

Data: 2009-08-22 18:26:24
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p44g$kp6$1inews.gazeta.pl...

aha, no i oczyiwście cały czas czekam na Twoje przykłady tych progresów
polskich graczy na Zachodzie w ciągu ostatnich 15 lat. Doczekam się?

Ireneusz Jeleń chociażby, ale zaraz powiesz, że przecież nie, to się nie liczy, że to nie progres, zgadłem ;-)?

Data: 2009-08-22 16:33:49
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Ireneusz Jeleń chociażby,

ok. Jeden Jeleń na 15 lat. I to w lidze francuskiej, czyli nie grającej tak
siłowo jak angielska, niemiecka czy włoska, ani tak technicznie jak hiszpańska. A Brożek idzie do Premiership. --

Data: 2009-08-22 18:38:28
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p6ld$2ut$1inews.gazeta.pl...
[...]

Warto nawet jakby 1 na 100 miał się przebić. Nie rozumiem co mu szkodzi spróbować, jakiś argument na to kolega ma?

Data: 2009-08-22 16:51:46
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Warto nawet jakby 1 na 100 miał się przebić. Nie rozumiem co mu szkodzi spróbować, jakiś argument na to kolega ma?

jaja sobie robisz? Wypadnięcie z obiegu i siedzenie na lawie uważasz za
pikusia, pana pikusia?

Data: 2009-08-22 19:06:31
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p7n2$7pn$1inews.gazeta.pl...
[...]

odpowiem cytatem bo nie chce mi się dwa razy pisać tego samego:

dla niego napewno, w koncu kasa robi swoje, zawodowo w tym momencie jest
udupiony, prosze wydrukowac ten post i wrocimy do niego w czerwcu,
podsumujemy jego wyniki, ilosc wystepow w fulham i ilosc strzelonych goli
itd...

Moim zdaniem to jest bardzo niewymierne, bo może się okazać, że więcej
zawodnik zyska samym treningiem i obcowaniem z zawodnikami na profesjonalnym
poziomie niż graniem w pierwszym składzie polskiej ekstraklasy.

Data: 2009-08-22 17:14:03
Autor: Przemek Budzyński
[...]

jest to piramidalna bzdura. Wysiłku meczowego i rytmu meczowego nie zastąpi
nic. A to co napisałeś, to śpiewka polskich "odwalonych" od pierwszego składu.
Jak widać - są jeszcze w Polsce ludzie, którzy to kupują. --

Data: 2009-08-22 19:32:13
Autor: Fidelio
[...]

To zależy. Może się okazać, że cały mecz w polskiej ekstraklasie = kwadrans w premier league.

nic. A to co napisałeś, to śpiewka polskich "odwalonych" od pierwszego składu.
Jak widać - są jeszcze w Polsce ludzie, którzy to kupują.

Podchodzisz do tego zbyt dogmatycznie.

Data: 2009-08-22 17:42:20
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

To zależy. Może się okazać, że cały mecz w polskiej ekstraklasie = kwadrans w premier league.

mhm. Jaaaasne.

Data: 2009-08-22 20:25:48
Autor: yamma
Fidelio wrote:
[...]

Premiership, to zdecydowanie zły kierunek dla polskich piłkarzy. Rasiak, Saganowski, Ślusarski i nawet wychowany w Holandii Smolarek - żaden z tych piłkarzy nie zrobił tam kariery. To jest specyficzny futbol, do którego trzeba mieć odpowiednie predyspozycje. Oczywiście, wszystko się może zdarzyć i Brożek może mieć sezon konia ale ja w to osobiście bardzo wątpię.
yamma

Data: 2009-08-22 20:43:46
Autor: Fidelio
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6pd8j$5ul$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Zgoda. W sumie oficjalnie jeszcze nic nie ogłoszono chyba? Może dzielimy skórę na niedźwiedziu.

Data: 2009-08-22 18:25:24
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p42c$khg$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

bundeslidze i Błaszczykowski grający co tydzień mecze w ekstraklasie to
byłby ten sam zawodnik? Naprawdę tak myślisz?

tak myślę.

Ok, myśl tak dalej :-)

Data: 2009-08-22 16:27:40
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Ok, myśl tak dalej :-)

a do argumentu o kontuzjach i treningach można się odnieść, czy kontrargumentu
nie staje?

Data: 2009-08-22 18:33:51
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Ok, myśl tak dalej :-)

a do argumentu o kontuzjach i treningach można się odnieść, czy kontrargumentu
nie staje?

Tak, mogę się odnieść, gra w piłkę nożną to jest taki sport w którym można odnieść kontuzję, wiem że to trudna prawda, ale just face it, ok?

Data: 2009-08-22 16:53:22
Autor: Przemek Budzyński
[...]

tak. A teraz pytania pomocnicze, bo widzę, że trzeba na motylkach wyjaśniać -
gdzie latwiej o kontuzję i przy jakich obciążeniach treningowych; i czy
łatwiej o nie piłkarzowi, który do takich stopniowo zwiększanych obciążeń
przywykł jako nastolatek?

Data: 2009-08-22 19:27:57
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p7q2$84f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wow, ale jesteś błyskotliwy, aż muszę mrużyć oczy, litości oślepiasz mnie!

gdzie latwiej o kontuzję i przy jakich obciążeniach treningowych; i czy
łatwiej o nie piłkarzowi, który do takich stopniowo zwiększanych obciążeń
przywykł jako nastolatek?

Przy stylu gry Błaszczykowskiego jest to bez znaczenia. Ale przypominam, że kontuzje nie są tematem tej dyskusji, motylki też nie.

Data: 2009-08-22 17:43:10
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Przy stylu gry Błaszczykowskiego jest to bez znaczenia.

tak, oczywiście, jak zapewne także to, że w Bundeslidze mało który mecz
dogrywa do końca?

Data: 2009-08-22 19:50:11
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Przy stylu gry Błaszczykowskiego jest to bez znaczenia.

tak, oczywiście, jak zapewne także to, że w Bundeslidze mało który mecz
dogrywa do końca?

Zgadzam się, że mało profesjonalny trening w jego młodzieńczym okresie mógł go uczynić mniej odpornym na kontuzje. Natomiasy ma się to nijak do faktu, że praktycznie na co dzień rywalizuje z graczami światowej klasy a co to oznacza dla poziomy jego gry i rozwoju jako piłkarza chyba nie muszę tłumaczyć? Kontuzje to też często kwestia pecha, kwestia stylu gry danego zawodnika, wiadomo że jak agresywnie na sużej szybkości wchodzisz w pole karne (Błaszczykowski) to jesteś bardziej narażony na kontuzje niż jak grasz bardziej statycznie. Chyba zgodzisz się co do tego, prawda?

Data: 2009-08-22 17:59:36
Autor: Przemek Budzyński
[...]

tak, tyle, że w lidze niemieckiej gra się po prostu bardzo ostro. I tu trzeba
być bardzo odpornym na urazy. Kontakt z piłkarzami wysokiej klasy jest
niemożliwy, gdy ktoś się ciągle leczy.

Data: 2009-08-22 20:08:03
Autor: Fidelio
[...]

Myślę, że jakbyś zliczył cały jego czas spędzony na boisku w Borussi to by się sporo uzbierało. Rosicky też miał kontuzję długotrwałą, nie jest to wyłącznie problem polski.

Data: 2009-08-23 10:56:04
Autor: Smok Eustachy
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Dnia Sat, 22 Aug 2009 17:01:39 +0200, Fidelio napisał(a):

/.../
[...]

Miałby na to szanse jakby miał tendencję do zapierniczania na treningach już tu w kraju. --
http://pclinuxosjutra.org.pl/

Data: 2009-08-23 14:43:18
Autor: Fidelio
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.08.23.10.57.05Eustachy.pl...
[...]

Znaczy co, Błaszczykowski leń ;-)?

Data: 2009-08-24 18:52:22
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Znaczy co, Błaszczykowski leń ;-)?

nie wiem, czy leń; wiem, że na jego wstydziłbym się płakać przed pismakami n/t
ciężkości treningów u Petrescu, podczas gdy  nie narzekał na w/w ciężkość blisko 20 lat starszy od niego Penksa. --

Data: 2009-08-23 16:47:23
Autor: maciej
Fidelio napisał:

[...]

Żewłakowowie, Lewandowski, Jeleń z sezonu na sezon się poprawia. Zresztą widać po powracajacych piłkarzach, którzy na zachód okazali się za słabi, że po powrocie i tak wyglądają klasę lepiej niż przed w tej śmiesznej lidze poza bardzo nielicznymi wyjątkami jak np Matusiak.

Data: 2009-08-24 14:31:55
Autor: ..Aldi..
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
poza bardzo nielicznymi wyjątkami jak np Matusiak.

właśnie zastanawiałem się, gdzie by tu wepchnąć Matusiaka...

