Data: 2017-06-01 08:59:53 | |
Autor: Budzik | |
cholerne szeryfy | |
Użytkownik ww ww@o2.pl ...
Wracam sobie a4 do domu i widzę, że z mojego zjazdu korek wylewawideorejestrator... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają" |
|
Data: 2017-06-01 11:15:10 | |
Autor: ww | |
cholerne szeryfy | |
W dniu 2017-06-01 o 10:59, Budzik pisze:
Użytkownik ww ww@o2.pl ... Tu miało być LEWY. Prawy prawie pusty przez kilka km aż to zwężenia. pas. No i tradycyjnie jakiś król kretynów, zasrany szeryf. Zamiastwideorejestrator... Ale był 3 albo 4 auta do przodu i ciężko by go było dobrze uchwycić. |
|
Data: 2017-06-01 16:42:57 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
cholerne szeryfy | |
Powitanko, Ale był 3 albo 4 auta do przodu i ciężko by go było dobrze To jeszcze lepiej. Wysiąść, podejść, ostentacyjnie nagrać film. Albo poskutkuje od razu, albo dopiero po mandacie. A dobry uczynek w Niebie zapisany będzie;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2017-06-01 21:08:44 | |
Autor: t-1 | |
cholerne szeryfy | |
W dniu 2017-06-01 o 11:15, ww pisze:
W dniu 2017-06-01 o 10:59, Budzik pisze: Co w tej sytuacji, gdy jest wielokilometrowe miejsce na drodze w szeregu na jednym pasie dla wszystkich skręcających, dała by ich jazda na suwak, poza być może zablokowaniem pasa do jazdy na wprost? Tym bardziej, że idealny suwak (płynny ruch i 1L:1P) jest raczej niemożliwy do zrealizowania przez przeciętnych kierowców w różnych samochodach. Jest oczywiste, że przeciętna szybkość na zwężeniu w przypadku wjazdu samochodów z jednego pasa będzie znacząco większa niż przy jeździe na suwak, więc korek bez suwaka będzie mniejszy. Ergo, jazda na suwak ma niewątpliwą przewagę tylko w przypadku miasta gdzie brak miejsca na drodze dla wszystkich samochodów oraz w przypadku niespodziewanej przeszkody na jednym z pasów. |
|
Data: 2017-06-02 08:42:33 | |
Autor: J.F. | |
cholerne szeryfy | |
Dnia Thu, 1 Jun 2017 21:08:44 +0200, t-1 napisał(a):
W dniu 2017-06-01 o 11:15, ww pisze: Co w tej sytuacji, gdy jest wielokilometrowe miejsce na drodze w szeregu na jednym pasie dla wszystkich skręcających, dała by ich jazda na suwak, poza być może zablokowaniem pasa do jazdy na wprost? Dalaby tyle, ze korek byc moze nie wylewalby sie na autostrade, co jest z wielu powodow bardzo dobre. Tym bardziej, że idealny suwak (płynny ruch i 1L:1P) jest raczej niemożliwy do zrealizowania przez przeciętnych kierowców w różnych samochodach. Niekoniecznie, kierowcy potrafia sie ladnie zorganizowac, jak solidarnie stali w korku. No i przyczyną korka nie musi byc samo zwezenie, czesto jest jakas dodatkowa za zwezeniem. Zjazd z autostrady, wiec skrzyzowanie, swiatla czy rondo dalej sa. Ergo, jazda na suwak ma niewątpliwą przewagę tylko w przypadku miasta gdzie brak miejsca na drodze dla wszystkich samochodów oraz w przypadku niespodziewanej przeszkody na jednym z pasów. Nie tylko. Tu jest wiecej czynnikow. Jeden pas wolny ulatwia przejazd samochodom, czy to tym ktore chca zjechac z drogi jeszcze przed zwezeniem, czy np karetkom. W miescie skrzyzowania czesto i karetek duzo. J. |
|