Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   cholerne szeryfy

cholerne szeryfy

Data: 2017-06-01 18:57:55
Autor: Jacek
cholerne szeryfy
W dniu 01.06.2017 o 08:10, ww pisze:
Wracam sobie a4 do domu i widzę, że z mojego zjazdu korek wylewa
się już na autostradę. Do zwężenia z prawej strony jakieś
2 lub 3 km ale 99% osób pierwsze co robi to wciska się na prawy
pas. No i tradycyjnie jakiś król kretynów, zasrany szeryf.
Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
To bardziej pasuje do sytuacji.
Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.
Jacek

Data: 2017-06-01 21:04:46
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Dnia Thu, 1 Jun 2017 18:57:55 +0200, Jacek napisał(a):
W dniu 01.06.2017 o 08:10, ww pisze:
Wracam sobie a4 do domu i widzę, że z mojego zjazdu korek wylewa
się już na autostradę. Do zwężenia z prawej strony jakieś
2 lub 3 km ale 99% osób pierwsze co robi to wciska się na prawy
pas. No i tradycyjnie jakiś król kretynów, zasrany szeryf.
Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
To bardziej pasuje do sytuacji.
Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.

Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.

Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.

J.

Data: 2017-06-01 23:00:56
Autor: Budzik
cholerne szeryfy
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
To bardziej pasuje do sytuacji.
Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.

Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.

Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.

Czas i wolne miejsce oraz płynnosc jazdy na zamek przed szeryfem jest juz wtedy stracone...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

Data: 2017-06-02 07:53:10
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Dnia Thu, 1 Jun 2017 23:00:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
To bardziej pasuje do sytuacji.
Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.

Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.

Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.

Czas i wolne miejsce oraz płynnosc jazdy na zamek przed szeryfem jest juz wtedy stracone...

Wolne miejsce i bez szeryfa bylo stracone.
Jadac grzecznie za szeryfem doprowadzicie do jego odzyskania w
przyszlosci. Szybkiej - bo sie zmniejsza z kazdym metrem przejechanym przez
szeryfa, i dalekiej, jesli sie uda wypropagowac nowy styl jazdy.

Czas - praktycznie ten sam, to cos tam hen daleko wyznacza
przepustowosc tego odcinka. Chyba, ze mowimy o czasie tego, co chcial
ominac kolejke :-)

plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(

Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
samym zwezeniu nie tracic juz czasu. O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
znaczenia.

J.

Data: 2017-06-02 08:17:36
Autor: Miller Artur
cholerne szeryfy
W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:

plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(

Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
znaczenia.


statycznie masz rację. ale dynamicznie - już nie bardzo. bo jesli w korku stoi X samochodów, to X przyrasta z jakąś prędkością. Jeśli przyrastająca długość korka spowoduje w pewnym momencie zatkanie jakiegoś skrzyżowania/zjazdu, to upchanie X'a na mniejszej długości spowoduje to, że to skrzyżowanie zatka się później więc będzie dłużej przejezdne - więc korek później rozpropaguje się na drogi dojazdowe do tego skrzyżowania. Co daje w efekcie więcej pojazdów przemieszczonych z punktu startu do celu.

Drogi są po to, żeby po nich jeździć, pusta droga to droga niepotrzebna. sztuczne pozbawianie drogi pojazdów mija się z fundamentalnym celem powstania drogi.

a.

Data: 2017-06-02 09:58:04
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Dnia Fri, 2 Jun 2017 08:17:36 +0200, Miller Artur napisał(a):
W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:
plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(
Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
znaczenia.

statycznie masz rację. ale dynamicznie - już nie bardzo. bo jesli w korku stoi X samochodów, to X przyrasta z jakąś prędkością. Jeśli przyrastająca długość korka spowoduje w pewnym momencie zatkanie jakiegoś skrzyżowania/zjazdu, to upchanie X'a na mniejszej długości spowoduje to, że to skrzyżowanie zatka się później więc będzie dłużej

Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.
A dzieki temu moze nieco wzrosnac przepustowosc zwezenia, przez co te
kilometry korka sie skroca moze dzieki temu wczesniejsze skrzyzowania
sie nie zablokuja :-)

przejezdne - więc korek później rozpropaguje się na drogi dojazdowe do tego skrzyżowania.

A to tez nie jest tak rozowo.
Bo jak przyjedzie duzo samochodow, to i tak siegnie do poprzedniego
skrzyzowania i zablokuje.

A gdyby tak wszyscy stali w kolejce na jednym pasie, to co prawda
korek bylby na dwa skrzyzowania ... ale jeden pas wolny.
Ci, co wczesniej skrecaja, nie musza czekac :-)

Jest tez pusty pas za skrzyzowaniem, ktory pozwala zjechac pojazdom
ktore zlapalo czerwone na skrzyzowaniu, wiec nie blokuja kierunku
poprzecznego. 
Co daje w efekcie więcej pojazdów przemieszczonych z punktu startu do celu.
Drogi są po to, żeby po nich jeździć, pusta droga to droga niepotrzebna. sztuczne pozbawianie drogi pojazdów mija się z fundamentalnym celem powstania drogi.

Droga zakorkowana tez sie mija z celem :-(

Ale ja nie chce pustych pasow, ja tylko mowie, zeby je za szeryfem
grzecznie zajmowac.
Bo zajmowanie przed szeryfem jakos spoleczenstwu nie wychodzilo :-)

J.