Data: 2009-08-24 19:00:05
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
[...]

mhm...taaaak...bardzo nieliczne te wyjątki.

Zakrzewski, FRankowski, Kosowski, Mila, Karwan, Łukasiewicz, Niedzielan,
Dziewicki.....wszyscy oni są baaaaardzo nieliczni............o jak strasznie
nieliczni.....

Data: 2009-08-24 20:10:03
Autor: Viking

"Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message

Zakrzewski, FRankowski, Kosowski, Mila, Karwan, Łukasiewicz, Niedzielan,
Dziewicki.....wszyscy oni są baaaaardzo nieliczni............o jak strasznie
nieliczni.....

no ztym frankowskim to tak ciezko powiedziec bo akurat po powrocie zablysnal, tym pierwszym ;)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-24 21:20:55
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

mhm...taaaak...bardzo nieliczne te wyjątki.

Zakrzewski

A to on w piłkę umiał kiedyś grać?

FRankowski

No bardzo słaby piłkarz, faktycznie strasznie zaszkodziło mu terminowanie na zachodzie.

Kosowski,

Co z nim? Zdaje się po powrocie do Wisły po treningach na zachodzie był jeszcze lepszy niż przed wyjazdem, Skorża za nic nie chciał go puścić.

Mila

Niby teraz jest słabszy niż jak wyjeżdżał? Litości...

Karwan

Ten podupadł przez kontuzję.

Łukasiewicz

Co z nim? Był kiedyś lepszy?

wszyscy oni są baaaaardzo nieliczni............o jak strasznie nieliczni.....

A ty znowu im mniej rozumiesz tym więcej się udzielasz. Sio.

Data: 2009-08-24 20:03:06
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):

> FRankowski

No bardzo słaby piłkarz, faktycznie strasznie zaszkodziło mu terminowanie na zachodzie.

kiedyś myślałem że Ty durnia udajesz. O naiwności. --

Data: 2009-08-24 22:05:02
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

kiedyś myślałem że Ty durnia udajesz. O naiwności.

No widzisz, ja co do ciebie nigdy nie miałem wątpliwości, że jedyne na co cię stać to obelgi. Ot głupek, który myśli, że jak jest wykształcony to mądrości mu nalali przy okazji.

Data: 2009-08-24 20:08:10
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
No widzisz, ja co do ciebie nigdy nie miałem wątpliwości, że jedyne na co cię stać to obelgi. Ot głupek, który myśli, że jak jest wykształcony

aha, jeszcze i kompleksy robola? Coraz to i lepiej.....

Data: 2009-08-24 22:34:16
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

aha, jeszcze i kompleksy robola? Coraz to i lepiej.....

Robola? Błyskotliwy jesteś jeszcze bardziej niż inteligentny :-)

Data: 2009-08-24 20:30:45
Autor: Viking

"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message

Zakrzewski

A to on w piłkę umiał kiedyś grać?

przeciez mowimy o progresach a nie umiejetnosciach, zrobil progres?

FRankowski

No bardzo słaby piłkarz, faktycznie strasznie zaszkodziło mu terminowanie na zachodzie.

hmmm zdaje sie ze gra w jakiejs jagieloni i strzela jedna bramke co 3 mecze a przed wyjazdem z kraju strzelal 2 bramki w jednym meczu i gral w druzynie mistrza polski, to nazywasz progresem?

Kosowski,

Co z nim? Zdaje się po powrocie do Wisły po treningach na zachodzie był jeszcze lepszy niż przed wyjazdem, Skorża za nic nie chciał go puścić.

dokladnie, zdaje sie...

Mila

Niby teraz jest słabszy niż jak wyjeżdżał? Litości...

a nie??

Karwan

Ten podupadł przez kontuzję.

zawsze znajdzie sie wytlumaczenie

Łukasiewicz

Co z nim? Był kiedyś lepszy?

patrz przypadek 1, zrobil progres czy nie?

Data: 2009-08-24 21:57:23
Autor: maciej
Viking napisał:

przeciez mowimy o progresach a nie umiejetnosciach, zrobil progres?

Ani w przód ani w tył, nie zaszkodziło mu.

hmmm zdaje sie ze gra w jakiejs jagieloni i strzela jedna bramke co 3 mecze a przed wyjazdem z kraju strzelal 2 bramki w jednym meczu i gral w druzynie mistrza polski, to nazywasz progresem?

Nieuczciwe.
1. Zanim w Wiśle strzelał zaliczył wyjazd.
2. Porównanie ilości strzelanych bramek w Jagielloni i Wiśle źle świadczy o używającym tego argumentu.

Kosowski,

Co z nim? Zdaje się po powrocie do Wisły po treningach na zachodzie był jeszcze lepszy niż przed wyjazdem, Skorża za nic nie chciał go puścić.

dokladnie, zdaje sie...

No więc był lepszy.

Mila

Niby teraz jest słabszy niż jak wyjeżdżał? Litości...

a nie??

Oczywiście, że nie.

Karwan

Ten podupadł przez kontuzję.

zawsze znajdzie sie wytlumaczenie

To fakt, a nie tłumaczenie.

Łukasiewicz

Co z nim? Był kiedyś lepszy?

patrz przypadek 1, zrobil progres czy nie?

Uzasadnij, że nie zrobił.

Data: 2009-08-24 20:07:15
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):

> a nie??

Oczywiście, że nie.

przestań się już , jełopo patentowa, kompromitować. Pewnie. Przed wyjazdem jeden z lepszych środkowych pomocników w Polsce,
reprezentant kraju, walnie przyczyniający się do kolejnych awansów Groclinu w
europejskich pucharach. W trakcie pobytu w Austrii i Norwegii e wrak człowieka, mozolnie odbudowujący
formę psychiczną i fizyczną, z daleka od kadry i klubów czołówki. Zaj.....y progres. --

Data: 2009-08-24 20:54:15
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message
przeciez mowimy o progresach a nie umiejetnosciach, zrobil progres?

Ani w przód ani w tył, nie zaszkodziło mu.

ja sie pytam czy zrobil progres bo to jest podstawa watku

Nieuczciwe.

no pewnie, bo nie pasuje do koncepcji to nieuczciwe

No więc był lepszy.

nie byl wlasnie, gdzie jest wobec tego dzis?

Oczywiście, że nie.

oczywiscie ze jest, mila wyjezdzajacy stanowil o grze groclinu ktory gral regularnie w europejskich pucharach i byl calkiem dobrze zapowiadajacym sie grajkiem reprezy (pomijam jego placzliwosc), gdzie jest teraz? w slasku w ktorym jest jednym z wielu, ew odrobine sie wyrozniajacym sie i walczy o utrzymanie a o reprezie moze zapomniec, gdzie tu progres?

Uzasadnij, że nie zrobił.

to ty wmawiasz wszystkim ze wyjazdy dobrze im zrobily wiec ty sobie uzasadniaj ze sie rozwinal pilkarsko:)

Data: 2009-08-24 22:31:51
Autor: maciej
Viking napisał:

Nieuczciwe.
no pewnie, bo nie pasuje do koncepcji to nieuczciwe

W sumie nie chce mi się kontynuować na tym poziomie...
Powiedz, naprawdę uważasz, że w Wiśle tak samo trudno strzelać bramki jak w Jagielloni?

[...]

Stanowi o grze drużyny, która progres robi mniej więcej jak tamten Groclin, a reprezie widzi go bardzo wielu, poza Leo, ale on się przecież nie zna...
Do tego teraz już nie jest płaczkiem, tylko piłkarzem. Co do umiejętności wielce się nei rozwinął (jakby kopał w Groclinie byłoby pewnie podobie - klasyczny przykłąd Majewski, który nie wyjechał i z mega talentu stał się kopaczem), a mentalnie zyskał bardzo dużo. Progres.

> to ty wmawiasz wszystkim ze wyjazdy dobrze im zrobily wiec ty sobie
uzasadniaj ze sie rozwinal pilkarsko:)

Co tu uzasadnaić, to widać.
Taki Majewski został - rozwinał się, że hoho...

Data: 2009-08-24 21:43:08
Autor: Viking
[...]

ROTFL ty naprawde myslisz to co teraz napisales??
Slask jak tamten groclin? wicemistrzostwo polski i 3 runda pucharu uefa?
Benhaker nie zna sie na pilce?

> to ty wmawiasz wszystkim ze wyjazdy dobrze im zrobily wiec ty sobie
uzasadniaj ze sie rozwinal pilkarsko:)

Co tu uzasadnaić, to widać.
Taki Majewski został - rozwinał się, że hoho...

co ma majewski do lukasiewicza?

Data: 2009-08-26 22:58:12
Autor: maciej
Viking napisał:

Kosowski,

Co z nim? Zdaje się po powrocie do Wisły po treningach na zachodzie był jeszcze lepszy niż przed wyjazdem, Skorża za nic nie chciał go puścić.

dokladnie, zdaje sie...

