chopper king ło¶ 50

Data: 2014-07-24 15:01:17
Autor: us-ej
chopper king ło¶ 50
Witam posiadam choppera kingway ło¶ 50 wczoraj gdy zmieniało modu to go odpaliłem i zapomniałem zakręcie paliwo i się zalał gdy go problem odpalć to już nie chciał iskra na ¶wiecy jest a troszkę czuć paliwo co się stało

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-07-24 17:08:28
Autor: Grzybol
chopper king ło¶ 50
Użytkownik "us-ej" <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl > napisał w wiadomo¶ci
[...]

Żeby¶cie wy chociaż jako ¶mieciarze mogli pracować, to jeszcze jaki¶ pożytek by z was był w przyszło¶ci...

--
Grzybol

Data: 2014-07-25 12:47:19
Autor: Baczek
chopper king ło¶ 50
W dniu 2014-07-24 17:08, Grzybol pisze:
[...]

Powiniene¶ być bardziej wyrozumiały. Może us-ej ma upo¶ledzenie w stopniu ¶rednim lub znacznym i taki wpis jest dla nie go terapi±?

Pozdrawiam

Data: 2014-07-25 14:26:49
Autor: Grzybol
chopper king ło¶ 50
Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:53d235bc$0$2143$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2014-07-24 17:08,
Grzybol pisze:
[...]

W sumie to nie moja bajka. Niech się martwi± rodzice tych pokrętów, nauczyciele itp. Swoj± drog±, to czy nie jest jaka¶ degradacja nauczania ogólnie rzecz ujmuj±c? Wydaje mi się, że to nie wina dzieci. Hamburgery z McDonaldów aż takiego wpływu na nie miały. Bardziej obstawiałbym nieuctwo, niedoczenie, niewiedzę, nieumiejętno¶ć w przekazywaniu wiedzy (niewiedzy) przez ludzi, którzy zatrudnieni s± w szkołach jako nauczyciele. Kiedy¶ nauczyciel to był nauczyciel...

--
Grzybol

Data: 2014-07-25 15:22:25
Autor: MrG
chopper king Ĺ‚oĹ› 50
"Grzybol" <grzybekkkkk@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:53d235bc$0$2143$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2014-07-24 17:08,
Grzybol pisze:

W sumie to nie moja bajka. Niech się martwią rodzice tych pokrętów,
nauczyciele itp. SwojÄ… drogÄ…, to czy nie jest jakaĹ› degradacja nauczania
ogĂłlnie rzecz ujmujÄ…c? Wydaje mi siÄ™, ĹĽe to nie wina dzieci. Hamburgery z
McDonaldów aż takiego wpływu na nie miały. Bardziej obstawiałbym
nieuctwo, niedoczenie, niewiedzę, nieumiejętność w przekazywaniu wiedzy
(niewiedzy) przez ludzi, którzy zatrudnieni są w szkołach jako
nauczyciele. Kiedyś nauczyciel to był nauczyciel...

Kiedyś jak uczeń miał kiepskie oceny to wzywany był rodzic, potem w ruch
szedł pas w ramach motywacji do nauki.
Teraz jak uczeń ma złe wyniki to winny jest nauczyciel a nigdy uczeń czy
rodzic ucznia.
To jest postawione na głowie bo nauczyciel juz nic nie może uczniowi kazać,
egzekwować...

--
NC700XD

Data: 2014-07-25 19:27:36
Autor: Jacot
chopper king ło¶ 50
MrG <glubone@gmail.com> wrote:

Teraz jak uczeń ma złe wyniki to winny jest nauczyciel a nigdy uczeń czy
rodzic ucznia.

Wbrew pozorom tak bylo zawsze. To szkola odpowiadala za wychowanie i
ksztaltowanie. W czasach dzisiejszych, gdy rodzice uwiklani w
nowozytne niewolnictwo nie maja na funkcje wychowawcze czasu wiecej
niz wowczas, gdy "posylali do szkol" mlodziankow na cale lata, ta rola
powinna byc nie mniejsza ale nie jest..