Data: 2017-06-02 10:07:58
Autor: Shrek
cholerne szeryfy
W dniu 02.06.2017 o 09:58, J.F. pisze:

Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Shrek.

Data: 2017-06-02 12:16:50
Autor: SW3
cholerne szeryfy
W dniu 02.06.2017 o 10:07 Shrek <1@wp.pl> pisze:

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie  życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak  jebanie.

Oglądnij sobie zamek błyskawiczny. Miejsca na ząbki z sąsiedniego pasa są  już gotowe przed miejscem, w którym się one łączą. Nie pojawiają się  dopiero w miejscu zazębiania.
Analogicznie na drodze - miejsca na samochody z sąsiedniego pasa powinny  być już wcześniej, żeby się to wszystko PŁYNNIE zazębiło.. Jak dopiero na  samym końcu ma się włączać kierunkowskaz i zmieniać pas i jadący obok ma  gwałtownie hamować by wpuścić to nie będzie to płynne.

--
SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2017-06-02 11:49:40
Autor: Budzik
cholerne szeryfy
Użytkownik SW3 sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid ...

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac
sobie  życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste
jak  jebanie.

Oglądnij sobie zamek błyskawiczny. Miejsca na ząbki z sąsiedniego pasa
są  już gotowe przed miejscem, w którym się one łączą. Nie pojawiają
się  dopiero w miejscu zazębiania.
Analogicznie na drodze - miejsca na samochody z sąsiedniego pasa
powinny  być już wcześniej, żeby się to wszystko PŁYNNIE zazębiło. Jak
dopiero na  samym końcu ma się włączać kierunkowskaz i zmieniać pas i
jadący obok ma  gwałtownie hamować by wpuścić to nie będzie to płynne.

Nie oszukujmy sie, samochody nigdy nie ruszaja równomiernie, jedne sa szybsze od drugich, jedni kierowcy sa lepsi od innych...
Ci którzy wtedy właczaja sie z drugiego pasa teoretycznie powinni powodowac zapychanie tych powstajacych wolnych przestrzeni.
Teoretycznie bo to działa jak kierowcy sa w miare ogarnieci, natomiast kuleje jak pojawi sie osiol ktory ni umie płynnie sie właczyc, jedzie bojazliwie, dojedzie do konca, właczy kierunkowskaz i powoduje ze dla jasnie pana praktycznie oba pasy musza sie zatrzymac.
Reasumujac - ci co sie czuja niepewnie za kierownica, powinni sobie ten manewr darowac.
Wprawni kierowcy dobijajacy do zamka tylko i wyłącznie usprawniaja ruch.

To tak samo jak motocyklista ktory ustawia sie przed samochodami na przodzie skrzyzowania, nie blokuje ruchu bo ruszy duzo szybciej od aut i dzieki temu nie zajmuje miejsca miedzy samochodami.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Data: 2017-06-02 15:03:00
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7888C33C813Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik SW3 sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid ...
[...]
Nie oszukujmy sie, samochody nigdy nie ruszaja równomiernie, jedne sa
szybsze od drugich, jedni kierowcy sa lepsi od innych...
Ci którzy wtedy właczaja sie z drugiego pasa teoretycznie powinni powodowac
zapychanie tych powstajacych wolnych przestrzeni.
Teoretycznie bo to działa jak kierowcy sa w miare ogarnieci, natomiast
kuleje jak pojawi sie osiol ktory ni umie płynnie sie właczyc, jedzie
bojazliwie, dojedzie do konca, właczy kierunkowskaz i powoduje ze dla
jasnie pana praktycznie oba pasy musza sie zatrzymac.

Dokladnie tak.

Przy czym - tu sa rozne przypadki, w zaleznosci od przyczyn korka.
W niektorych nie ma to znaczenia, bo korek i tak jest gdzie indziej.

Reasumujac - ci co sie czuja niepewnie za kierownica, powinni sobie ten
manewr darowac.

I ustawic sie na jednym pasie, dajac wolna droge lepszym od siebie ? :-)

Nie, to jest to co pisze - nie ma sie co tak slepo trzymac niemieckich przepisow, nie ma co podjezdzac do konca, wpasowywac trzeba sie kilkadziesiesiat metrow wczesniej.

Wprawni kierowcy dobijajacy do zamka tylko i wyłącznie usprawniaja ruch.
To tak samo jak motocyklista ktory ustawia sie przed samochodami na
przodzie skrzyzowania, nie blokuje ruchu bo ruszy duzo szybciej od aut i
dzieki temu nie zajmuje miejsca miedzy samochodami.

Tak jest.
Gorzej, jak przyklad z niego biora motorowerzysci, albo rowerzysci ...

J.

Data: 2017-06-02 13:32:35
Autor: Budzik
cholerne szeryfy
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

[...]
Nie oszukujmy sie, samochody nigdy nie ruszaja równomiernie, jedne sa
szybsze od drugich, jedni kierowcy sa lepsi od innych...
Ci którzy wtedy właczaja sie z drugiego pasa teoretycznie powinni powodowac
zapychanie tych powstajacych wolnych przestrzeni.
Teoretycznie bo to działa jak kierowcy sa w miare ogarnieci, natomiast
kuleje jak pojawi sie osiol ktory ni umie płynnie sie właczyc, jedzie
bojazliwie, dojedzie do konca, właczy kierunkowskaz i powoduje ze dla
jasnie pana praktycznie oba pasy musza sie zatrzymac.

