cholerne samsungi

Data: 2010-02-25 12:35:14
Autor: bagno
cholerne samsungi
Miałem sobie nokie ale się napaliłem na telefon dual. Po pół roku się w końcu zdecydowałem
i mam samsunga c5212. Co za gówno !! Wsadziłem plusa i orange. W orange stukania, pukanie,
głos ze studni. W plusie dużo mniejsze stukanie i pukanie ale obcina końcówki wyrazów i nie mogę
nic zrozumieć ! Dam głośno to na 3 metry słychać. Dam ciszej to nic nie moge zrozumieć.

W nokii 6151 głos idealny i żadnych problemów.

Kurwa mac no zaraz to wypierdole.

Data: 2010-02-25 12:40:18
Autor: Valdi
cholerne samsungi
"bagno" news:hm5n9r$3ml$1inews.gazeta.pl

[ciach]

he he he nie ty jeden masz takie odczucia.
Sam byłem zafascynowany ww. marką do póki nie wpadła w moje rączki.
Użytkowałem ją raptem 1 dzień - jakość dźwięku katastrofalna.
Wróciłem do poczciwej nokii i się nie denerwuję.

Data: 2010-02-25 12:49:22
Autor: bagno
cholerne samsungi

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hm5m00$b6b$1news.interia.pl...
[...]

A jak szukałem informacji to wszyscy byli tym gównem zachwyceni. Co mi odbiło
żeby jakiegoś piepszone samsunga kupić ?

Data: 2010-02-25 13:15:26
Autor: Adramelech
cholerne samsungi
"bagno" <bagno@o2.pl> Odpowiedz na news:hm5o4c$6jf$1inews.gazeta.pl:

[...]

Może trafiłes na jakiś uszkodzny egzemplarz. Próbowałeś zgłaszać to do reklamacji? Mam już drugiego samsunga (ale nie dual sima) i jestem b.zadowolony ze swoich telefonów.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-25 18:40:54
Autor: frank drebin
cholerne samsungi
Adramelech wrote:
[...]

miałem 2 lata samsunga L760 i byłem bardzo zadowolony.
Jakość wykonania, materiały, przyjazność obsługi, wszystko na plus.

Data: 2010-02-25 13:30:50
Autor: perszing
cholerne samsungi
W dniu 2010-02-25 12:49, bagno pisze:

A jak szukałem informacji to wszyscy byli tym gównem zachwyceni. Co mi
odbiło
żeby jakiegoś piepszone samsunga kupić ?

Dawniej na samsunga mowilo sie szajsung :)

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-02-25 16:30:58
Autor: ...:::WISKOLER:::...
cholerne samsungi
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
znalazłem donos TW *Valdi*,
o treści cytowanej poniżej:

Wróciłem do poczciwej nokii i się nie denerwuję.

Nokia z dualem?
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2010-02-25 16:37:07
Autor: Valdi
cholerne samsungi
"...:::WISKOLER:::..." news:fmlnyv6nszwj.1uggea7nu37a5.dlg40tude.net

Nokia z dualem?

nie, bez.

Data: 2010-02-25 16:47:16
Autor: ...:::WISKOLER:::...
cholerne samsungi
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
znalazłem donos TW *Valdi*,
o treści cytowanej poniżej:

nie, bez.

A już miałem nadzieję.

Mam na stanie Myphona a zastanawiałem sie nad kupnem takiego szjsunga, ale
skoro są z nim takie problemy to zostaję przy dwóch nokiach.

Data: 2010-02-25 17:35:06
Autor: bagno
cholerne samsungi

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <ROT13_jvfxbyre@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:1h3a5kmgojkd5.8f5drnhyqhbk.dlg40tude.net...
[...]

Jakie problemy ? Ten telefon jest super. I akurat mam jeden całkiem nowy po okazyjnej
cenie do sprzedania !

Data: 2010-02-25 17:57:58
Autor: ...:::WISKOLER:::...
cholerne samsungi
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
znalazłem donos TW *bagno*,
o treści cytowanej poniżej:

Jakie problemy ? Ten telefon jest super. I akurat mam jeden całkiem nowy po okazyjnej
cenie do sprzedania !

Czytasz wątek czy tylko spamujesz?
Jeśli jesteś ze Szczecina i mógłbym ten telefon dostać w swoje łapki to
możemy rozmawiać dalej.

Data: 2010-02-26 12:37:15
Autor: bagno
cholerne samsungi

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <ROT13_jvfxbyre@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:owow98zoftm9$.13lifphanbfre$.dlg40tude.net...
[...]

Głównie spamuje. Tak naprawdę to jestem pracownikiem samsunga.

Data: 2010-02-25 19:18:23
Autor: Valdi
cholerne samsungi
"...:::WISKOLER:::..." news:1h3a5kmgojkd5.8f5drnhyqhbk.dlg40tude.net

Mam na stanie Myphona a zastanawiałem sie nad kupnem takiego szjsunga, ale
skoro są z nim takie problemy to zostaję przy dwóch nokiach.

sam myphone'a nie posiadam, ale... ale byłem bardzo pozytywnie zaskoczony
jakością rozmów jakie serwują te telefoniki. (dualki oraz tradycyjne
aparaty). Szajsung może się schować.

Data: 2010-02-25 19:40:17
Autor: pebro
cholerne samsungi

> [...]

sam myphone'a nie posiadam, ale... ale byłem bardzo pozytywnie zaskoczony
jakością rozmów jakie serwują te telefoniki. (dualki oraz tradycyjne

Mam myphona, jakość dzwięku jest zaskakująco dobra (również jako odtwarzacz
mp3). Nie zawiesza się, dual działa bez zarzutu. Karta pamięci działa jak
pendrive, bateria trzyma długo i cena niska. Wadami jest brak możliwości
wgrania jakiegokolwiek oprogramowania (brak java), robi kiepskie zdjęcia.
Zależy co kto lubi, do dzwonienia jest OK.