To jest postawione na głowie bo nauczyciel juz nic nie może uczniowi kazać,
egzekwować...

No tu gdzies jes pies pogrzebion. Nie  moze i nie chce, a co sie
bedzie anazowal... Wszyscy umywaja rece a winne sa gry komputerowe.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-07-25 22:34:54
Autor: Arni
chopper king ło¶ 50
W dniu 25.07.2014 19:27, Jacot pisze:
MrG <glubone@gmail.com> wrote:

[...]

Pozwolę sie nie zgodzić.
Kiedy¶ jak bachor narozrabiał w szkole albo sie nie uczył to uwaga w dzienniczku albo pała była jakim¶ straszakiem. Wizyta u dyrektora również. Teraz to nie działa, rodzic przychodzi do szkoły i robi awanturę kto smiał skarcić jego pociechę. I to rodzic targuje się o oceny dziecka "bo jemu się należy". A dzieciak nawet nie wie, że należy sie samemu wykazać, wszystko robi± za niego. I potem taki rozczeniowiec wyrasta.

Dawno Jacotu nie miałe¶ kontaktu ze szkoł±, ja mam pogl±d zarówno jako rodzic jak i od strony nauczycielskiej tez wiele słyszałem.

--
Arni

Data: 2014-07-25 22:57:25
Autor: zbigi
chopper king ło¶ 50
MrG <glubone@gmail.com> wrote:

[...]

Jajakoko (kto¶ kojarzy, z jakiej to ksi±żki?) osoba cokolwiek niezaangażowana, za to maj±ca do czynienia z osobami z obu stron barykady, potwierdzę, iże Arni jest bliższy słusznej ocenie obecnego stanu rzeczy. Niestety... :\

Data: 2014-07-25 23:14:15
Autor: johnny
chopper king ło¶ 50

Jajakoko (kto¶ kojarzy, z jakiej to ksi±żki?)

Ja kojarzę jaja kobyły. Moczar zwykł zaczynać swoje sejmowe przemówienia owym słynnym: - Ja, jako były partyzant. ;-)

Pozdrawiam Johnny

Data: 2014-07-26 07:52:14
Autor: MrG
chopper king Ĺ‚oĹ› 50
johnny <johnny@plusnet.pl> wrote:
Jajakoko (ktoĹ› kojarzy, z jakiej to ksiÄ…ĹĽki?)

Ja kojarzę jaja kobyły. Moczar zwykł zaczynać swoje sejmowe przemówienia
owym słynnym: - Ja, jako były partyzant. ;-)

Cos mi sie kojarzy "Kajko i Kokosz" ale nie wiem czy to nie za sprawÄ…
samego "koko"
--
NC700XD

Data: 2014-07-28 11:52:40
Autor: Adam Wysocki
chopper king ło¶ 50
johnny <johnny@plusnet.pl> wrote:

Ja kojarzę jaja kobyły. Moczar zwykł zaczynać swoje sejmowe przemówienia owym słynnym: - Ja, jako były partyzant. ;-)

Były jeszcze jaja kocurka.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-07-26 23:49:52
Autor: Jacot
chopper king ło¶ 50
zbigi <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> wrote:

Arni napisał(a):

[...]

Abo tam...;) Temat jest na dluzsze rozwazania, z pewnoscia macie racje
ale przyczyny leza o wiele glebiej. Skracajac, nie mam jeszcze bardzo
posunietej sklerozy, mam kontakt bardziej z przedstawicielami  "ciala
gogow" ale tez jak mi sie zdaje, wciaz widze druga strone a nawet
trzecia. Oni, nauczyciele moze i chca dobrze, ale zle im wychodzi.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-07-24 17:26:03
Autor: Seoman
chopper king ło¶ 50
Użytkownik "us-ej"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6cb2db6be86f6fd421e36b066ccf0615$1@grupy.scigacz.pl...
[...]