Dokladnie tak.

Przy czym - tu sa rozne przypadki, w zaleznosci od przyczyn korka.
W niektorych nie ma to znaczenia, bo korek i tak jest gdzie indziej.

Ale akurat w tym miejscu miało znaczenie a ty i tak tłumaczysz ze debil dobrze zrobił...

Reasumujac - ci co sie czuja niepewnie za kierownica, powinni sobie ten
manewr darowac.

I ustawic sie na jednym pasie, dajac wolna droge lepszym od siebie ? :-)

Dokładnie.
Dzieki temu wszyscy pojedziemy szybciej.

Nie, to jest to co pisze - nie ma sie co tak slepo trzymac niemieckich przepisow, nie ma co podjezdzac do konca, wpasowywac trzeba sie kilkadziesiesiat metrow wczesniej.

Mozna kilkadziesiat metrów wczesniej, mozna na koncu - wazne zeby to zrobic PLYNNIE czyli bez uzywania hamulca, w sposób cytelny dla innych zeby oni tez nie musieli hamowac.

Wprawni kierowcy dobijajacy do zamka tylko i wyłącznie usprawniaja ruch.
To tak samo jak motocyklista ktory ustawia sie przed samochodami na
przodzie skrzyzowania, nie blokuje ruchu bo ruszy duzo szybciej od aut i
dzieki temu nie zajmuje miejsca miedzy samochodami.

Tak jest.
Gorzej, jak przyklad z niego biora motorowerzysci, albo rowerzysci ...

Zycie...


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
Frank Herbert

Data: 2017-06-02 22:21:33
Autor: re
cholerne szeryfy


Użytkownik "Budzik"

....
Nie, to jest to co pisze - nie ma sie co tak slepo trzymac niemieckich
przepisow, nie ma co podjezdzac do konca, wpasowywac trzeba sie
kilkadziesiesiat metrow wczesniej.

Mozna kilkadziesiat metrów wczesniej, mozna na koncu - wazne zeby to zrobic
PLYNNIE czyli bez uzywania hamulca, w sposób cytelny dla innych zeby oni
tez nie musieli hamowac.
-- -
Ale w jeździe do końca nie chodzi o zamek tylko o skrócenie korka. Bo korek na 2 pasach jest 2x krótszy niż na jednym i dzięki temu ktoś za nami może np móc zjechać z drogi bo nie blokuje go ten 2x dłuższy korek albo wjechać za nami nie blokując wjazdu innym i np przejazdu na wprost. Po prostu należy wykorzystywać całą drogę.

Data: 2017-06-02 21:00:54
Autor: Budzik
cholerne szeryfy
Użytkownik re re@re.invalid ...

Nie, to jest to co pisze - nie ma sie co tak slepo trzymac
niemieckich przepisow, nie ma co podjezdzac do konca, wpasowywac
trzeba sie kilkadziesiesiat metrow wczesniej.

Mozna kilkadziesiat metrów wczesniej, mozna na koncu - wazne zeby to
zrobic PLYNNIE czyli bez uzywania hamulca, w sposób cytelny dla innych
zeby oni tez nie musieli hamowac.
-- -
Ale w jeździe do końca nie chodzi o zamek tylko o skrócenie korka. Bo
korek na 2 pasach jest 2x krótszy niż na jednym i dzięki temu ktoś za
nami może np móc zjechać z drogi bo nie blokuje go ten 2x dłuższy
korek albo wjechać za nami nie blokując wjazdu innym i np przejazdu na
wprost. Po prostu należy wykorzystywać całą drogę.

Chodzi o jedno i drugie przeciez...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2017-06-02 16:14:06
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 15:03, J.F. pisze:

Nie, to jest to co pisze - nie ma sie co tak slepo trzymac niemieckich przepisow,

Trzeba.
Inaczej to wszystko nie ma sensu.

nie ma co podjezdzac do konca, wpasowywac trzeba sie kilkadziesiesiat metrow wczesniej.


Bzdura.

Data: 2017-06-02 13:33:25
Autor: spider
cholerne szeryfy
W dniu 2017-06-02 o 12:16, SW3 pisze:
W dniu 02.06.2017 o 10:07 Shrek <1@wp.pl> pisze:

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Oglądnij sobie zamek błyskawiczny. Miejsca na ząbki z sąsiedniego pasa są już gotowe przed miejscem, w którym się one łączą. Nie pojawiają się dopiero w miejscu zazębiania.
Analogicznie na drodze - miejsca na samochody z sąsiedniego pasa powinny być już wcześniej, żeby się to wszystko PŁYNNIE zazębiło. Jak dopiero na samym końcu ma się włączać kierunkowskaz i zmieniać pas i jadący obok ma gwałtownie hamować by wpuścić to nie będzie to płynne.

