choppery 50ccm Warto i jakie są??

Data: 2011-03-27 15:05:52
Autor: lewypiotrek
choppery 50ccm Warto i jakie są??
Bardzo się napaliłem na choppera 50ccm , lecz kingway'a mi odradzają wiec może są jeszcze jakieś choppery 50ccm inych firm na których sobie pojeżdżę przynajmniej ze dwa sezony :D  ?? i najlepiej jak by nie przekraczały 3tyś :) Z góry dziękuje!

Data: 2011-03-27 17:21:43
Autor: Grzybol
Użytkownik "lewypiotrek" <piovip@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości
[...]

Założ jeszcze jeden wątek. Chcesz żeby Ci ktos wysłał pocztą? Poszukaj na allegro, w ogłoszeniach. Albo ukradnij komuś. Ewentualnie idź do księdza w swojej parafi i poproś go. On Ci kupi. Oni pomagają swoim wiernym.

--
Grzybol

Data: 2011-03-27 18:51:33
Autor: Tytus
choppery 50ccm Warto i jakie są??
Siemka

*** "Grzybol"
Ewentualnie idź do księdza w
 swojej parafi i poproś go. On Ci kupi.

Ochlon chlopie - moze to dziecko

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-27 18:54:14
Autor: Grzybol
choppery 50ccm Warto i jakie są??
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Siemka
*** "Grzybol"
Ewentualnie idź do księdza w
swojej parafi i poproś go. On Ci kupi.
Ochlon chlopie - moze to dziecko

Dzieci dzisiaj szybko się uczą. A i księża je baaardzo lubią. Więc czemu nie? :-)

--
Grzybol

Data: 2011-03-27 19:09:12
Autor: erg
choppery 50ccm Warto i jakie są??

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:imnqi7$89k$1mx1.internetia.pl...
[...]

To fakt - trudno sie z toba nie zgodzic.
Zwlaszcza ze to lewy Piotrek.
Prawi juz z definicji sa trudniejsi.

erg

Data: 2011-03-28 09:53:12
Autor: Jackare
[...]

Są takie które warto - Aprilia Red Rose 50, aprilia classic 50, gilera eaglet 50
znajdź sobie taką, nawet jeżeli miałbyś ją sprowadzić będzie storazybardziej warto niż chińczyka i będzie cieszyć dłużej niż dwa sezony.
--
Jackare

choppery 50ccm Warto i jakie są??