Daj spokój. Je¶li nie umiesz pisać, to przypuszczalnie nie będziesz umiał przeczytać odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2014-07-24 15:47:44
Autor: us-ej
chopper king ło¶ 50
tu nie chodzi o pisownię tylko chciał bym żeby¶cie mi pomogli bardzo mi na tym zależy

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-07-24 18:16:10
Autor: Jacot
chopper king ło? 50
us-ej  <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl > wrote:

tu nie chodzi o pisownię tylko chciał bym żeby¶cie mi pomogli bardzo mi na tym zależy

Gdyby Ci bardzo zalezalo, to bys sie bardziej postaral.
Teoretycznie rzecz biorac, w czasach dzisiejszych nawet zupelny
analfabeta z pomoca "inteligencji sztucznej" czyli protezy jest w
stanie wysmazyc wzglednie poprawne jezykowo podanie.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-07-24 23:03:12
Autor: Hinek
chopper king ło? 50
A może to jednak jaki¶ koszmarny sen?
Nie może być tylu upo¶ledzonych!
Jak toto funkcjonuje? W jaki sposób się porozumiewa?
To nie jest kwestia analfabetyzmu - bo znaj± litery, jako¶ je
składaj± ale powstaje bełkot...Oni chyba tak my¶l±.
Nie jestem rasist±, ale z przerażeniem widzę, że jednak
istniej± podludzie...

--
Hinek

Data: 2014-07-24 23:17:33
Autor: Hinek
chopper king ło? 50
A może ich nie ma?
Może  po prostu to jaki¶ skrypt służ±cy
wkurwianiu czytaj±cych???

--
Hinek

Data: 2014-07-25 23:00:46
Autor: Grzegorz Rogala
chopper king ło? 50
W dniu 2014-07-24 23:03, Hinek pisze:
[...]

Moja Najlepsza z Byłych Żon uczy jezyka angielskiego
czasami ogladam prace jej najlepszych uczniow czy to z podstawowki czy z liceum... powiem tak, niewiele sie pomyliles - to sie w PALE nie miesci co i JAK te dzieciaki pisza po polsku a Ci gorsi i najgorsi - oczy pekaja same. Ale skoro czytanie ksiazek to _ewenement_ to co sie dziwic.

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2014-07-25 21:14:57
Autor: AZ
chopper king Ĺ‚o? 50
On 2014-07-25, Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:

Ale skoro czytanie ksiazek to _ewenement_ to co sie dziwic.

Po chuj czytac ksiazki skoro mozna siedziec na fejsbuku?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-25 23:49:14
Autor: tadzik
chopper king ło? 50
W dniu 25-07-2014 23:14, AZ pisze:
Po chuj czytac ksiazki skoro mozna siedziec na fejsbuku?

Po chuj czytać ksionszki jak som ałdjobuki?!

I potem tak to wy gl±da a my nie wiemy dla czego :|

--
Pozdro
tadzik

Data: 2014-07-25 23:38:38
Autor: johnny
chopper king ło? 50
[...]

Hinek, nie jest tak Ľle z nasz± młodzież±. Moje do¶wiadczenie mówi, że jak taki młodziak jest inteligentny i ambitny to zajdzie daleko i zostanie dajmy na to wybitnym chirurgiem. Je¶li jest inteligentny, ale nie ambitny to zostanie np majstrem w fabryce tudzież kierownikiem budowy. Je¶li za¶ nasza latoro¶l nie grzeszy ani intelektem ani ambicjami też nie ma co załamywać r±k, bo w sferze budżetowej sprawdzi się na bank. Jeżeli natomiast jeĽdzi moplikiem i pisze na ¶cigaczu to takiego trzeba zajebać od razu, znik±d nadzieji. ;-)

Pozdrawiam dygresyjnie Johnny

Data: 2014-07-28 01:05:23
Autor: Smok Eustachy
chopper king ło? 50
W dniu 24.07.2014 o 23:03, Hinek pisze:
A może to jednak jaki¶ koszmarny sen?
Nie może być tylu upo¶ledzonych!
Jak toto funkcjonuje? W jaki sposób się porozumiewa?