Jak jest korek i sznurek stoi lub toczy się 5km/h to gdzie tu gwałtowne hamowanie? Jak masz problem żeby zrobić odstęp od poprzedniego auta w korku bez gwałtownego hamowania to może lepiej zrezygnuj z samochodu.
Ogólnie gdyby ludzie zostawiali więcej odstępu to korki szybciej by się rozładowywały i płynniej by to jechało, ale w Polsce musi być zderzak w zderzak, gaz - hamulec, bo nie daj Boże ktoś z sąsiedniego pasa się wpasuje. Co prawda są barany które w przypadku jak dwa pasy na wprost stoją (np na autostradzie) to są chorzy jak nie przeskoczą z 10 razy między nimi bo wydaje im się że jedną nitką pojedzie szybciej a za chwilę drugą. Takie głąby tylko dodatkowo obniżają płynność ruchu.
Powinien być jakiś obowiązkowy punkt podczas kursu nauki jazdy, w którym wpajano by ludziom jak się prawidłowo w takich sytuacjach jeździ aby było dobrze, bo widzę że nawet na takiej niszowej grupie jak ta sporo jest ludzi którym "się wydaje". Przydałaby się jakaś powszechna edukacja, chociaż jakieś spoty w TV uczące prawidłowego zachowania na drodze. Przykładów na youtubie do nauki aż nadto :)

Data: 2017-06-02 18:01:23
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Użytkownik "spider"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59314d09$0$15206$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-06-02 o 12:16, SW3 pisze:
Oglądnij sobie zamek błyskawiczny. Miejsca na ząbki z sąsiedniego pasa są już gotowe przed miejscem, w którym się one łączą. Nie pojawiają się dopiero w miejscu zazębiania.
Analogicznie na drodze - miejsca na samochody z sąsiedniego pasa powinny być już wcześniej, żeby się to wszystko PŁYNNIE zazębiło. Jak dopiero na samym końcu ma się włączać kierunkowskaz i zmieniać pas i jadący obok ma gwałtownie hamować by wpuścić to nie będzie to płynne.

Jak jest korek i sznurek stoi lub toczy się 5km/h to gdzie tu gwałtowne hamowanie?

Jak jedzie 5km/h ... to moj samochod tak wolno nie potrafi. Minimum 7.
Wiec 5 to skokami do przodu.

A gwaltowne hamowanie jest - jak zobaczysz barierke konczaca pas, a obok akurat inne auto stoi, czy tir.

Jak masz problem żeby zrobić odstęp od poprzedniego auta w korku bez gwałtownego hamowania to może lepiej zrezygnuj z samochodu.

Ja tam moze nie mam, ale licza sie ci na pasie obok.

jade np za osobowka, a obok tir.
Jak sie okaze, ze ten osobowy przed tira sie nie zmiesci, to ja musze sie przesunac o kilkanascie metrow w tyl w stosunku do pasa obok.
A niech za tym tirem jedzie drugi tir, a za nimi kolejny kierowca, co to mysli, ze ma pierwszenstwo (i dobrze mysli, bo ma).

Ogólnie gdyby ludzie zostawiali więcej odstępu to korki szybciej by się rozładowywały i płynniej by to jechało, ale w Polsce musi być zderzak w zderzak, gaz - hamulec, bo nie daj Boże ktoś z sąsiedniego pasa się wpasuje.

Tak srednio. Scenka z gierkowki przed przebudowa:
jedna jezdnia w remoncie, trzeba przejechac na druga, gdzie jest jeden pas wyznaczony dla objazdu.

O dziwo - jest piekny zamek (jak sie zastanowic, to wcale nie dziwne).
Na koncu tez  wszyscy jada bardzo sprawnie i kulturalnie.

Niestety -przejazd przez te szykane zajmuje osobowce okolo 3s.

Jako ze naturalny odstep w takim korku jest rzedu 5m (w miescie blizej),
to korek co 6 sekund podjezdza o ok 10m ... i moje auto juz tak wolno nie potrafi.

A czy byloby lepiej przy wiekszym odstepie ?
Na pierwszy rzut oka niby tak (przynajmniej moglbym jechac bez sprzegla),
ale jak pisalem - to taki w miare naturalny odstep przy tej predkosci/stajacym korku, a nie chec zabezpieczenia sie przed sasiednim pasem, wiec trudno byloby zmienic.

ale wazniejsze - czy przy wiekszym ostepie utrzymalibysmy te 3s na przejezdzie na sasiednia jezdnie ?

A gdzies tam jeszcze sa tiry, ktore musza przy tym wieksza ostroznosc zachowac.

Powinien być jakiś obowiązkowy punkt podczas kursu nauki jazdy, w którym wpajano by ludziom jak się prawidłowo w takich sytuacjach jeździ aby było dobrze, bo widzę że nawet na takiej niszowej grupie jak ta sporo jest ludzi którym "się wydaje".

Na pewno by nie zaszkodzil.
Tylko ... pogodz go z obowiazujacymi przepisami :-)

Przydałaby się jakaś powszechna edukacja, chociaż jakieś spoty w TV uczące prawidłowego zachowania na drodze.

Ale sa. Popatrz na Marka Dworaka.

Tylko IMO on sie zle do tego zabiera - zamiast mocno propagowac jazde na zamek, to sie wzial za ganienie szeryfow.
I wymyslal jakies tablice, ktorymi sie chwalil, a ktore niz zrozumiale sa, ani mocy prawnej nie maja.

I skutki widac - tzn nie widac, ciagle jeden pas pusty ;-)

Ciekawe czy w swoim Mordzie ma punkt "jazda na zamek".

