chlor

Data: 2012-01-16 00:09:47
Autor: XL
chlor
Dnia Sun, 15 Jan 2012 23:24:21 +0100, yapann napisał(a):

szukam taniego produktu składającego się z chloru.
- znaczie?

nie chcę płacić za cudawianki - 20 zł za butelkę z naklejką w kwiatki - kiedy potrzebuję po prostu chlor (tak zeby przejechać fugi przy kaflach, pleśnowe i grzybowe środowisko odstraszyć).

może w chemicznych można kupić (jakiś roztwór)? - Wie ktoś?

NAJlepszy jest specjalny środek w spraju - PUFAS:
http://www.nokaut.pl/szukaj/pozostala-chemia-gospodarcza/pufas-plesniobojczy-spray-500ml.html
Jest w Praktikerze, Castoramie itp. Polecam, sprawdziłam.

--
XL

Data: 2012-01-16 01:27:48
Autor: paff
chlor
W dniu 2012-01-16 00:09, XL pisze:

NAJlepszy jest specjalny środek w spraju - PUFAS:
http://www.nokaut.pl/szukaj/pozostala-chemia-gospodarcza/pufas-plesniobojczy-spray-500ml.html
Jest w Praktikerze, Castoramie itp. Polecam, sprawdziłam.

Również polecam, ale uważaj na wdychanie tego świństwa.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2012-01-16 01:43:36
Autor: XL
chlor
Dnia Mon, 16 Jan 2012 01:27:48 +0100, paff napisał(a):

[...]

Jasne, to jest oczywiste - stosowałam zawsze przy otwartym oknie, nic mi
nie było, ponadto wietrzyłam łazienkę dłuższą chwilę po użyciu. Oczywiście
zawsze (tj. używając wszystkich tego typu środków) warto wietrzyć i nie
zbliżać twarzy (oczy, nos) do opryskiwanej powierzchni w trakcie oraz
krótko po zabiegu, tzn zanim środek zadziała i wywietrzeje :-)

PS. Srodek ten ładnie odgrzybia nie tylko fugi, ale także silikonowe
uszczelnienia w łazience czy kuchni.

--
XL

Data: 2012-01-16 17:22:52
Autor: Irokez
chlor
Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:q49gwercifcm.124yfbnp3ifew$.dlg40tude.net...
[...]

Nie wiem jak z fugami, ale SAVO pięknie pleśń ze ścian usuwa do czysta.

--
Irokez

chlor