Z nasłuchu powiem, że ciężko. S± 2 przymiotniki: h*jowe i zajebiste. I tak cał± złożono¶ć ¶wiata opisuj±. Czasowników też nie ma zbyt wiele.

Data: 2014-07-24 19:15:08
Autor: Szymon Machel
chopper king ło¶ 50

Użytkownik "us-ej"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:22fee7818d85ebfe96240222b01c7f9a$1@grupy.scigacz.pl...
tu nie chodzi o pisownię tylko chciał bym żeby¶cie mi pomogli bardzo mi na tym zależy

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Żeby¶ wiedział ilu zależy na tym aby¶cie już tu nie publikowali
swojej radosnej twórczo¶ci.

Data: 2014-07-24 19:11:46
Autor: us-ej
chopper king ło¶ 50
spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-07-24 20:45:12
Autor: AZ
chopper king ³o¶ 50
On 2014-07-24, us-ej <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

Lubie ten moment ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-25 22:54:03
Autor: Grzegorz Rogala
chopper king ³o¶ 50
On 2014-07-24, us-ej <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

Lubie ten moment ;-)

I tak dlugo wytrzymal :)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2014-07-28 11:54:49
Autor: Adam Wysocki
chopper king ?o? 50
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

Lubie ten moment ;-)

Ładnie sie sfutrzył ;)

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-07-28 15:28:00
Autor: tadzik
chopper king ?o? 50
On Mon, 28 Jul 2014 11:54:49 +0000 (UTC), gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki) wrote:

> Lubie ten moment ;-)

Ładnie sie sfutrzył ;)

Przestańcie spamować tego foruma bo wam owca dabana! No!
Zaraz was zaraportuję! :>

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-07-24 21:52:40
Autor: MarcinJM
chopper king ło¶ 50
W dniu 2014-07-24 21:11, us-ej pisze:
spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

jebanE
cioty: jebane
wujkowie: jebani

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-07-25 19:28:51
Autor: Jacot
chopper king ło¶ 50
MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:

W dniu 2014-07-24 21:11, us-ej pisze:
spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

jebanE
cioty: jebane
wujkowie: jebani

Cicho, te dziecko gendera.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-07-25 01:05:49
Autor: N1
chopper king �o� 50
W dniu 24-07-2014 17:01, us-ej pisze:
Witam posiadam choppera kingway łoś 50 wczoraj gdy zmieniało modu to go
odpaliłem i zapomniałem zakręcie paliwo i się zalał gdy go problem
odpalć to już nie chciał iskra na świecy jest a troszkę czuć paliwo co
się stało

Tłumaczę i objaśniam:

Autor postu posiada choppera kingway Ĺ‚oĹ› 50.
Wczoraj gdy coś zmieniało "modu" (prawdopodobnie w motocyklu), autor uruchomił pojazd i jak można domniemywać ruszył w trasę, o czym świadczy uwaga o zapomnieniu (na) zakręcie (o) paliwie. Pojazd zalał się (chyba wodą z opadu atmosferycznego, bo paliwa przecież zapomniał), a autor już nie chciał kontynuować podróży. Powodowany wrodzoną ciekawością sprawdził czy jest iskra na świecy. Ze zdziwieniem stwierdził, że zapach paliwa jest wszechobecny, a przecież go zapomniał.

Pytanie autora:
Dlaczego czuć paliwo, skoro go na zakręcie zapomniałem?

-- -

Data: 2014-07-25 10:32:46
Autor: zbigi
chopper king �o� 50
N1 napisał(a):
[...]

Dobre! :)
Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

chopper king ło¶ 50