J.

Data: 2017-06-02 19:00:54
Autor: Budzik
cholerne szeryfy
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Jak jest korek i sznurek stoi lub toczy się 5km/h to gdzie tu gwałtowne hamowanie?

Jak jedzie 5km/h ... to moj samochod tak wolno nie potrafi. Minimum 7.
Wiec 5 to skokami do przodu.

A gwaltowne hamowanie jest - jak zobaczysz barierke konczaca pas, a obok akurat inne auto stoi, czy tir.

Jak masz problem żeby zrobić odstęp od poprzedniego auta w korku bez gwałtownego hamowania to może lepiej zrezygnuj z samochodu.

Ja tam moze nie mam, ale licza sie ci na pasie obok.

jade np za osobowka, a obok tir.
Jak sie okaze, ze ten osobowy przed tira sie nie zmiesci, to ja musze sie przesunac o kilkanascie metrow w tyl w stosunku do pasa obok.
A niech za tym tirem jedzie drugi tir, a za nimi kolejny kierowca, co to mysli, ze ma pierwszenstwo (i dobrze mysli, bo ma).

W praktyce jednak daje sie płynnie wjechac wiec, jezeli masz z tym problem, to lepiej zebys jechał tym drugim pasem.
Wszystkim bedzie łatwiej.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2017-06-02 16:02:38
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogr6cu$v1u$6@node1.news.atman.pl...
W dniu 02.06.2017 o 09:58, J.F. pisze:
Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.
Wiec hamujesz, bo z przodu masz barierke, drugie auto obok tez hamuje, zeby cie wpuscic, albo nie hamuje, bo chama co omina kilometrowy korek wpuszczac nie bedzie, wiec czekasz i patrzysz co sie dzieje i w efekcie dwa pasy stoja zamiast jechac.

15m to jest dlugosc tira, ktory moze akurat jechac obok, jeden to za malo, 200m to wyraznie za duzo - wiec te 30-100 m wydaja mi sie optymalne.

Tzn 100m wczesniej sie przymierzac do miejsca, 30m wczesniej juz wjezdzac.

Inaczej w miescie, gdzie korek czesto stoi, a tirow mniej.

J.

Data: 2017-06-02 15:01:05
Autor: Budzik
cholerne szeryfy
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.
Wiec hamujesz, bo z przodu masz barierke, drugie auto obok tez hamuje, zeby cie wpuscic, albo nie hamuje, bo chama co omina kilometrowy korek wpuszczac nie bedzie, wiec czekasz i patrzysz co sie dzieje i w efekcie dwa pasy stoja zamiast jechac.

Juz rozumiem, ty po prostu nie umiesz jezdzic... :-P

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2017-06-02 16:14:46
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 16:02, J.F. pisze:
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogr6cu$v1u$6@node1.news.atman.pl...
W dniu 02.06.2017 o 09:58, J.F. pisze:
Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.

Ma zostawić miejsce.
Koniec, kropka.

Data: 2017-06-02 17:25:05
Autor: J.F.
cholerne szeryfy

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogrrsk$sp8$6@node1.news.atman.pl...
W dniu 02-06-2017 o 16:02, J.F. pisze:
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.

Ma zostawić miejsce.
Koniec, kropka.

Na razie, to ty masz ustapic pierwszenstwa przed zmiana pasa, taki przepis.
I wypadaloby napisac "koniec kropka", ale jest ciag dalszy.

Zostawil miejsce. Ale nie tobie, tylko temu przed toba.
A w ogole to jest tir, albo autobus i teraz musisz te 12-18m przeczekac.

J.

Data: 2017-06-02 18:36:32
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 17:25, J.F. pisze:

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogrrsk$sp8$6@node1.news.atman.pl...
W dniu 02-06-2017 o 16:02, J.F. pisze:
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
Ale to co innego. Ja pisze o zjezdzaniu na jeden pas ciut wczesniej
niz zwezenie, kwestia powiedzmy 30m, to raczej nie jest to, co
zablokuje wczesniejsze skrzyzowanie.

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.

Ma zostawić miejsce.
Koniec, kropka.

Na razie, to ty masz ustapic pierwszenstwa przed zmiana pasa, taki przepis.

Ustępuję, na chama się nie wciskam nigdy.
Zwłaszcza że nie muszę, bo u nas to działa.

I sam też nie zawsze jestem na lewym, więc też wpuszczam, oczywiście TYLKO na końcu pasa.
Żaden jełop nie zostanie wpuszczony nawet 10 metrów za wcześnie, bo to rozbija zamek, jako że zaraz znajduje się następny który go ominie i wjedzie na końcu.

Data: 2017-06-02 22:01:21
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogs46e$5ma$4@node1.news.atman.pl...
W dniu 02-06-2017 o 17:25, J.F. pisze:
I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.

Ma zostawić miejsce.
Koniec, kropka.

Na razie, to ty masz ustapic pierwszenstwa przed zmiana pasa, taki przepis.

Ustępuję, na chama się nie wciskam nigdy.
Zwłaszcza że nie muszę, bo u nas to działa.

no to nie ma problemow.

I sam też nie zawsze jestem na lewym, więc też wpuszczam, oczywiście TYLKO na końcu pasa.