Pewnie, że razem z Sikorą i Żewłakowem pogra teraz w Lidze Mistrzów też mi się zdaje...

Data: 2009-08-22 17:13:49
Autor: UGI
[...]

Tymbardziej Brożek, gość, który płakał, że Peterscu kazał mu oddawać milion strzałów na bramke w czasie treningów. W Anglii bedzie musial strzelac dwa razy tyle by w ogole myslec o składzie.

Data: 2009-08-22 15:38:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6oqu0$3ln$1news.onet.pl...
[...]

Tak jak jego poprzednicy: Żurawski, Frankowski czy Matusiak?

Data: 2009-08-22 17:05:24
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h6osda$6qg$1news.onet.pl...
[...]

Nie, chociażby jak Błaszczykowski. Rozumiem, że jemu też najchętniej zabrałbyś paszport bo mógłby nie daj boże podzielić los poprzedników?
Nie jest powiedziane, że mu się uda, ale może lepiej spróbować i zobaczyć jak kopią profesjonaliści niż od razu zakładać, że nic z tego. Co on ma niby do stracenia? Zawsze może wrócić do gry w lidze prokuratorskiej.

Data: 2009-08-22 17:13:37
Autor: Cavallino
[...]

Nie,

A dlaczego nie?

chociażby jak Błaszczykowski.

Nie widzę żeby się jakoś specjalnie rozwinął.
Jest równie dobry jak w momencie wyjazdu - to wszystko.

P.S.
Żeby nie było - ja się cieszę z wyjazdu Brożka.

Data: 2009-08-22 17:32:01
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h6p1v2$ifl$1news.onet.pl...
[...]

Podałeś przykład na "tak", ja podałem na "nie", czyli wniosek jest taki, że jest szansa że mu się powiedzie, a nawet jeśli nie to nie rozumiem w czym problem.

Data: 2009-08-22 19:15:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6p31l$ko0$1news.onet.pl...
[...]

Tak Ci się tylko wydaje.
Przykład podałeś nietrafiony.

Data: 2009-08-22 19:20:50
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Podałeś przykład na "tak", ja podałem na "nie",

Tak Ci się tylko wydaje.
Przykład podałeś nietrafiony.

No tak, siła Twoja argumentacji powala na łopatki ;-)

Data: 2009-08-22 19:24:16
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6p9dn$3f4$1news.onet.pl...
Podałeś przykład na "tak", ja podałem na "nie",

Tak Ci się tylko wydaje.
Przykład podałeś nietrafiony.

No tak, siła Twoja argumentacji powala na łopatki ;-)

Mam Ci setny raz napisać, że Błasczu się nie rozwinął?
Po co?
Przecież już to się dowiedziałeś i to nie tylko ode mnie.

A i tak będziesz bredził że wiesz lepiej?

Data: 2009-08-22 19:37:57
Autor: Mark
Dnia Sat, 22 Aug 2009 19:24:16 +0200, Cavallino napisał(a):

Mam Ci setny raz napisać, że Błasczu się nie rozwinął?

Ja bym to ujal inaczej - Blaszczykowski rozwija sie w swoim "normalnym"
trybie - bo sie rozwija i nie da sie temu zaprzeczyc - ale wplyw na to ma
raczej calkiem zwykle dojrzewanie tego bardzo mlodego zawodnika, niz zmiana
klubu. W polskiej lidze tez by dojrzal.. ot chocby jak Brozek, ktory pare
lat temu straszyl koszmarna nieskutecznoscia.

--
Mark

Data: 2009-08-22 22:00:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:vshb1w8wu9vd.dlgsmok.wot...
[...]

Kontuzje mu raczej w tym rozwoju nie pomagają, a wręcz przeciwnie.
Więc mógłby szybciej.

Data: 2009-08-22 22:20:57
Autor: Mark
Dnia Sat, 22 Aug 2009 22:00:13 +0200, Cavallino napisał(a):

Kontuzje mu raczej w tym rozwoju nie pomagają, a wręcz przeciwnie.
Więc mógłby szybciej.

No tak. Ale kontuzje to cos nieprzwidywalnego. Rwonie dobrze moglby byc
kontuzjowany u nas. Wiec akurat ten aspekt pomijam.

--
Mark

Data: 2009-08-23 00:21:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1rb62gh0248v0$.dlgsmok.wot...
[...]

A ja nie.
Widzę związek pomiędzy niemieckimi wymaganiami treningowymi i grą w meczach w Bundeslidze i ilością tychże kontuzji.

Data: 2009-08-23 11:38:53
Autor: Smok Eustachy
Dnia Sun, 23 Aug 2009 00:21:07 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

A u nas są klepiska

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-08-23 16:06:56
Autor: Mermi
Smok Eustachy pisze:
[...]

Mówisz o boiskach treningowych czy płytach stadionów?

Data: 2009-08-22 19:43:23
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h6p9k1$42n$1news.onet.pl...
[...]

Będę bredził, żeby może się odwołać do słów samego Błaszczykowskiego, z tego co pamiętam to on sobie raczej pobyt w Borussi chwali pod względem piłkarskim. No ale Ty pewnie pamiętasz co innego. A tak to jest subiektywna opinia raczej.

Data: 2009-08-22 17:49:36
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Będę bredził, żeby może się odwołać do słów samego Błaszczykowskiego,

czlowieku, weźże przestań pierniczyć od rzeczy! Piłkarz nie jest tu stroną
obiektywną, co on sam gada, to nie ma najmniejszego znaczenia. Bo wszyscy nasi kopacze gadają to samo. Te same bzdury co Ty, notabene - o
tym, jak to im wiele dało ogladanie ławki i trybun. A tu liczą się fakty. A prawda jest taka, że Błaszczykowski przy swoim dużym talencie ma w
Bundeslidze poważne problemy ze zdrowiem i wydolnością. Często się leczy, a
meczy nie rozgrywa w całości, bo nie jest w stanie. I mam poważne obawy, że
kiedyś kolejnemu trenerowi się to znudzi i wybierze gracza ciut mniej
błyskotliwego, a za to zdrowszego i silniejszego. --

Data: 2009-08-22 20:15:46
Autor: Fidelio
[...]

No tak, zatem żeby ochronić ten talent przed zbędną rysą należałoby go wstawić do muzeum czy masz jakieś inne rozwiązanie dla naszego drogocennego talentu? Garguła jest w naszej lidze i też już dość długo pauzuje z powodu kontuzji, a Błaszczykowski akurat gra z powodzeniem. Kontuzje się zdarzają, niestety taki jest ten sport.

Data: 2009-08-22 19:26:38
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
No tak, zatem żeby ochronić ten talent przed zbędną rysą należałoby go wstawić do muzeum czy masz jakieś inne rozwiązanie

mam. Zostać w naszej lidze albo przejść do ligi, w której nie gra się aż tak siłowo, a bardzije technicznie. Czyli w przypadku Błaszczykowksiego liga francuska lub hiszpańska.

Data: 2009-08-22 21:41:35
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6pgpe$nou$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co do przejścia do francuskiej lub hiszpańskiej ligi ok, to rozumiem, tam faktycznie grają mniej ostro. Chociaż akurat Jeleń ma ciągle problemy z tym swoim kręgosłupem, dlatego ja będę się upierał że to jest bardzo indywidualna kwestia. Natomiast powrót Błaszczykowskiego do naszej ligi jest mi ciężko sobie wyobrazić, to byłoby nudne: mija jednego, mija drugiego, trzeciego jak tyczkę i albo asysta albo bramka. Nie wiem co dobrego mu by miało to przynieść poza złudzeniem, że jest dobry.

Data: 2009-08-22 22:01:20
Autor: Cavallino
[...]

Będę bredził,

No i dlatego mi się już nie chce.

Data: 2009-08-22 22:12:20
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h6piqh$tii$1news.onet.pl...
[...]

Szkoda, jesteś dobry w wycinankach z kontekstu.

Data: 2009-08-23 00:18:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6pjf8$vmu$1news.onet.pl...
[...]

Szkoda,

Może i szkoda.
Napisz jak będziesz miał zamiar dyskutować, zamiast upierać się przy czymś, co pachnie bzdurą na kilometr.

Data: 2009-08-23 00:38:31
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Może i szkoda.
Napisz jak będziesz miał zamiar dyskutować, zamiast upierać się przy czymś, co pachnie bzdurą na kilometr.

Sorry, nie robię w perfumerii nie znam się.

Data: 2009-08-23 00:57:03
Autor: Przemek Budzyński
> [...]

Sorry, nie robię w perfumerii nie znam się.

a to że się nie znasz, to akurat widać.

Data: 2009-08-23 10:54:08
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Sorry, nie robię w perfumerii nie znam się.

a to że się nie znasz, to akurat widać.

Na zapachach? Ekspertem nie jestem, przyznaję.

Data: 2009-08-22 17:16:30
Autor: UGI
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Tak jak jego poprzednicy: Żurawski, Frankowski czy Matusiak?

Dlaczego wiekszosc uwaza wyjazd Zurawskiego na Zachod jako wielki niewypal? Ze dwa dobre sezony w Celtiku mial, w Grecji tez gral dobrze, teraz strzela na Cyprze. Bez wybitnych osiagniec ale zestawianie go z dwójką powyżej to jakies glebokie nieporozumienie.

Data: 2009-08-22 15:51:39
Autor: Przemek Budzyński
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

> Tak jak jego poprzednicy: Żurawski, Frankowski czy Matusiak?

Dlaczego wiekszosc uwaza wyjazd Zurawskiego na Zachod jako wielki niewypal?

tu mówimy o ___progresie___ a nie o niewypałach.

Data: 2009-08-22 18:03:49
Autor: UGI
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

tu mówimy o ___progresie___ a nie o niewypałach.

Ale progresie w czym? W poprawie umiejetnosci, techniki, precyzji? Bo ciezko tego oczekiwac od goscia, który wyjezdza majac prawie 30 lat. Zreszta nawet Brozek jest juz za stary, by czegos sie uczyc.

Data: 2009-08-22 16:19:02
Autor: Przemek Budzyński
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

Ale progresie w czym? W poprawie umiejetnosci, techniki, precyzji? Bo ciezko tego oczekiwac od goscia, który wyjezdza majac prawie 30 lat. Zreszta nawet Brozek jest juz za stary, by czegos sie uczyc.

dowcip polega na tym, że tam nikt na naukę nie czeka. Albo się sprawdza jeden
z drugim, albo go wykopują do słabszej drużyny/ligi. Dlatego szansę progresu
ma tylko piłkarz, który w polskiej lidze de facto nie grał, bo taki nie ma
złych nawyków. To się może zmienić dopiero za jakiś (długi) czas, kiedy zmienimy system
szkolenia młodzieży. Jeśli go w ogóle zmienimy.

Data: 2009-08-22 18:41:08
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p5pm$s91$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jeleń grał, Błaszczykowski grał, Juskowiak grał, Kosecki grał i na zachodzie się sprawdzili. Nie doceniasz charakteru piłkarza, to też ma duże znaczenie.

Data: 2009-08-22 16:54:57
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Jeleń grał, Błaszczykowski grał,

Błaszczykowski nie zrobił żadnego postępu.
Juskowiak grał, Kosecki grał

Stary, wiesz co? Do Bońka się odwołaj. Nie szkodzi, że prehistoria. --

Data: 2009-08-22 19:16:50
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p7t1$8j7$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Jeleń grał, Błaszczykowski grał,

Błaszczykowski nie zrobił żadnego postępu.

To jest kwestia ocenna. Ale wiesz co, poszukam wywiadu z Błaszczykowskim, żeby się przekonać co on o tym sądzi, czy to też dla Ciebie marny argument?

Data: 2009-08-22 17:21:18
Autor: Przemek Budzyński
[...]

ROTFL, TY jesteś komik jednak.

Popatrz ty na jakiś wywiad z polskim "odwalonym" który z podkulonym ogonem
wraca do Polski. Wszyscy jak jeden mąż zgodnie twierdzą, że sportowo to oni
ho, ho, ho.......jak oni zyskali, jak oni strasznie zyskali.....

Chyba tylko jeden Frankowski w ostatnim czasie miał odwagę cywilną, żeby
przyznać się do błędu.

Data: 2009-08-22 19:39:33
Autor: Fidelio
[...]

Uwielbiam takie rzeczowe argumenty, świadczą o klasie dyskutanta :-)

Data: 2009-08-22 17:45:35
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Uwielbiam takie rzeczowe argumenty, świadczą o klasie dyskutanta :-)

argument masz pod spodem, ale Ty wolisz najpierw rżnąć głupa a potem cytat....

Data: 2009-08-22 20:12:09
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6paru$mph$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie jest argument, mowa była o Błaszczykowskim. To jest raczej odwrócenie kota ogonem ;-)

Chyba tylko jeden Frankowski w ostatnim czasie miał odwagę cywilną, żeby
przyznać się do błędu.

Chętnie się dowiem co on uważa za błąd.

Data: 2009-08-22 19:24:47
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
To nie jest argument, mowa była o Błaszczykowskim.

trochę trudno dyskutuje się z kimś, kto nie rozumie słowa pisanego.
Chętnie się dowiem co on uważa za błąd.

swój wyjazd zagraniczny, a zwłaszcza przenosiny do Anglii.

Data: 2009-08-22 21:32:53
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6pglv$n75$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

To nie jest argument, mowa była o Błaszczykowskim.

trochę trudno dyskutuje się z kimś, kto nie rozumie słowa pisanego.

Przykład poproszę.

Chętnie się dowiem co on uważa za błąd.

swój wyjazd zagraniczny, a zwłaszcza przenosiny do Anglii.

Ja nigdy nie twierdziłem, że każdy wyjazd zagraniczny zakończy się sukcesem. Twierdzę jedynie, że warto próbować.

Data: 2009-08-22 21:17:56
Autor: Viking

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Ja nigdy nie twierdziłem, że każdy wyjazd zagraniczny zakończy się sukcesem. Twierdzę jedynie, że warto próbować.

warto, mierzac sily na zamiary, jak np krzynowek zrobil, kuszczak zrobil, dudek zrobil, po koleji, powoli az do klubu w ktorym cos znaczyli a nie rzucac sie z motyka na slonce, ale ty tego nie rozumiesz bo defacto gowno wiesz o pilce...
porownaj mi prosze nastepujacych zawodnikow jezeli mozesz:
nevland, johnson, kamara, zamora i brozek
ew opisz ich silne i slabe strony a jezeli mozesz to zderz te walory ze soba dla kazdego
a potem powiedz mi jaka szanse ma brozek zeby zagrac?
dodam tylko ze to nie komplet napastnikow fulham...

Data: 2009-08-22 22:34:09
Autor: Fidelio
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6pkdo$bm0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Hahaha, oj uwielbiam, te szczyty merytoryczności. Fajne popisy, naprawdę.

[...]

Fulham to jest angielski średniak, nie przesadzajmy, nie napinaj się tak, bo żyłka pęknie.

Data: 2009-08-22 21:36:16
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Fulham to jest angielski średniak, nie przesadzajmy, nie napinaj się tak, bo żyłka pęknie.

czemu nie zrobisz tego o co cie prosze?
przejdzmy ze pierdolenia o niczym do konkretow i na tych konkretach sprobuje ci wyjasnic o czym tu wszyscy do ciebie pisza i moze wtedy zrozumiesz...

Data: 2009-08-22 22:59:41
Autor: Fidelio
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6plg4$gvu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale niby co Ty chcesz mi udowodnić misiu? Zobaczymy jak sobie tak poradzi i tyle, na papierze to można udowodnić wszystko. Ja nie twierdzę, że Brożek zawojuje premiership, wstrzymaj konie waćpan, ja tylko uważam, że powinien spróbować swojej szansy. Konkretów nie będzie dopóki nie zagra więc nie emocjonuj się tak, na razie jeszcze papierów nie podpisał.

Data: 2009-08-22 21:57:48
Autor: Viking
[...]

no i wlasnie kiedy mialo sie skonczyc szczekanie a trzebaby bylo walnac z dziala zrejterowales panie, szkoda...

Data: 2009-08-22 23:43:33
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
no i wlasnie kiedy mialo sie skonczyc szczekanie a trzebaby bylo walnac z dziala zrejterowales panie, szkoda...

Może po prostu trzeba było czytać moje wypowiedzi a nie je nadinterpretować w emocjonalnym szale. Od początku pisałem w tym tonie a nie innym.

Data: 2009-08-22 22:44:51
Autor: Viking
[...]

"whatever dude, u kissed a gay"
ze pojade cytatem:)

Data: 2009-08-23 00:35:37
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
"whatever dude, u kissed a gay"
ze pojade cytatem:)

No tak, fajnie, umiesz cytować. Tylko jeszcze popracuj nad tym żeby ten cytat miał jakiś sens w danym kontekście to będzie już całkiem super, bo bez tego to nie bardzo.
A wracając do tematu to decyzja we wtorek, chociaż podobno zachwyceni występem Brożka nie byli więc nie ma o co kopi kruszyć.

Data: 2009-08-22 23:31:16
Autor: Viking
[...]

jest bardzo bardzo trafny:) trzeba wiedziec skad zaczerpniety, to wszystko:)

A wracając do tematu to decyzja we wtorek, chociaż podobno zachwyceni występem Brożka nie byli więc nie ma o co kopi kruszyć.

wycofujemy sie rakiem?:)

Data: 2009-08-23 00:52:33
Autor: Fidelio
[...]

Rany, ekscytujące. Czyli co, do sprzedawcy w sklepie też takim tekstem rzucasz? Kontekst nie ma znaczenia? Ciekawy temat na pracę socjologiczną w takim razie.

A wracając do tematu to decyzja we wtorek, chociaż podobno zachwyceni występem Brożka nie byli więc nie ma o co kopi kruszyć.

wycofujemy sie rakiem?:)

Nie, po prostu jeśli Brożka nie kupią to temat jakby przestaje być aktualny prawda? (przeczytaj dwa razy, pomyśl i dopiero odpisz, błagam).

Data: 2009-08-22 23:46:39
Autor: Viking
[...]

ale sie miotasz juz:)
czyli twoja teoria o probowaniu sil na zachodzie jest prawdziwa tylko przypadku przejscia brozka do fulham w kazdym innym nie?:P
coraz zabawniej sie ciebie czyta:)

Data: 2009-08-23 01:11:21
Autor: Fidelio
[...]

Ta dyskusja miała aspekt sensu stricto czyli casus Brożka i jego transferu do Fulham.
Skoro nie jest on przesądzony jak widać to go sobie możemy darować, ale ja zdania nie zmieniam w tej kwesti, żeby było jasne. Zresztą podobnego do mnie zdania był Grzegorz Mielcarski w Lidze Plus, no ale on się nie zna przecież na piłce, bo zna się na niej Viking, Cavallino i Przemysław Budzyński o ile pamiętam, to są eksperci właściwi w tej materii i jedynie słuszni, rzecz oczywista.
Aspekt sensu largo zaś dotyczył bardziej szerszego tematu czyli transferów naszych graczy do klubów zagranicznych i tu też zdania nie zmieniam.
Koniec wykładu, trudne wyrazy proszę wpisać do słowniczka.
Czy teraz już wszystko jasne?

Data: 2009-08-23 00:02:30
Autor: Viking
[...]

zdawalo mi sie ze ty jestes tym ekspertem

[...]

tak, dalej bredzisz

Data: 2009-08-23 01:54:09
Autor: Fidelio
[...]

Widzę, że generalnie bazujesz na tym, że coś Ci się zdaje.

[...]

I jesteś strasznie przewidywalny, to nudne. Brakuje Ci wyrazów bliskoznacznych do "bredzisz"?

Data: 2009-08-23 01:18:06
Autor: Cavallino
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Zresztą podobnego do mnie zdania był Grzegorz Mielcarski w Lidze Plus,

Kłamiesz.
Nijak się nie wypowiadał o szalonym postępie jaki to uczynili polscy gracze za granicą, o którym Ty bredzisz.

Data: 2009-08-23 01:51:42
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h6pubg$sof$1news.onet.pl...
[...]

Nikt w studiu nie wypowiadał się w tonie: Brożek nie powinien iść do Fulham.
Wszyscy zgodnie stwierdzili, że to dobra decyzja i życzyli mu powodzenia, czyli zrobili dokładnie to samo co ja tutaj.
O żadnych szalonych postępach nie napisałem, tylko że według mnie i Jeleń i Błaszczykowski zyskali na wyjeździe za granicę na swojej sportowej wartości.
Oczywiście możesz wkleić tu odpowiedni cytat i udowodnić że się mylę, ale obaj wiemy że tego nie zrobisz z prostej przyczyny, jedynce co potrafisz w sensie argumentacji to powtarzać w kółko jedno słowo: "bredzisz". Więcej się nie spodziewam, poza tym że całą moją wypowiedź odpowiednio powycinasz, powienieneś zmienić nick na nożycoręki.

Data: 2009-08-23 02:02:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6q0ai$12j$1news.onet.pl...
[...]

Ale nie to jest przedmiotem dyskusji.
Przedmiotem dyskusji jest to, po co ma tam iść.
Ty mówiłeś że po progres - i z tego wszyscy się śmieją właśnie.

Data: 2009-08-23 10:53:01
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Ale nie to jest przedmiotem dyskusji.

A ja myślałem, że od tego ta dyskusja się zaczęła. No, ale ja pewnie bredzę, prawda :-)?

Przedmiotem dyskusji jest to, po co ma tam iść.

Między innymi, dyskusja rozeszła się w kilku kierunkach, ale jej źródłem był transfer Brożka, jeśli uważasz że to nie jest przedmiotem dyskusji to jest to dość kuriozalny pogląd delikatnie mówiąc.

Ty mówiłeś że po progres - i z tego wszyscy się śmieją właśnie.

Niech się śmieją, śmiech to zdrowie, ale argument taki sobie.
No ale chętnie się dowiem gdzie ma Brożek wyruszyć po progres według Ciebie?

Data: 2009-08-23 11:06:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6r01h$u2k$1news.onet.pl...
Ale nie to jest przedmiotem dyskusji.

A ja myślałem, że od tego ta dyskusja się zaczęła.

Nie.
Moja dyskusja z Tobą zaczęła się kiedy napisałeś bzdurę, której nie wiedzieć czemu bronisz jak niepodległości.

Do tego jeszcze nie rozumiejąc kto i co do Ciebie pisze.

Przedmiotem dyskusji jest to, po co ma tam iść.

Między innymi, dyskusja rozeszła się w kilku kierunkach

Nie.
Ja dyskutowałem tylko o jednym.
I nie miało to nic wspólnego z tym o czym mówiono w L+.
A Ty piszesz że miało.

Ty mówiłeś że po progres - i z tego wszyscy się śmieją właśnie.

Niech się śmieją, śmiech to zdrowie, ale argument taki sobie.
No ale chętnie się dowiem gdzie ma Brożek wyruszyć po progres według Ciebie?

A kto powiedział, że on jest w stanie osiągnąć jeszcze jakiś progres?
IMO ma zbyt małe umiejętności, żeby stać się lepszy niż jest w tej chwili.

A to co umie to (jeśli już) mogłoby się przydać się w lidze, gdzie gra się wolniej i bardziej technicznie niż Premiership.
Może liga francuska, może jakieś spoza czołówki europejskiej?

Data: 2009-08-23 12:12:15
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h6r0q5$9o$1news.onet.pl...
[...]

"moja dyskusja z Tobą" a dyskusja to jest różnica właśnie.

Do tego jeszcze nie rozumiejąc kto i co do Ciebie pisze.

Rozumiem doskonale, jeśli tylko dokładnie sprecyzujesz czy chodzi o dyskusję w całym wątku, czy tylko z Tobą.

[...]

O ile pamiętam, napisałeś że cieszysz się, że Brożek odejdzie więc jednak chyba nie tylko o jednym.

[...]

Nigdy się nie dowiemy dopóki nie wyjedzie, w tym sęk, ciągle to powtarzam.

IMO ma zbyt małe umiejętności, żeby stać się lepszy niż jest w tej chwili.

Zauważ, że poprzez samo granie z przeciwnikami na poziomie premiership automatyczne ogrywasz się z klasowym przeciwnikiem, już samo to daje Ci dodatkowe doświadczenie, że później nie pękasz bo to dla Ciebie norma a nie poziom oglądany od święta.Także mam tu na mysli raczej ten aspekt niż nabycie jakichś technicznych umiejętności.

A to co umie to (jeśli już) mogłoby się przydać się w lidze, gdzie gra się wolniej i bardziej technicznie niż Premiership.
Może liga francuska, może jakieś spoza czołówki europejskiej?

Ok, taki argument przyjmuję, że może niekoniecznie klub angielski jest dla niego idealny. Niestety realia są też takie, że polscy piłkarze nie mogą niestety za bardzo przebierać w ofertach jak w ulęgałkach i dobrać sobie klub idealny. Także to też trzeba brać pod uwagę. Podsumowując: na to czy polski piłkarz zyska na wyjeździe na zachód, ma wpływ cholernie wiele rzeczy i jest to kwestia bardzo indywidualna, zależy też od kwesti językowych, środowiskowych, aklimatyzacyjnych i charakteru i osobowości zawodnika. Jeden wyjedzie i się przebije, drugi wyjedzie i poniesie porażkę, nie sposób przewidzieć, ale próbować warto jeśli tak jak Brożek w kraju nie ma już celów, których by nie osiągnął.

Data: 2009-08-23 12:22:44
Autor: Cavallino
[...]

Tak - polegająca na tym, że nie wiesz z kim i o czym dyskutujesz.
A potem w rezultacie wrzucasz wszystkich do jednego worka.

Do tego jeszcze nie rozumiejąc kto i co do Ciebie pisze.

Rozumiem doskonale, jeśli tylko dokładnie sprecyzujesz czy chodzi o dyskusję w całym wątku, czy tylko z Tobą.

Ze mną.
Zresztą z innymi w większości też.

O ile pamiętam, napisałeś że cieszysz się, że Brożek odejdzie

Czyli co, pisałem coś co było niezgodne z opiniami w L+, czy jednak nie?

A kto powiedział, że on jest w stanie osiągnąć jeszcze jakiś progres?

Nigdy się nie dowiemy dopóki nie wyjedzie

A musimy?

IMO ma zbyt małe umiejętności, żeby stać się lepszy niż jest w tej chwili.

Zauważ, że poprzez samo granie z przeciwnikami na poziomie premiership automatyczne ogrywasz się z klasowym przeciwnikiem

Jasne.
Jest tylko jeden problem - trzeba grać.
A do tego jest za cienki w uszach.
Będzie ławę grzał i nic mu nie przybędzie.

[...]

Jest fatalny.
Ciężko byłoby mu wybrać gorzej.

Ale pewnie lepiej płacą i tu tkwi clou.
On jedzie za kasą, a nie za progresem.
Jak 99,99% polskich kopaczy zresztą.

Data: 2009-08-23 13:31:47
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
A do tego jest za cienki w uszach.
Będzie ławę grzał i nic mu nie przybędzie.

Niestety nie wiem czy się będziemy mogli o tym przekonać, bo na razie to nawet nie jest zawodnikiem Fulham i nie wiadomo czy będzie.

[...]

Czy ja wiem? W lidze angielskiej sporo można nadrobić walecznością i zaangażowaniem, to liga walczaków, gdyby trafił do bardziej technicznej ligi to mógłby właśnie za bardzo odstawać w tym elemencie.

Ale pewnie lepiej płacą i tu tkwi clou.
On jedzie za kasą, a nie za progresem.
Jak 99,99% polskich kopaczy zresztą.

Niestety, ja nie siedzę w głowie Brożka jak Ty i nie wiem za czym jedzie.
Jest to drugorzędne w zasadzie, jeśli będzie grał to progres sam przyjdzie bez względu na to czy jedzie tam z myślą o kasie czy nie.
No i zresztą, na razie nigdzie nie jedzie.

Data: 2009-08-22 22:42:31
Autor: UGI
[...]

Czy ktoś potrafi mi powiedziec po co w takim razie potrzebny im kolejny napastnik? Bo wyglada na to, że akurat ta pozycje maja mocno obsadzoną.

Data: 2009-08-22 21:35:11
Autor: Viking

"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message

Czy ktoś potrafi mi powiedziec po co w takim razie potrzebny im kolejny napastnik? Bo wyglada na to, że akurat ta pozycje maja mocno obsadzoną.

wiesz, napewno nie kupili kogos lepszego niz aktualnie maja, zreszta na stronie fulham jeszcze ani slowa

Data: 2009-08-22 22:48:22
Autor: Fidelio
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6pl7m$flu$1inews.gazeta.pl...

[...]

jeden na ligę, jeden na puchary krajowe, jeden na europejskie, jeden kontuzjowany a to jeden bez formy a to trzeci nie pasuje do koncepcji... starczy dla wszystkich ;-)
Tak w ogóle to tego kontraktu oficjalnie jeszcze nie ma przecież, w ostatniej chwili mogą się zreflektować: we don't need you, go away!

Data: 2009-08-22 19:24:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6p967$2uv$1news.onet.pl...
[...]

To jest kwestia ocenna.

No i ocena jest właśnie taka.
Ktoś kto mówi co innego - bredzi.

Data: 2009-08-22 19:38:02
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
To jest kwestia ocenna.

No i ocena jest właśnie taka.
Ktoś kto mówi co innego - bredzi.

Twoja subiektywna ocena zapomniałeś dodać i każdy niech pozostanie przy swojej.

Data: 2009-08-22 17:35:06
Autor: Viking
[...]

krzynowek gral i dudek gral ze ci pomoge, a teraz wymienilismy 6 nazwisk ktore cos znacza na przestrzeni 20 lat z pewnie ponad 1000 ktorzy wyjechali!!!! nasuwaja ci sie jakies wnioski?

Data: 2009-08-22 19:15:50
Autor: Fidelio
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6p7bu$62k$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak, jeden bardzo podstawowy wniosek: w reprezentacji nie gra wyssany z palca anonimowy 1000 tylko gra Jeleń, Błaszczykowski, Krzynówek. Chciałbyś zamiast nich zobaczyć graczy którzy bali się wyjechać za granicę bo oni nie dadzą rady bo tam przecież trzeba piłkę prosto kopnąć? Bo ja nie.

Data: 2009-08-22 17:18:57
Autor: Przemek Budzyński
[...]

chciałbym tam zobaczyć piłkarzy grającyh, aa nie grzejących ławę. I chciałbym
tam zobaczyć graczy, którzy mierzą siły na zamiary i umieją wybrać dla siebie
odpowiednią ligę. Do Premiership Brożek nadaje się tak, jak poseł Kalisz do "Jeziora łabedziego"

Data: 2009-08-22 19:35:03
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p9a1$f3o$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to wróci do Wisły, w czym problem? No fakt, zobaczy profesjonalny klub, grę i ligę, w dodatku do szatni na końcu przyjdzie trener a nie prokurator, faktycznie można i zemdleć z wrażenia.

Data: 2009-08-22 17:44:35
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
No to wróci do Wisły, w czym problem?

Matusiak i Niedzielan też wrócili do Polski. Trochę kaleczą piłkę co prawda,
ale w czym to problem dla Fidelia?

Data: 2009-08-22 20:00:22
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6paq3$mfc$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

No to wróci do Wisły, w czym problem?

Matusiak i Niedzielan też wrócili do Polski. Trochę kaleczą piłkę co prawda,
ale w czym to problem dla Fidelia?

No faktycznie. Co tu zrobić, biedactwa. No chyba nie ma wyjścia, trzeba ustawowo zakazać wyjazdów naszych piłkarzy na zachód, innego wyjścia nie widzę. To na pewno jest to czego potrzeba naszym piłkarzom! Tak, przekonałeś mnie.

Data: 2009-08-22 18:03:56
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
No faktycznie. Co tu zrobić, biedactwa. No chyba nie ma wyjścia, trzeba ustawowo zakazać wyjazdów naszych piłkarzy na zachód,

nikt im niczego nie zakazuje. Jak są na tyle glupi, żeby skakać na głowę do
basenu, którego głębokości nie znają - a niech se skaczą. --

Data: 2009-08-22 18:28:28
Autor: Fidelio
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p4t3$o66$1inews.gazeta.pl...

[...]

Hmm... no wiesz chociażby, że zawodnik przyzwyczaja się do gry na pewnym poziomie, że nie jest to dla niego zaskoczenie, a nie że starcie z prawdziwym obrońcą jest dla niego wydarzeniem od pucharowego święta.

Data: 2009-08-22 16:07:39
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message

Dlaczego wiekszosc uwaza wyjazd Zurawskiego na Zachod jako wielki niewypal? Ze dwa dobre sezony w Celtiku mial,

jeden

 w Grecji tez gral dobrze,

nie gral dobrze

 teraz strzela na Cyprze.

please...

Data: 2009-08-22 17:21:23
Autor: UGI
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

jeden

póltora :)

 w Grecji tez gral dobrze,

nie gral dobrze

15 goli w 38 meczach, bardzo czesto gole na 1:0, 2:1 + asysty.

 teraz strzela na Cyprze.

please...

A co, moze nie strzela?

Data: 2009-08-22 16:26:26
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message

15 goli w 38 meczach, bardzo czesto gole na 1:0, 2:1 + asysty.

15 goli na 2sezony z czego 4 to karne, czyli 11 goli na 2 sezony dla super strzelca w cienkiej lidze i ty twierdzisz ze zrobil kariere?

A co, moze nie strzela?

to sosin powinien byc uznany za polskiego pilkarza ktory zrobil najwieksza kariere za granica;)

Data: 2009-08-22 17:56:49
Autor: UGI
[...]

Moglbys czytac to na co odpisujesz? Ja pisalem o dobrej grze w Grecji a nie robieniu kariery w Grecji.

A co, moze nie strzela?

to sosin powinien byc uznany za polskiego pilkarza ktory zrobil najwieksza kariere za granica;)

Ja nie twierdze ze Zuraw wyjechal i zrobil kariere. Nie zgadzam sie tylko, ze jego wyjazd nalezy nazwac niewypalem.

Data: 2009-08-22 16:48:16
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message

Moglbys czytac to na co odpisujesz? Ja pisalem o dobrej grze w Grecji a nie robieniu kariery w Grecji.

ale ja go ogladalem grajacego w grecji i nie gral tam dobrze, ani razu nie gral na poziomie chocby zblizonym do tego jakie prezentowal w wisle, NIE GRAL TAM DOBRZE... tak samo jak nie gral dobrze 2gi sezon w celticu ale tam sie jeszcze prezentowal lepiej niz w tej grecji...

Data: 2009-08-22 18:10:31
Autor: UGI
[...]

Bo jego dwa, trzy zwody w Wisle robily na Tobie i mizernych obroncach wrazenie. Na Zachodzie obroncy sa bardziej wymagajacy wiec i wizualnie Zurawski mogl nie wygladac tak efektownie jak w Wisle. Ale licza sie efekty. Larisie wywalczyl sporo punktów, dla mnie to sie liczy w przypadku napastnika. Skutecznosc. 15 goli i kilka asyst w dwóch sezonach w lidze o solidnym poziomie to dobry wynik, nie nadzwyczajny, ale dobry.

Data: 2009-08-22 17:30:57
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message

Bo jego dwa, trzy zwody w Wisle robily na Tobie

taa, bo ty wiesz co na mnie wrazenie robi... od czasow warzychy krzysztofa w polskiej lidze wrazenie na mnie robil i to niewielkie tylko rasiak i blaszczykowski i oboje jak byli mlodymi zawodnikami przed ktorymi wrozylem przyszlosc, that's it, noe jeszcze frankowski minimalnie

Na Zachodzie obroncy sa bardziej wymagajacy wiec i wizualnie Zurawski mogl nie wygladac tak efektownie jak w Wisle

czyli generalnie jest cienki bo w greckiej lidze obroncy nie sa duza lepsi niz polscy...

Larisie wywalczyl sporo punktów,

dobra, wygrales, byl super, wygral im puchary

dla mnie to sie liczy w przypadku napastnika. Skutecznosc. 15 goli i kilka asyst w dwóch sezonach w lidze o solidnym poziomie to dobry wynik, nie nadzwyczajny, ale dobry.

liga o solidnym poziomie to liga niemiecka, liga grecka to liga o przecietnym poziomie, gdzie zurawski strzelajac 15 goli w 2sezonach byl przecietnym napastnikiem i obojetnie jak te fakty bedziesz obrabiac i ubarwiac prubujac je ponaginach do jakis zdobyczy punktowych i bog wie czego nic nie zmieni fakty ze w byl cienki, gdyby byl taki bog to by sie go nie pozbyli, gdyby byla taki bog to w ponad 30 wystepach strzelilby wiecej niz 6 goli, gdyby byl taki swietny nie gralby na cyprze tylko gdzies indziej, and my point is:
zurawki po wyjezdzie z polski pojechal rownia pochyla w dol, w serszym aspekcie kazdy polski pilkarz w ostatnim 10leciu wyjezdzajac w polski pedzi rownia pochyla w dol (wyjatek blasczykowski)

Data: 2009-08-22 18:45:38
Autor: Fidelio
[...]

I Jelen, co potwierdza, ze regul nie ma i tyle. I jest to jedyny sensowny wniosek jaki mozna wyciagnac z tej dyskusji.

Data: 2009-08-22 17:37:15
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

I Jelen, co potwierdza, ze regul nie ma i tyle. I jest to jedyny sensowny wniosek jaki mozna wyciagnac z tej dyskusji.

dobrze ze nie jestes naukowcem, wierdzisz ze 2ch zawdonikow na przestrzeni 10 lat, z grupy 1000 lub wiecej ktorzy probowali w tym okresie oznacza ze nie mozna postawic zadnej tezy? mega ROTFL

Data: 2009-08-22 19:24:45
Autor: Fidelio
[...]

Alez oczywiscie ze mozna, tych 2ch zawodników bedzie stanowic rdzen reprezentacji. Strach pomyslec co by bylo bez nich.

Data: 2009-08-22 18:22:15
Autor: Viking
[...]

szkoda czasu na polemike czlowieku, jestes ograniczony

Data: 2009-08-22 19:45:12
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h6pa4b$j8a$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak sie z reguly konczy gdy brak argumentów, atak ad personam :-)

Data: 2009-08-22 19:36:13
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Tak sie z reguly konczy gdy brak argumentów, atak ad personam :-)

nie, tak zwykle koncze z ludzmi ktorzy nie sluchaja argumentow tylko upieraja sie przy swoich durnych tezach

Data: 2009-08-22 20:49:13
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h6pef1$cae$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znaczy maja miec czelnosc inne zdanie niz Ty? Faktycznie, to zgroza i skandal.

Data: 2009-08-22 19:48:33
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Znaczy maja miec czelnosc inne zdanie niz Ty? Faktycznie, to zgroza i skandal.

nie, maja inne zdanie niz ludzkosc, zdrowy rozsadek, logika i cokolwiek tam jeszcze i maja pretensje do wszystkich ze mysla inaczej:)

Data: 2009-08-22 21:18:09
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h6pf65$fuh$1inews.gazeta.pl...

[...]

jedyne co jest zgodne z prawda w tej wypowiedzi to "cokolwiek" :-) Ale to juz cos :-)

Data: 2009-08-22 19:03:32
Autor: UGI
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

czyli generalnie jest cienki bo w greckiej lidze obroncy nie sa duza lepsi niz polscy...

Sa lepsi na tyle, by bic nas na glowe jesli chodzi o poziom lig.

Larisie wywalczyl sporo punktów,

dobra, wygrales, byl super, wygral im puchary

Caly czas sam sobie dopowiadasz brednie i przypisujesz je mi.

liga o solidnym poziomie to liga niemiecka, liga grecka to liga o przecietnym poziomie,

Nieosiaglanym dla _przecietnego_  polskiego grajka.

gdzie zurawski strzelajac 15 goli w 2sezonach byl przecietnym napastnikiem

Jasne. W poprzednim sezonie byl najskuteczniejszym w Larisie i 4. strzelcem ligi. Straszna przecietnosc.

i obojetnie jak te fakty bedziesz obrabiac i ubarwiac prubujac je ponaginach do jakis zdobyczy punktowych i bog wie czego nic nie zmieni fakty ze w byl cienki, gdyby byl taki bog to by sie go nie pozbyli,

Aha. Ze niby jak odszedl to tylko dlatego ze oni go wyrzucili? Nie moglo byc tak, ze kontrakt mu wygasl i wybral lepsza (finansowo)oferte z Nikozji?

my point is:
zurawki po wyjezdzie z polski pojechal rownia pochyla w dol,

Najwieksza pochyla w dol to tkwic w polskiej, coraz bardziej mizernej lidze. Zurawski o tyle sie rózni od innych Polaków, ze przynajmniej gral, a nie siedzial cale sezony na lawce. I nie byly to kluby drugoligowe.

Data: 2009-08-22 17:55:59
Autor: Viking
[...]

jak juz powiedzialem masz racje
EOD

Data: 2009-08-22 19:13:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p24e$cgr$1inews.gazeta.pl...

[...]

A nie jeden?

w Grecji tez gral dobrze, teraz strzela na Cyprze.

No właśnie.
Gorzej niż Sosin.
A w Polsce był najlepszym napastnikiem.

Data: 2009-08-22 20:02:15
Autor: UGI
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

A nie jeden?

W drugim zaczal dobrze a potem faktycznie bylo gorzej. Wzrosla konkurencja na pozycji. Moze byc poltora.

w Grecji tez gral dobrze, teraz strzela na Cyprze.

No właśnie.
Gorzej niż Sosin.
A w Polsce był najlepszym napastnikiem.

Tyle, że jak ktoś ma jakakolwiek ambicje to w koncu bedzie chcial pograc w ligach mniej ogorkowych niz polska.

Cały czas bede podtrzymywal ze Zurawskiego nie mozna wrzucac do worka ze wszystkimi, ktorzy wracali z podkulonym ogonem z Zachodu.

Data: 2009-08-23 16:37:51
Autor: maciej
Cavallino napisał:

w Grecji tez gral dobrze, teraz strzela na Cyprze.

No właśnie.
Gorzej niż Sosin.
A w Polsce był najlepszym napastnikiem.

No w słabszej i biedniejszej lidze łatwiej być najlepszym, logiczne chyba.

Data: 2009-08-22 15:47:01
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Musi wyjechać bo tu już się nie rozwinie, żeby zrobić progres musi opuścić ten polski grajdołek.

ale wyjechac w wieku 15-16 lat najpozniej inaczej przesiaknie polskim "profezjonalizmem" i juz jest zgubiony...

Data: 2009-08-22 17:32:58
Autor: Fidelio
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6p119$7p3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Obawiam się, że wcześniej ;-) Jednaj jestem zdania, że lepiej późno niż wcale.

Data: 2009-08-22 16:20:28
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
 Jednaj jestem zdania, że lepiej późno niż wcale.

tak jak ten pan, co spóźnił się na pociąg?

Data: 2009-08-22 16:56:36
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Zła analogia.

idealna dla kogoś kto na przykładzie jednego gracza na kilkadziesiąt/kilkaset
wyjazdów usiłuje zbudować optymizm.

Data: 2009-08-22 19:12:31
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p804$932$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Zła analogia.

idealna dla kogoś kto na przykładzie jednego gracza na kilkadziesiąt/kilkaset
wyjazdów usiłuje zbudować optymizm.

To nie jest optymizm, to jest po prostu naturalna kolej rzeczy. Brożek jest jak uczeń ostatniej klasy gimnazjum, któremu Przemek Budzyński zabrania iść do liceum bo jego poprzednicy repetowali klasy i to jest dobra analogia. Nie ma to nic wspólnego z optymizmem czy pesymizmem, to jest po prostu kolejny krok który należy postawić, tak jak po A stawia się B, kwestia pewnego etapu w życiu, w tym przypadku w życiu piłkarza. Nie wiem jak to można w ogóle poddawać pod dyskusję.

Data: 2009-08-22 17:16:22
Autor: Przemek Budzyński
[...]

nie. To jest raczej przypadek astmatyka, który mógłby pracować spokojnie w
biurze i być dobrym menadżerem, ale zamarzyło mu się latanie na odrzutowcach i
chce zdawać do Szkoły Orląt. --

Data: 2009-08-22 19:19:47
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p955$ej6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie słyszałem jeszcze żeby żaden profesjonalny klub zachodni podpisał kontrakt i nie przebadał gruntownie zawodnika - tym samym Twoja analogia doznaje epic fail.

Data: 2009-08-22 17:23:01
Autor: Przemek Budzyński
[...]

co miałeś z polskiego w szkole? Bo nie wierzę że więcej niż "mierny" przy
takiej znajomości definicji metafory.

Data: 2009-08-22 20:20:41
Autor: Fidelio
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6p9hl$gam$1inews.gazeta.pl...
[...]

 No, ale mistrzu, skoro już takie oskarżenia miotamy to wyłuszcz mi na czym mój błąd w rozumieniu metafory polega :-) Chętnie się dowiem, łaknę wiedzy z rąk oświeconego buahahaha. Czyżby stan zdrowia nie był metaforą stanu zdrowia :-)? Zatem czego u licha :-)? Błagam o wyjaśnienie ;-)

Data: 2009-08-22 19:29:24
Autor: Przemek Budzyński
[...]

gdyby stan zdrowia w metaforze oznaczał stan zdrowia, metafora nie byłaby metaforą, tylko zdaniem oznajmującym. Koniec lekcji, a następnym razem po prostu zostawię Cię na drugi rok.

A moje porównaie dotyczyło oczywiście- jak zrozumiałby średnio rozwinięty przedszkolak - mierzenia siły na zamiary ergo porywania się z motyką na słońce.  --

Data: 2009-08-22 22:20:01
Autor: Fidelio

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6pguk$ogp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byłaby po prostu kulawą metaforą nad którą nie chciałem się znęcać, bo nie to jest sednem sporu. Wziąłem ją tedy za analogię, bo tak się okresla to co stworzyłeś wirtuozie Ty mój polonistyczny.

Data: 2009-08-23 00:52:51
Autor: Przemek Budzyński
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś przyjdzie
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Byłaby po prostu kulawą metaforą

jak już dostałeś warunkową promocję, nie pogarszaj swojej sytuacji.

Data: 2009-08-23 11:01:04
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Byłaby po prostu kulawą metaforą

jak już dostałeś warunkową promocję, nie pogarszaj swojej sytuacji.

Widzę, że Twoje metafory ewoluują, ta przynajmniej ma już wszystkie kończyny na swoim miejscu, brawo, wyraźny postęp :-)

Data: 2009-08-23 12:41:27
Autor: Przemek Budzyński
> [...]

Widzę, że Twoje metafory ewoluują, ta przynajmniej ma już wszystkie kończyny na swoim miejscu, brawo, wyraźny postęp :-)

jak widzę, postęp widzisz wszędzie; nic dziwnego, że wyczekujesz go u Brożka. --

Data: 2009-08-23 20:59:25
Autor: Fidelio
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
jak widzę, postęp widzisz wszędzie; nic dziwnego, że wyczekujesz go u Brożka.

Nie wyczekuję, po prostu nie wykluczam.

Data: 2009-08-22 15:45:22
Autor: Viking
[...]

taki jeden co mial byc polakiem i strzela na zawolanie, taki jeden czarny ktora przewyzsza brozka 2x pod kazdym wzgledem, taki jeden ktory sie wychowal w manchesterze united to tak na syzbko z glowy, nie bez powodu trener rezerw mial pelnomoctnictwo chyba;)

Data: 2009-08-24 10:17:54
Autor: maciej
tees napisał:

A dla Pawła? Myślę że to zły wybór - nie daję mu praktycznie żadnych szans na to żeby zaistniał w składzie Fulham na stałe. Premiership to jednak imho zdecydowanie za wysokie progi.

To raczej oczywiste, że królem strzelców to on tam nie zostanie, co więcej można się zakładać, że królem Fulham on nawet nie zostanie.
Nadzieja w tym, że po roku oglądania prawdziwej piłki i kontaktu z nią na treningach uczyni krok do przodu względem tego co dzisiaj prezentuje.

Data: 2009-08-24 16:00:09
Autor: Viking
[...]

no toz caly czas tlumaczymy ze 99% polakow wyjechanych z kontaktu z dobra pilka na treningach tylko i wylacznie traca, traca i jeszcze raz traca a nie zyskuja... ZAWODNIK MUSI MIEC OGRANIE MECZOWE ZEBY SIE ROZWIJAC

Data: 2009-08-24 17:23:07
Autor: maciej
Viking napisał:

no toz caly czas tlumaczymy ze 99% polakow wyjechanych z kontaktu z dobra pilka na treningach tylko i wylacznie traca, traca i jeszcze raz traca a nie zyskuja... ZAWODNIK MUSI MIEC OGRANIE MECZOWE ZEBY SIE ROZWIJAC

Zyskują, zyskują, tylko i wyłącznie zyskują. ZAWODNIK MUSI ZOBACZYĆ I POCZUĆ PRAWDZIWĄ GRĘ BY UCZYNIĆ KOLEJNY KROK DO PRZODU.
Nadal będzie pewnie za słaby na zachodnie standardy, ale i tak lepszy niż teraz.

Data: 2009-08-24 16:23:14
Autor: Viking
[...]

ile lat spedziles na boisku?

Data: 2009-08-24 21:26:37
Autor: maciej
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie
Viking napisał:

ile lat spedziles na boisku?

Jeżeli nie widzisz, że c co wracają w większosci są gwiazdami tej śmiesznej ligi, że na zachodzie (mimo, że na niego za słabi) i tak się bardziej rozwinęli niż ci co zostali to ja dziękuję, nie mam więcej pytań.
Kosowski po powrocie w Wiśle rządził, Frankowski jest mega gwaizdą ligi, Mila się nie mazgai tylko zasuwa, Świerczewski, Hajto, Kłos, oni wszyscy po powrocie wyglądają klasę lepiej niż jak wyjeżdżali.
Jeżeli ktoś oczekuje, że Brożek będzie gwiazdą na zachodzie, czy że zrobi tam większą akrierę jest śmieszny. Natomiast na pewno nauczy się więcej niż tutaj klepiąc kolejnego króla strzelców.
Jacy piłkarze nie wyjechali i stali się super grajkami: Śrutwa i Podbrożny?

Data: 2009-08-24 20:31:26
Autor: Viking

"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message news:h6uq50$68f$1nemesis.news.neostrada.pl...
Viking napisał:

[...]

jak to sie ma do zadanego pytania?

Data: 2009-08-24 21:59:40
Autor: maciej
Viking napisał:

jak to sie ma do zadanego pytania?

A co jeszcze chciałbyś o mnie wiedzieć? Czujesz potrzebę rozmowy o mnie?

W poście powyżej masz czarno na białym merytoprycznie.

Data: 2009-08-24 20:55:03
Autor: Viking
chłopaki, odchodzę - a ciekawe, czy ktoś prz yjdzie

"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message

W poście powyżej masz czarno na białym merytoprycznie.

nie widze, mozesz mi zacytowac gdzie w tym poscie jest odpowiedz na moje pytanie?

Data: 2009-08-24 22:35:36
Autor: maciej
Viking napisał:

nie widze, mozesz mi zacytowac gdzie w tym poscie jest odpowiedz na moje pytanie?

Nie mam zamiaru opowiadać ci o sobie, grupy ci się pomyliły.
Metytorycznie - w temacie prspn.

Data: 2009-08-24 22:54:41
Autor: maciej
Viking napisał:

Metytorycznie - w temacie prspn.

co to znaczy?

OK, nie dam się pokonać doświadczeniem, bye.

Data: 2009-08-24 20:16:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h6ubdb$mlm$1atlantis.news.neostrada.pl...
Viking napisał:

[...]

Niech sobie karnet kupi i kartę klienta Ryanair.
Stać go nawet na garnuszku Wisły, efekt będzie ten sam.

Data: 2009-08-24 20:08:50
Autor: Viking

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Niech sobie karnet kupi i kartę klienta Ryanair.
Stać go nawet na garnuszku Wisły, efekt będzie ten sam.

dobre:)
i jeszcze mile nabije;)