Paweł /pebro/

Data: 2010-02-26 16:17:21
Autor: ...:::WISKOLER:::...
cholerne samsungi
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
znalazłem donos TW *pebro*,
o treści cytowanej poniżej:

[...]

Dołóż tego brak polskiego słownika zarówno przy pisaniu sms-ów jak i np.
wpisywaniu notatek w kalendarzu. Mnie np. to bardzo przeszkadza. --

Data: 2010-02-26 20:49:44
Autor: pebro
cholerne samsungi

Użytkownik "...:::WISKOLER:::...">
Dołóż tego brak polskiego słownika zarówno przy pisaniu sms-ów jak i np.
wpisywaniu notatek w kalendarzu. Mnie np. to bardzo przeszkadza.

Mało używam SMS-ów i wpisuje "wielonaciskowo" ale fakt, jak ktoś
przyzwyczajony to może brakować T9. No i brakuje polskich lkiter.

Paweł /pebro/

Data: 2010-02-27 01:14:35
Autor: frank drebin
cholerne samsungi
pebro wrote:
Użytkownik "...:::WISKOLER:::...">
[...]

Nie żebym ten tego, ale co to są polskie lkitery? ;)

Data: 2010-02-27 12:10:00
Autor: jalboss
cholerne samsungi
Jak się przesiada z nokii na inną komórkę to potem tak się marudzi.
Mam trzeciego samsunga i jest wszystko ok. Do pewnych rzeczy trzeba się przyzwyczaić, a potem człowiek stwierdza, że to jest i tak prostsze niż w innych fonach.
Jak jesteś fanem nokii to lepiej przy niej zostań, a już na pewno nie polecam motoroli, tam to dopiero jest sajgon ze wszystkim :)

Data: 2010-03-01 07:41:26
Autor: uzytkownik
cholerne samsungi
W dniu 2010-02-27 12:10, jalboss pisze:
[...]

faktycznie, niemożność wykasowania listy ostatnich numerów przy smsach i przewinięcia długiego utworu muzycznego w odtwarzaczu oraz menu częściowo w obcym języku w kupionym S3310 z polskiej dystrybucji Samsung Polska wymaga przyzwyczajenia.

Przyzwyczajenia wymaga również to iż mimo że ten telefon obsługuje karty pamięci do 8GB to nie ma w nim możliwości ręcznego wybrania zapisu na kartę. Zawsze najpierw zapisuje w pamięci wewn.

Trzeba się przyzwyczaić iż nie można wysyłać wiadomości bezpośrednich.

Trzeba się przyzwyczaić że telefon nie jest w stanie pomniejszyć zdjęcia aby wysłać je mmsem.

Trzeba się przyzwyczaić, że infolinia Samsunga mówi z rozbrajającą szczerością, że to jest właśnie urok i cecha szczególna tych telefonów.

Data: 2010-03-01 15:50:12
Autor: jalboss
cholerne samsungi
uzytkownik pisze:
[...]

Mój U900 spokojnie kasuje listę numerów smsów i przewija utwory. Telefon z Ery.

Przyzwyczajenia wymaga również to iż mimo że ten telefon obsługuje karty pamięci do 8GB to nie ma w nim możliwości ręcznego wybrania zapisu na kartę. Zawsze najpierw zapisuje w pamięci wewn.
U900 jak najbardziej to się da zrobić.

Trzeba się przyzwyczaić iż nie można wysyłać wiadomości bezpośrednich.
Tego faktycznie nie ma.

Trzeba się przyzwyczaić że telefon nie jest w stanie pomniejszyć zdjęcia aby wysłać je mmsem.
U900 daje radę.

Trzeba się przyzwyczaić, że infolinia Samsunga mówi z rozbrajającą szczerością, że to jest właśnie urok i cecha szczególna tych telefonów.
A to nie wiem nie próbowałem... :)

Może zamiast pomstowac to lepiej wybrac inny model :)

Data: 2010-02-25 14:46:41
Autor: uzytkownik
cholerne samsungi
fakt, telefony beznadziejne, niedopracowane oprogramowanie. Kupiłem samsunga S3310 i tego samego dnia został zwrócony. Mimo zalogowania do sieci nie sposób było się do niego dodzwonić. Dodatkowo te samsungi mają nie do końca spolszczone menu, co w kraju UE jest nie do pomyślenia. Pozostałe niedoróbki to m.in niemożliwość usunięcia ostatnio wybieranych numerów przy tworzeniu wiadomości sms i mms - totalne dno. Mimo iż telefon zablokujemy nawet kodem pin to i tak widać ostatnio otwarty ekran menu, widać od kogo wiadomości przyszły i od kogo telefony były. Szajs.

Data: 2010-02-25 18:21:29
Autor: Piona
cholerne samsungi
W dniu 2010-02-25 12:35, bagno pisze:
[...]

No fakt, co nokia to nokia. Od pół roku bodajże korzystam z c5212 i nie mam takich problemów. Dźwięk ok, żadnego stukania etc...
Widocznie trafiłes na felerny model.
Ale niestety rozwiązania techniczne to nie to co w nokii :]
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2010-02-26 17:07:39
Autor: bagno
cholerne samsungi

Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości news:hm69tm$2n6$1news.interia.pl...
[...]

Troche mi wkurwienie przeszło i musze stwierdzić,  że odbyłem 1 rozmowę bez
stukania i pukania (orange). Lekki pogłos ale bez problemów ze zrozumieniem
czegokolwiek. Zobaczymy co będzie dalej.

cholerne samsungi