Nie rozumiem - czemu jak ten ostatni debil czekasz z innymi debilami w korku, zamiast wykorzystac wolne miejsce ? :-P

Żaden jełop nie zostanie wpuszczony nawet 10 metrów za wcześnie, bo to rozbija zamek, jako że zaraz znajduje się następny który go ominie i wjedzie na końcu.

No coz, mam inne zdanie co do tych 10m, ale ... nie zdziw sie, jak taki jelop wychowany przez Ciebie, nastepnym razem nie wpusci Cie wcale.
Blokowanie jest dobre :-P

J.

Data: 2017-06-02 22:22:13
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 22:01, J.F. pisze:

Na razie, to ty masz ustapic pierwszenstwa przed zmiana pasa, taki przepis.

Ustępuję, na chama się nie wciskam nigdy.
Zwłaszcza że nie muszę, bo u nas to działa.

no to nie ma problemow.

I sam też nie zawsze jestem na lewym, więc też wpuszczam, oczywiście TYLKO na końcu pasa.

Nie rozumiem - czemu jak ten ostatni debil czekasz z innymi debilami w korku, zamiast wykorzystac wolne miejsce ? :-P


A kto Ci powiedział, że jest jakieś wolne miejsce?
Przecież tłumaczę Ci że u nas zamek działa, więc bez różnicy którym pasem jedziesz.


Żaden jełop nie zostanie wpuszczony nawet 10 metrów za wcześnie, bo to rozbija zamek, jako że zaraz znajduje się następny który go ominie i wjedzie na końcu.

No coz, mam inne zdanie co do tych 10m,

Bo nie rozumisz istoty zamka.
Zamyka się NA KOŃCU i NIGDY wcześniej, niezależnie od tego ile to jest to "wcześniej".
Jak nie wierzysz, to potrenuj na rozporku zapinanie go od połowy....

Data: 2017-06-04 17:06:36
Autor: Wiesiaczek
cholerne szeryfy
W dniu 02.06.2017 o 22:01, J.F. pisze:

Żaden jełop nie zostanie wpuszczony nawet 10 metrów za wcześnie, bo to
rozbija zamek, jako że zaraz znajduje się następny który go ominie i
wjedzie na końcu.

No coz, mam inne zdanie co do tych 10m, ale ... nie zdziw sie, jak taki
jelop wychowany przez Ciebie, nastepnym razem nie wpusci Cie wcale.
Blokowanie jest dobre :-P

No to blokującemu chuj w dupę.

Nie wiem tylko co z Tobą?

Masz jakieś parcie, żeby tu się produkować?


--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-06-03 06:54:34
Autor: Shrek
cholerne szeryfy
W dniu 02.06.2017 o 16:02, J.F. pisze:

I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste jak jebanie.

Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.
Wiec hamujesz, bo z przodu masz barierke, drugie auto obok tez hamuje,

Masz ruchomy obrazek jak to powinno działać.

https://www.youtube.com/watch?v=FOI7T-cTMH0

Oczywiście pisząc "do końca" nie mam na myśli do ostatniego centymetra, tylko żeby się dało płynnie włączyć. Ile od końca - taka sama sztuczka jak zmiana biegów - każdy co umie prowadzić wie i ne trzeba do tego instrukcji.


albo nie hamuje, bo chama co omina kilometrowy korek wpuszczac nie bedzie,

Ustalmy, że w cywilizowanych częściach świata za chama uznaje się niue tego "co omija" a tego co nie wpuszcza.

wiec czekasz i patrzysz co sie dzieje i w efekcie dwa pasy stoja zamiast jechac.

Dzięki chujowi, co nie rozumie zamka i nie wpuszcza - więc nie róbmy pewexu - winę ponosie niewpuszczający a nie "cfaniak".

Naprawdę - mądrzejsi nad tym motoryzacyjnie myśleli niż nasze cebulaki, co wszędzie cwaniaków widzą.

Shrek

Data: 2017-06-02 14:13:18
Autor: z
cholerne szeryfy
W dniu 2017-06-02 o 09:58, J.F. pisze:

A gdyby tak wszyscy stali w kolejce na jednym pasie, to co prawda
korek bylby na dwa skrzyzowania ... ale jeden pas wolny.
Ci, co wczesniej skrecaja, nie musza czekac :-)

O widzisz. Są różne konsekwencje stosowania jazdy na zamek :-)

z

Data: 2017-06-02 16:12:40
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 08:17, Miller Artur pisze:
W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:

plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(

Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
znaczenia.


statycznie masz rację.


Ktoś widział sprawny zamek zapinający się w połowie, z dziurą poniżej?
To jest dokładne przeciwieństwo zamka.

Data: 2017-06-02 16:11:49
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 07:53, J.F. pisze:
Dnia Thu, 1 Jun 2017 23:00:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
To bardziej pasuje do sytuacji.
Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do
końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.

Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.

Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.

Czas i wolne miejsce oraz płynnosc jazdy na zamek przed szeryfem jest juz
wtedy stracone...

Wolne miejsce i bez szeryfa bylo stracone.

Nie było.
Mądrzejsi korzystali, durnie stały na prawym i traciły czas - prawidłowa kara za głupotę.

Data: 2017-06-02 17:31:08
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogrrn4$sp8$3@node1.news.atman.pl...
W dniu 02-06-2017 o 07:53, J.F. pisze:
Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do
końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.

Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.
Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.

Czas i wolne miejsce oraz płynnosc jazdy na zamek przed szeryfem jest juz
wtedy stracone...

Wolne miejsce i bez szeryfa bylo stracone.

Nie było.
Mądrzejsi korzystali, durnie stały na prawym i traciły czas - prawidłowa kara za głupotę.

No ale widzisz - madrzejsi przez 20+ lat nie zdolali durni wyedukowac, jeden pas stal pusty, korek wylewal sie na autostrade, przez co zagrazal np Tobie - i co, dalej chcesz propagowac taki system nauczania ?

Wychodzi na to, ze sam jestes debil, skoro popierasz cos, co Tobie zagraza :-)



J.

Data: 2017-06-02 18:31:06
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 17:31, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogrrn4$sp8$3@node1.news.atman.pl...
W dniu 02-06-2017 o 07:53, J.F. pisze:
Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do
końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.

Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.
Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.

Czas i wolne miejsce oraz płynnosc jazdy na zamek przed szeryfem jest juz
wtedy stracone...

Wolne miejsce i bez szeryfa bylo stracone.

Nie było.
Mądrzejsi korzystali, durnie stały na prawym i traciły czas - prawidłowa kara za głupotę.

No ale widzisz - madrzejsi przez 20+ lat nie zdolali durni wyedukowac,

Strata durni, zysk mądrzejszych, więc gdzie widzisz problem?
Ja bym go widział, gdyby było odwrotnie.

Zresztą - gdzie nie zdołali, tam nie zdołali.
Ja nie narzekam na zamek, a po Wrocławiu jeżdżę rzadko, więc to nie mój problem.

Data: 2017-06-02 14:06:58
Autor: z
cholerne szeryfy
Na koniec pomyślcie w trochę inny sposób. :-)
Motywem takiego działania "szeryfa" nie musi być nie pozwolenie cwaniaczkom wepchnięcia się w kolejkę tylko zachęta dla innych uczestników ruchu do takiego samego działania, czyli co drugi wystąp na wolny pas. :-)
Chcą zlikwidować wolny pas ale kulturalnie nie wpychając się przed innych, dać przykład, zachęcić...

WDECH WYDECH... MYŚLENIE ... :-)

z

Data: 2017-06-02 14:45:51
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:593154e5$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...
Na koniec pomyślcie w trochę inny sposób. :-)
Motywem takiego działania "szeryfa" nie musi być nie pozwolenie cwaniaczkom wepchnięcia się w kolejkę tylko zachęta dla innych uczestników ruchu do takiego samego działania, czyli co drugi wystąp na wolny pas. :-)
Chcą zlikwidować wolny pas ale kulturalnie nie wpychając się przed innych, dać przykład, zachęcić...

O tym wlasnie mysle ... ale oni maja CB, i czy tam slychac haslo "co drugi wystap" ?

Wiec ich intencje nie sa takie latwe do odgadniecia.
Ale ... poki jedzie w tempie korka a nie stoi, to dobra robote robi, niezaleznie od intencji :-)

J.

Data: 2017-06-02 16:15:48
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 14:45, J.F. pisze:
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:593154e5$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...
Na koniec pomyślcie w trochę inny sposób. :-)
Motywem takiego działania "szeryfa" nie musi być nie pozwolenie cwaniaczkom wepchnięcia się w kolejkę tylko zachęta dla innych uczestników ruchu do takiego samego działania, czyli co drugi wystąp na wolny pas. :-)
Chcą zlikwidować wolny pas ale kulturalnie nie wpychając się przed innych, dać przykład, zachęcić...

O tym wlasnie mysle ... ale oni maja CB, i czy tam slychac haslo "co drugi wystap" ?

Wiec ich intencje nie sa takie latwe do odgadniecia.

Ale tylko dla totalnego debila.
Każdy normalny dobrze wie jakie mają intencję, zwłaszcza jak ma cb.

Ale ... poki jedzie w tempie korka a nie stoi, to dobra robote robi,

Złą.
Podobnie jak tobie podobne debile na grupach.

Data: 2017-06-02 17:32:24
Autor: z
cholerne szeryfy
W dniu 2017-06-02 o 16:15, Cavallino pisze:
Podobnie jak tobie podobne debile na grupach.

Wiemy wszyscy że jesteś zaje... kierowcą, zjadłeś wszystkie rozumy a Twoje auto jest zawsze pierwsze na światłach.
Ciekawe czy w realu też z Ciebie taki chojrak i bluzgasz dookoła na bliźnich? :-)

z

Data: 2017-06-02 18:37:02
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 02-06-2017 o 17:32, z pisze:
W dniu 2017-06-02 o 16:15, Cavallino pisze:
Podobnie jak tobie podobne debile na grupach.

Wiemy


Nie wiem co wiecie, ale pierdzielicie jak potłuczeni, więc chyba niewiele.

Data: 2017-06-03 02:25:10
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
cholerne szeryfy


Powitanko,

ale oni maja CB

Mają. "tak jest kolego, blokuj, juz cię nagrywam". To, co się w odpowiedzi nasłuchałem, to się na grupę nie nadaje, ale podziałało. Znaczy sie wiedzą, że robią źle.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2017-06-03 12:42:27
Autor: z
cholerne szeryfy
W dniu 2017-06-03 o 02:25, Pawel "O'Pajak" pisze:
Mają. "tak jest kolego, blokuj, juz cię nagrywam".

