cholerne szeryfy

Data: 2017-06-23 23:23:20
Autor: ww
cholerne szeryfy
W dniu 2017-06-01 o 08:10, ww pisze:
Wracam sobie a4 do domu i widzę, że z mojego zjazdu korek wylewa
się już na autostradę. Do zwężenia z prawej strony jakieś
2 lub 3 km ale 99% osób pierwsze co robi to wciska się na prawy
pas. No i tradycyjnie jakiś król kretynów, zasrany szeryf. Zamiast
jechać mając kilka km miejsca przed sobą to tylko podjeżdża po pół
metra równo z lewym pasem. A policji jak na złość nigdzie nie widać.

Tak na oko od 0:50 jest miejsce o którym pisałem.

https://youtu.be/-xuTq29NI34?t=51

Tylko korek troszkę mniejszy. Szlag by trafił szeryfujących skurwysynów.

cholerne szeryfy