chlopcy z pelo szaleja - nowy podatek od drog kajowych ?

Data: 2013-01-14 11:21:40
Autor: Big Jack
chlopcy z pelo szaleja - nowy podatek od drog kajowych ?
W wiadomości
*misiek* napisał(-a):

http://pieniadze.fakt.pl/Budzet-i-podatki-Politycy-chca-platnych-drog-Nowy-podatek,artykuly,195677,1.html

Mam nadzieję, że elektorat pana posła Stanisława Żmijana przy najbliższej okazji wskaże mu jego miejsce ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-15 00:13:38
Autor: Tomasz Pyra

*misiek* napisał(-a):

http://pieniadze.fakt.pl/Budzet-i-podatki-Politycy-chca-platnych-drog-Nowy-podatek,artykuly,195677,1.html

Mam nadzieję, że elektorat pana posła Stanisława Żmijana przy najbliższej okazji wskaże mu jego miejsce ;)

Przy obecnej ordynacji to nie takie proste i elektorat posła Żmijana
zostanie postraszony, że jak nie Żmijan to Kaczyński z Maciarewiczem i
grzecznie pójdzie głosować na Żmijana.

chlopcy z pelo szaleja - nowy podatek od drog kajowych ?