A mogłeś kulturalnie zachęcić innych żeby zrobili to co szeryf.

Ale NIE. Musiałeś pokazać jaki z Ciebie chojrak i też potrafisz szeryfować :-)

z

Data: 2017-06-03 16:49:11
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
cholerne szeryfy
Powitanko,

A mogłeś kulturalnie zachęcić innych żeby zrobili to co szeryf.

Czemu miałbym to robić?. Droga jest od jeżdżenia, gość "porusza się z prędkością utrudniającą ruch innym pojazdom". Mam nakłaniać innych do buractwa, a co ja z KODu?

Ale NIE. Musiałeś pokazać jaki z Ciebie chojrak i też potrafisz szeryfować :-)

Myślę, że parę osób było mi wdzięcznych. Nie dbam o to, że jakiś burak nie jest w stanie pojąć ani zasad ruchu drogowego, ani elementarnej kultury. Nie podejmuję się też tłumaczenia, czemu blokowanie pasa jest złe. To jak rozmowa z Rysiem P n/t... w zasadzie dowolny.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2017-06-05 14:35:05
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogui9e$3tk$1$opajak@news.chmurka.net...
Powitanko,
A mogłeś kulturalnie zachęcić innych żeby zrobili to co szeryf.
Czemu miałbym to robić?. Droga jest od jeżdżenia, gość "porusza się z prędkością utrudniającą ruch innym pojazdom". Mam nakłaniać innych do buractwa, a co ja z KODu?

No i wracamy to podstawowego pytania - a Wam o kulturalny zamek i "zmarnowana" droge chodzi,
czy o to, ze szeryf Wam uniemozliwia ominiecie "kretynow z kolejki" ?

Musimy sobie jasno powiedziec - jak spoleczenstwo nauczy sie jezdzic na zamek, to korki krotsze nie beda.
W przestrzeni owszem sie skroca, ale w czasie beda tak samo dlugie (albo i dluzsze).

I ominac sie ich juz nie bedzie dalo.
Za to kultura bedzie.



J.

Data: 2017-06-05 17:30:31
Autor: Cavallino
cholerne szeryfy
W dniu 05-06-2017 o 14:35, J.F. pisze:
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ogui9e$3tk$1$opajak@news.chmurka.net...
Powitanko,
A mogłeś kulturalnie zachęcić innych żeby zrobili to co szeryf.
Czemu miałbym to robić?. Droga jest od jeżdżenia, gość "porusza się z prędkością utrudniającą ruch innym pojazdom". Mam nakłaniać innych do buractwa, a co ja z KODu?

No i wracamy to podstawowego pytania - a Wam o kulturalny zamek i "zmarnowana" droge chodzi,
czy o to, ze szeryf Wam uniemozliwia ominiecie "kretynow z kolejki" ?

A Tobie o co chodzi?
Jesteś jednym z kretynów z prawego pasa, więc boli Cię, ze inni są mniej głupi?

Data: 2017-06-05 20:03:31
Autor: RadoslawF
cholerne szeryfy
W dniu 2017-06-05 o 17:30, Cavallino pisze:

A mogłeś kulturalnie zachęcić innych żeby zrobili to co szeryf.
Czemu miałbym to robić?. Droga jest od jeżdżenia, gość "porusza się z prędkością utrudniającą ruch innym pojazdom". Mam nakłaniać innych do buractwa, a co ja z KODu?

No i wracamy to podstawowego pytania - a Wam o kulturalny zamek i "zmarnowana" droge chodzi,
czy o to, ze szeryf Wam uniemozliwia ominiecie "kretynow z kolejki" ?

A Tobie o co chodzi?
Jesteś jednym z kretynów z prawego pasa, więc boli Cię, ze inni są mniej głupi?

Czyli przyznajesz że wciskanie się z drugiego pasa maskowane w
nazewnictwie jazdą na suwak jest zwykłym cwaniactwem ?
W dodatku niezgodnym z przepisami bo "mistrzowie suwaka"
wymuszają wpuszczenie ich.


Pozdrawiam

Data: 2017-06-06 15:25:59
Autor: SW3
cholerne szeryfy
W dniu 05.06.2017 o 14:35 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

Musimy sobie jasno powiedziec - jak spoleczenstwo nauczy sie jezdzic na  zamek, to korki krotsze nie beda.
W przestrzeni owszem sie skroca, ale w czasie beda tak samo dlugie (albo  i dluzsze).

No i dlatego nie mógł kulturalnie zachęcić innych żeby zrobili to co  szeryf.

--
SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2017-06-03 17:20:44
Autor: J.F.
cholerne szeryfy
Dnia Sat, 3 Jun 2017 02:25:10 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
Powitanko,
ale oni maja CB

Mają. "tak jest kolego, blokuj, juz cię nagrywam". To, co się w odpowiedzi nasłuchałem, to się na grupę nie nadaje, ale podziałało. Znaczy sie wiedzą, że robią źle.

No bo taki jeden z Krakowa przez telewizje mowi, ze robia zle.
I mysli, ze on robi lepiej :-)

J.

cholerne szeryfy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona